Bekijk volle/desktop versie : wat zou je doen



15-12-2008, 17:26
ik heb nu al 2 jaar een relatie met mijn vriend.
hij heeft een ex met een kind van 2 1/2 jaar
en omwille van het kind blijft hij vriendelijk en al doen tegen haar

Maar zei wil hem TERUG en nu niets meer helpt heeft ze zelfmoordpoging gedaan met overdosis tabletten.

Nu chanteert ze mijn vriend en die zegt tegen mij ik wil geen moord op mijn geweten hebben.

Punt is dat ik veel van hem hou en heel bang ben dat ie weer teruggaat
en of ik dan de relatie kan verbreken

15-12-2008, 17:39



Citaat door shunshine_1:
ik heb nu al 2 jaar een relatie met mijn vriend.
hij heeft een ex met een kind van 2 1/2 jaar
en omwille van het kind blijft hij vriendelijk en al doen tegen haar

Maar zei wil hem TERUG en nu niets meer helpt heeft ze zelfmoordpoging gedaan met overdosis tabletten.

Nu chanteert ze mijn vriend en die zegt tegen mij ik wil geen moord op mijn geweten hebben.
Punt is dat ik veel van hem hou en heel bang ben dat ie weer teruggaat
en of ik dan de relatie kan verbreken




met andere woorden, ik ga terug naar mijn ex. volgens mij heb je daar al antword op je vraag, als hij terug wil naar zijn ex uit melij, moet hij dat zelf bepalen. blijkbaar houd hij niet genoeg van je.

15-12-2008, 17:50

Citaat door dorpsmeid:
met andere woorden, ik ga terug naar mijn ex. volgens mij heb je daar al antword op je vraag, als hij terug wil naar zijn ex uit melij, moet hij dat zelf bepalen. blijkbaar houd hij niet genoeg van je.



ja idd

15-12-2008, 18:33

Citaat door dorpsmeid:
met andere woorden, ik ga terug naar mijn ex. volgens mij heb je daar al antword op je vraag, als hij terug wil naar zijn ex uit melij, moet hij dat zelf bepalen. blijkbaar houd hij niet genoeg van je.


Er valt niks meer aan toe te voegen

15-12-2008, 18:37


Alles is elmakteb, als hij er voor kies naar haar terug te gaan betekent dat vast dat er iets mooiers voor je te wachten staat meid!

Gair Insja'Allah..