Bekijk volle/desktop versie : Spotlight op het huwelijk



Pagina's : [1] 2

04-03-2004, 19:58
Ahlen wa sahlen,

Kijk hier verschrikkelijk veel info:

http://www.troid.org/spotlights/index.htm

Wa salam

04-03-2004, 20:01


Ik dacht een prachtige tekst te zullen vinden zoals in de topic van najibsri, maar helaas een link, en nog wel in het engels. Ghair inshaAllah. Volgende keer beter.

04-03-2004, 20:08

Citaat:
Origineel gepost door Moslimatjuh
Ik dacht een prachtige tekst te zullen vinden zoals in de topic van najibsri, maar helaas een link, en nog wel in het engels. Ghair inshaAllah. Volgende keer beter.
Hoe bedoel je ik ben negatief.

Kun je aub dan niet reageren ? Als je toch niet weet waar het over gaat.

Hier:

http://www.worldlingo.com/wl/translate

Translator. Reageer daarna nogmaals.

Wa salam

04-03-2004, 20:10

Citaat:
Origineel gepost door Moslimatjuh
Ik dacht een prachtige tekst te zullen vinden zoals in de topic van najibsri, maar helaas een link, en nog wel in het engels. Ghair inshaAllah. Volgende keer beter.
maar die link is dan wel naar kennis, gebaseerd en onderbouwd met dalil door de mensen met kennis, dat is uiteraard veel en veel waardevoller met name door de prachtige woorden van Allaah Sobhanahoe wa Ta'ala en Rasoeloellaah sallaAllaahoe aleihi wa sallam en de Salaf us Salaf radiaAllaahoe anhoem, daar heb je natuurlijk meer aan toch? wa Allaahoe 'alim Jammer dat je het engels niet onder de knie hebt, maar sommige lezingen zijn niet alleen in het engels maar ook in het arabisch. gair inshaAllaah,
djazak Allaahoe gair agie RidouanSalih

wasalaam aleikoum wa rahmatoullaah wa barakatou [/size]

04-03-2004, 20:17



Citaat:
Origineel gepost door RidouanSalih
Hoe bedoel je ik ben negatief.

Kun je aub dan niet reageren ? Als je toch niet weet waar het over gaat.

Hier:

http://www.worldlingo.com/wl/translate

Translator. Reageer daarna nogmaals.

Wa salam
Hoe bedoel je ik kan geen feedback ontvangen.

Ff voor de duidelijkheid, ik bedoelde het absoluut niet negatief, jij vat het alleen zo op, jammer.

Wat ik bedoelde met mijn reactie, was meer, waarom zet je een link, pak hetgene wat jij interessant vind en met ons wilt delen en plak het hier, lijkt mij veel handiger.

04-03-2004, 20:30
Asalaam u'aleikum wara7matAllah,

Ja Ridouan, wees eens een beetje behulpzaam jegens Moslimatjuh en de rest die het Engels niet zo goed onder de knie hebben in plaats van links te plaatsen.... je weet toch dat RasoelAllah salallahu 'alahi wa salaam heeft gezegd: "Wa Allahoe fi 'awni al'abdi maa kana al'abdo fi 'awni akhihi" (Moeslim)

'Anaak Allah!

04-03-2004, 21:07
Het is niet zo dat ik geen engels kan, het leest alleen minder fijn en langzamer, met al die moeilijke woorden.

04-03-2004, 21:18
Jeh right dan ben ik uren bezig. Mijn pc doet al raar dus no thx.

Verder draait het nu, aan al die reacties te zien, alleen om mijn reactie en dat wil ik niet, want ik verpest zo de topic van aghie RidouanSalih.

04-03-2004, 22:32

Citaat:
Origineel gepost door Moslimatjuh
Hoe bedoel je ik kan geen feedback ontvangen.

Ff voor de duidelijkheid, ik bedoelde het absoluut niet negatief, jij vat het alleen zo op, jammer.

Wat ik bedoelde met mijn reactie, was meer, waarom zet je een link, pak hetgene wat jij interessant vind en met ons wilt delen en plak het hier, lijkt mij veel handiger.
Hahahhahhah, masha Allah moge Allah jou al Firdaws geven. Leuke reactie.

Ik wilde een algeheel topic maken met veel invalshoeken over het huwelijk zuster.

Klik en doe je best svp.

A3anaki Allah

P.s het topic is al deze kant opgegaan mede door mij dus voel je vrij te reageren.

P.p.s luister deze:

http://www.troid.org/audio/sisters/nikaah/guide.htm

04-03-2004, 22:34

Citaat:
Origineel gepost door OemTaqwa
Asalaam u'aleikum wara7matAllah,

Ja Ridouan, wees eens een beetje behulpzaam jegens Moslimatjuh en de rest die het Engels niet zo goed onder de knie hebben in plaats van links te plaatsen.... je weet toch dat RasoelAllah salallahu 'alahi wa salaam heeft gezegd: "Wa Allahoe fi 'awni al'abdi maa kana al'abdo fi 'awni akhihi" (Moeslim)

'Anaak Allah!
3alaikom salam wa ra7mattolahi wa barkatoe,

wa ijakie....Hmmm deze ligt er dik boven op..

Bij deze stel jij jezelf blijkbaar beschikbaar zuster.

Wa salam

P.s ik wil best kleine stukjes vertalen.

05-03-2004, 00:19
Kan er 1 topic geopend worden en in stand worden gehouden zonder Ruzie? zou ik wel fijn vinden willen jullie me daarmee een pleziertje doen?!

05-03-2004, 00:23

Citaat:
Origineel gepost door Vreemdeling1977
Kan er 1 topic geopend worden en in stand worden gehouden zonder Ruzie? zou ik wel fijn vinden willen jullie me daarmee een pleziertje doen?!
Was geen ruzie. Een misverstand.

A3anak Allah.

JazakAllahoe ghairan voor je masha Allah nasee7a moge Allah jou een moumina sali7a geven insha Allah ( gemeende du3a ).

05-03-2004, 15:22


De zomer komt er weer aan hoor : D

05-03-2004, 15:31
Djazaak allahoe geiran, het is wel heel veel informatie, maar gair insha; Allah.

By the way over huwelijk gesproken. Ik hoorde dat er een soort islamitische datingsite is, dus mensen hulpeloos op zoek, check de site dan effe

05-03-2004, 15:38

Citaat:
Origineel gepost door Ismael21
De zomer komt er weer aan hoor : D
En wat heeft de zomer er mee te maken

Pagina's : [1] 2