Bekijk volle/desktop versie : Ik wil even stilstaan bij het feit...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

15-12-2008, 12:52
[Dat we gezond zijn! Alhamdulilah.

Denk aan de chronisch zieken, gehandicapten, mensen die door een ziekte op sterven liggen, denk aan de verzorgers voor deze geestelijke of lichamelijke zieken hoe moeilijk zij het hebben ondanks dat zij wel een goede gezondheid hebben. Moge Allah ze rijkelijk belonen.

Sta ook even stil bij alle doven en blinden die niks anders willen dan paar sec. zien om alles te waarnemen of een paar sec willen horen om te weten hoe het klinkt.

Ik wil stilstaan bij het feit dat onze gezondheid een groot goed is, waar we ook goed voor moeten zorgen en dat het niet vanzelfsprekend is dat je gezond bent.

Alhamdulilah, alhamdulilah, alhamdulilah voor alle gunsten die we van onze Heer hebben gekregen.]

Sta er gewoon even een paar sec. bij stil...

15-12-2008, 12:58


Je hebt helemaal gelijk, elhamdoelilah ala xxxxx hal..

15-12-2008, 12:59
ALhamdoulilah!!

15-12-2008, 13:01
Ach, we gaan gewoon helemaal op in deze verotte doenja. We denken echt dat we een eeuwigheid hebben hier, Allah yahdiena oe safi.

15-12-2008, 13:06


helemaal gelijk....

Mashaallah verwoord...
Elhamdoelliah, elhamdoelliah...

Moge allah de mensen met pijn inshaallah genezen, en zijn/haar pijn verzachten....Inshaallah....

En nogmaals geef ik je ook gelijk, deze dounya is niet vergaan, zoals veel mensen zeggen, maar de mens is vergaan( elhamdoelliah zitte er zeker mashallah zusters/broeders tussen), en niet de dounya...Moge allah ons inshaallah leiden...

15-12-2008, 13:09
Je hebt helemaal gelijk..! Allah ishafieha jamie3 almoslimien..

Allah jahdiena.. We maken ons druk om andere dingen terwijl er bijna elke seconde iemand dood gaat..

15-12-2008, 13:10

Citaat door insaan_3aadi:
[Dat we gezond zijn! Alhamdulilah.

Denk aan de chronisch zieken, gehandicapten, mensen die door een ziekte op sterven liggen, denk aan de verzorgers voor deze geestelijke of lichamelijke zieken hoe moeilijk zij het hebben ondanks dat zij wel een goede gezondheid hebben. Moge Allah ze rijkelijk belonen.

Sta ook even stil bij alle doven en blinden die niks anders willen dan paar sec. zien om alles te waarnemen of een paar sec willen horen om te weten hoe het klinkt.

Ik wil stilstaan bij het feit dat onze gezondheid een groot goed is, waar we ook goed voor moeten zorgen en dat het niet vanzelfsprekend is dat je gezond bent.

Alhamdulilah, alhamdulilah, alhamdulilah voor alle gunsten die we van onze Heer hebben gekregen.]

Sta er gewoon even een paar sec. bij stil...




Waarom zeg je "we" niet iedereen heeft hier een goede gezondheid

15-12-2008, 13:11

Citaat door khadijaatje_:



Waarom zeg je "we" niet iedereen heeft hier een goede gezondheid


?

Wij, degene die gezond zijn.

15-12-2008, 13:15

Citaat door insaan_3aadi:
?

Wij, degene die gezond zijn.

Je schreef dit"Dat we gezond zijn! Alhamdulilah."

Maar je bedoeld het zotezien anders zie ik

15-12-2008, 13:17
Alhamdoelillah!

15-12-2008, 13:19

Citaat door khadijaatje_:
Je schreef dit"Dat we gezond zijn! Alhamdulilah."

Maar je bedoeld het zotezien anders zie ik


Ja wij, de mensen die gezond zijn, moeten niet denken dat het vanzelfsprekend is om gezond te zijn. Hoe is het nu gesteld met jou? Ik weet niet in hoeverre je ziek bent maar had vernomen dat je lijdt onder een chronische ziekte (wat betekend dat je ermee moet leven en het een plek moet geven in je leven).

Hoe ga jij als jonge meid hiermee om? Belemmerd je ziekte je in bepaalde dingen of kan jij goed funcioneren als je vriendinnen/leeftijdsgenoten?

Allahie shafiek en moge Allah je alle kracht geven die je nodig hebt.

15-12-2008, 13:22

Citaat door insaan_3aadi:
Ja wij, de mensen die gezond zijn, moeten niet denken dat het vanzelfsprekend is om gezond te zijn. Hoe is het nu gesteld met jou? Ik weet niet in hoeverre je ziek bent maar had vernomen dat je lijdt onder een chronische ziekte (wat betekend dat je ermee moet leven en het een plek moet geven in je leven).

Hoe ga jij als jonge meid hiermee om? Belemmerd je ziekte je in bepaalde dingen of kan jij goed funcioneren als je vriendinnen/leeftijdsgenoten?

Allahie shafiek en moge Allah je alle kracht geven die je nodig hebt.

Ik heb nog maar kort televen laat ik het zo zeggen

Dus binnekort is iedereen hier van me af

15-12-2008, 13:24



Citaat door khadijaatje_:
Ik heb nog maar kort televen laat ik het zo zeggen

Dus binnekort is iedereen hier van me af



Waarom zeg je zoiets? Je moet zoiets niet zeggen uit emotie's. Wat de dokters ook tegen je zeggen. Niemand weet hoe jouw lot in elkaar steekt en roep nooit dat we van jou af zijn want er zijn heel veel mensen die zielsveel van jou houden en dat doet verschrikkelijk veel pijn als je zulke dingen gaat roepen. Niet meer doen want niemand wordt er beter van.

Insha Allah heb jij een lang leven te gaan vol geluk en vreugde en wees niet getreurd..

15-12-2008, 13:26
Khadijaatje: Moge allah jou inshaallah laten genezen inshaallah...Veel sbar voor jouw familie en jou meid...

Al ken ik je niet het raakt me gewoon wel

15-12-2008, 13:26

Citaat door insaan_3aadi:
Waarom zeg je zoiets? Je moet zoiets niet zeggen uit emotie's. Wat de dokters ook tegen je zeggen. Niemand weet hoe jouw lot in elkaar steekt en roep nooit dat we van jou af zijn want er zijn heel veel mensen die zielsveel van jou houden en dat doet verschrikkelijk veel pijn als je zulke dingen gaat roepen. Niet meer doen want niemand wordt er beter van.

Insha Allah heb jij een lang leven te gaan vol geluk en vreugde en wees niet getreurd..

Het zijn geen emotie"s dit heb ik tehoren gekregen
De dokters hebben meestal gelijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15