Bekijk volle/desktop versie : Sport dagboek (voor meiden die willen afvallen, stevig worden of conditie opbouwen)



Pagina's : [1] 2

15-12-2008, 09:17
Maandag 15 dec 2008


Beste lid,

In deze topic kan je jouw eigen dagboek bijhouden wat betreft het sporten. Ook kunnen we elkaar helpen d.m.v. advies, tips en weetjes met elkaar te delen.

15-12-2008, 09:20


[QUOTE=Studente;58139189]Maandag 15 dec 2008


Beste lid,

In deze topic kan je jouw eigen dagboek bijhouden wat betreft het sporten. Ook kunnen we elkaar helpen d.m.v. advies, tips en weetjes met elkaar te delen.[/QUOTE]


Hahaa wat orgineel, ff iets anders.

Ik was een paar weken geleden weer begonnen met sporten. Heb het een week lang gedaan, en toen ben ik ermee gekapt.

Na de bruiloft wil ik er Insha'Allah serieus mee beginnen om mijn conditie op te bouwen.

15-12-2008, 09:21
maandag 15 december 2008


Beste dagboek,

Ik ben nu inmiddels 3 weken ingeschreven bij een sportschool waar ik regelmatig tevinden ben.
De reden waarom ik me hier ingeschreven heb is omdat ik conditie wil opbouwen, stevig wil worden en werk aan mijn buikspieren. Wat betreft mijn lichaam ben ik zeer tevreden, alleen kan ik me soms nogal irriteren aan mijn heupen. Ik ben slank, heb een platte buik, nergens last van vet, alleen mijn heupen kloppen niet met het geheel van mijn lichaam. Ik ben nu hard bezig met het afvallen op die plekken, en ik hoop echt zo snel mogelijk resultaat te boeken.
Vandaag ga ik weer naar de sportschool en daarna koop ik wat boeken waar je lekkere recepten in kan terug vinden en tegelijkertijd "verantwoord gezond"

Ik laat je wel weten hoe het is gegaan!


Liefs

Studente

15-12-2008, 09:23

Citaat door ouasimatjuh:
Hahaa wat orgineel, ff iets anders.

Ik was een paar weken geleden weer begonnen met sporten. Heb het een week lang gedaan, en toen ben ik ermee gekapt.

Na de bruiloft wil ik er Insha'Allah serieus mee beginnen om mijn conditie op te bouwen.




Goed heh !!

Ik had dat probleem ook altijd, zodra ik spierpijn had stopte ik met het sporten voor een langeeeeeeeee tijd..

Nu heb ik het 3 weken weten vol te houden gelukkig.

15-12-2008, 09:41


ik doe mee..


mijn buik is mijn probleem

15-12-2008, 09:42
[QUOTE=Studente;58139189]Maandag 15 dec 2008


Beste lid,

In deze topic kan je jouw eigen dagboek bijhouden wat betreft het sporten. Ook kunnen we elkaar helpen d.m.v. advies, tips en weetjes met elkaar te delen.[/QUOTE]


Wat leukieee zo een topiccc echt handiggggg

nou ik train 3 x per week dus om de dag maandag/woensdag en vrijdag......

soms doe ik er een dagje bij........

Wat betreft het eten eet ik niet meer van de bord zeg maar maar schep ik altijd op een bordje zodat ik niet al te veel eet.

verder vee; water drinken wat ik echt heerlijk vind.

en asl ik na 7 uur honger krijg eet ik meestal een appel of andere fruit...

15-12-2008, 10:33
OW leuk.

Ik ga 1-1-09 serieus beginnen met sporten wil wat strakken worden en mijn buik is ook een probleem.

Hopen dat het lukt.

15-12-2008, 10:45

Citaat door aaardbei:
OW leuk.

Ik ga 1-1-09 serieus beginnen met sporten wil wat strakken worden en mijn buik is ook een probleem.

Hopen dat het lukt.



i have the same problemmmmm

15-12-2008, 11:59

Citaat door zinia_nadoria:
ik doe mee..


mijn buik is mijn probleem


Ben je nu inmiddels aan het sporten of???


Citaat door chahinazz:
Wat leukieee zo een topiccc echt handiggggg

nou ik train 3 x per week dus om de dag maandag/woensdag en vrijdag......

soms doe ik er een dagje bij........

Wat betreft het eten eet ik niet meer van de bord zeg maar maar schep ik altijd op een bordje zodat ik niet al te veel eet.

verder vee; water drinken wat ik echt heerlijk vind.

en asl ik na 7 uur honger krijg eet ik meestal een appel of andere fruit...


Doe je dit sindskort of al een tijdje?


Citaat door aaardbei:
OW leuk.

Ik ga 1-1-09 serieus beginnen met sporten wil wat strakken worden en mijn buik is ook een probleem.

Hopen dat het lukt.


Insha allah zal het allemaal wel lukken, ik weet alleen dat we moeten doorzetten om het te bereiken..

15-12-2008, 12:36
[QUOTE=Studente;58143594]Ben je nu inmiddels aan het sporten of???

[/QUOTE]

k doe niets

15-12-2008, 13:11
Ik sta al 4 maanden ingeschreven nog geen enkele dag geweest
Wil wel beginnen maar stel het altijd uit naar de wel bekende "morgen"

15-12-2008, 13:52
[QUOTE=Studente;Doe je dit sindskort of al een tijdje?[/QUOTE]

Nee, ik doe het al sinds november....... en meteen begonnen met 3 x trainen in de week en het lukt aardig het is niet je helemaal niks mag eten het is meer dat je met beperking moet eten dus kleine porties per x

als je meer wilt weten let me know.....

15-12-2008, 19:41


Sinds je bevalling ongeveer ben je begonnen. HAd je voor je zwangerschap ook een buikje?

Het lijkt me best moeilijk om dat losse huid van een zwangerschap strak te krijgen..

15-12-2008, 21:00
Sjow ladysssssssssss

Kom net van 2 uurtjes trainen.......

omdat er weinig tijd zit tussen thuis komst en begin van de lessen kan je beter niks eten omdat je anders steken krijgt.... eet een manderijntje of appel om toch energie te hebben.....

heb net een bord salade gegeten bestaand uit tomaten,komkommer,en feta kaas(voor de zout).

en ik drink zowieso bijna 3 liter water i love waterrrrrrrr


@ studente ik ben niet bevallen is voor mijn lieve nichieeeeee

15-12-2008, 21:30
oooow foutje van de zaak!!

Ik zou vandaag ook sporten, maar mijn zusje kwam aankakken met vriendinnetjes en die kan ik niet alleen thuis laten

Pagina's : [1] 2