Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er een...



Pagina's : [1] 2

15-12-2008, 18:49
kerstpakket gehad

15-12-2008, 18:52


ik krijg binnenkort een Wensbon
http://www.wensbon.nl/wiw.php

15-12-2008, 18:54
Ik krijg er twee...

15-12-2008, 18:54

Citaat door Doortje:
ik krijg binnenkort een Wensbon
http://www.wensbon.nl/wiw.php

Ik krijg ook zo'n ding.

Nou, heb liever zo'n ouderwetse kerstpakket . Vind het altijd leuk om ze uit te pakken.

15-12-2008, 18:59



Citaat door moOie_mOkerr:
Ik krijg ook zo'n ding.

Nou, heb liever zo'n ouderwetse kerstpakket . Vind het altijd leuk om ze uit te pakken.



Echt he... dat is het leukste

15-12-2008, 19:01
Ik krijg helemaal niks,, vieze gieren,...

15-12-2008, 19:02

Citaat door ringetje2:
kerstpakket gehad



Ikkuh, wil jij mijn flessen wijn hebben, drink namelijk geen alcohol?

15-12-2008, 19:03

Citaat door moOie_mOkerr:
Ik krijg ook zo'n ding.

Nou, heb liever zo'n ouderwetse kerstpakket . Vind het altijd leuk om ze uit te pakken.

Kerstpakket is spannender ja. En leuk om uit te pakken.
Maar als je pech hebt, is het niks. Vorig jaar op werk was het een pakket met oosterse dingen voor in de keuken: Conimex dingen, een wokpan, sausjes enzo.
Nou, ik hou dus helemaal niet van de Oosterse keuken. Dan had ik dat hele pakket weg kunnen geven.

15-12-2008, 19:04

Citaat door Nador_Prinsesjj:
Ik krijg helemaal niks,, vieze gieren,...

Waar werk jij dan?

15-12-2008, 19:05

Citaat door 3ir_ana:
Echt he... dat is het leukste

.

Citaat door Doortje:
Kerstpakket is spannender ja. En leuk om uit te pakken.
Maar als je pech hebt, is het niks. Vorig jaar op werk was het een pakket met oosterse dingen voor in de keuken: Conimex dingen, een wokpan, sausjes enzo.
Nou, ik hou dus helemaal niet van de Oosterse keuken. Dan had ik dat hele pakket weg kunnen geven.

Bij mij is het ook ieder jaar: tfoee knakworstjes of vieze wijn. Of olijfolie . Vieze rijstsnacks.

Ik lust toch niks. Vind het gewoon leuk om het uit te pakken . Ik geef meestal de helft van zo'n kerstpakket weg aan mijn buurvrouw of zo.

15-12-2008, 19:06

Citaat door Doortje:
Waar werk jij dan?




bij een callcenter...

15-12-2008, 19:06

Citaat door moOie_mOkerr:
.

Bij mij is het ook ieder jaar: tfoee knakworstjes of vieze wijn. Of olijfolie . Vieze rijstsnacks.

Ik lust toch niks. Vind het gewoon leuk om het uit te pakken . Ik geef meestal de helft van zo'n kerstpakket weg aan mijn buurvrouw of zo.


Ik twijfel elk jaar. Ik denk dat ik volgend jaar een kerstpakket neem(wij mogen altijd kiezen tussen wensbon en pakket) Ik heb toch altijd heimwee naar het oude kerstpakket.

15-12-2008, 19:08



Citaat door Nador_Prinsesjj:
bij een callcenter...

Nou, dan zijn het zeker vrekken. Bah, en ik had toch al zo'n hekel aan callcentra

15-12-2008, 19:09

Citaat door moOie_mOkerr:
.




iedereen gaat dan mee staan kijken

Ik krijg waarschijnlijk ook de dvd van SATC the movie erbij

15-12-2008, 19:09

Citaat door Doortje:
Nou, dan zijn het zeker vrekken. Bah, en ik had toch al zo'n hekel aan callcentra



Het verdiend goed,, dat is het enige wat telt... En je hoeft er niet veel voor te doen..

Pagina's : [1] 2