Bekijk volle/desktop versie : Ook mannen moeten maagd blijven



15-12-2008, 00:51
Zeg (O MOHAMMAD) tegen de gelovige mannen
dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken,
dat is reiner voor hen. Voorwaar,
Allah is alwetend wat zij bedrijven.
(Koran soerah an noer 30)

Het bewijs....


Dit is dus 1 van de soeras in de koran dat de man ook maagd moet blijven tot het huwelijk,ik heb in de koran vaker gelezen dat de man maagd moet blijven dan de vrouw, de regel is zelfde als voor de vrouw,maar wat ik ermee bedoel is dat in de koran vaker wordt gesproken over de kuisheid van de man dan over de vrouw.


Eis geen maagd als je zelf geen maagd bent


Je bent achterlijk als jij geen maagd bent en een maagd eist


Je hebt het recht niet
en Allah weet wat jij niet weet


"mannen die geen maagd zijn... zijn stoer en vrouwen die geen maagd zijn..zijn een xxxx ? "


Wie dat denkt heeft het mis en Allah ziet alles!hoort alles ! En de Engelen hebben alles genoteerd.

Je bent pas stoer als je zoals Allah bevolen heeft je kuisheid bewaart tot je huwelijk.

En wie een vrouw een xxxx noemt terwijl zij nog KUISHEID heeft(dus maagd) heeft een GROTE zonde begaan.

Een van de GRUWELIJKSTE zondes die een mens kan plegen voor Allah is een eerbare vrouw beschuldigen van onkuisheid.Dat wordt zovaak herhaalt in de koran.


Wie geen maagd is(zowel man als vrouw ) zou ik VERGEVING aan Allah vragen en wachten tot het huwelijk,niet denken ik ben nou toch geen maagd meer want kan ik net zo goed toch blijven doen.


FOUT

Want je wordt ervoor gestraft,behalve als Allah wil,en je begaat dus een zonde,en Allah weet wat jij niet weet,en Allah vergeeft wie Hij wil en diegene dus die berouw tonen en ermee stoppen tot je Recht ingaat.




Voor de jongens/mannen


Diegene die een meisje dwingt tot sexuele handelingen of dwingt tot onkuisheid zal vervloekt worden door de Engelen,door de mensheid en door Allah swt.

De Profeet saws heeft gezegt :


" Elkeen die mijn Metgezellen misbruikt ,op hem rust de vloek van
Allah,de Engelen en heel de mensheid" .


En Allah swt heeft gezegt in de koran :



"En dwingt jullie slavinnen niet tot onkuisheid indien zij kuisheid wensen omdat jullie de vergankelijkheden van de wereld begeren.Maar indien iemand hun dwingt : voorwaar Allah is na hun dwang(voor deze vrouwen)
Vergevenszind,Meest barmhartig."

[ SOERAH AN NOER 33 ]

"Voorwaar ,degenen die er van houden dat de gruweldaad zich verspreid onder degenen die geloven: voor hen is er een pijnlijke bestraffing op de wereld en in het hiernamaals.En Allah weet,terwijl jullie niet weten .

[SOERAH AN NOER 19 ]



Voor de meiden die hun kuisheid zijn verloren door dwang.. Allah is de Vergever..Allah is de Barmhartige..Allah geeft Genade .
Dus wanhoop niet maar richt je tot Allah swt.

Niet denken.. " nu wil geen enkel jongen mij meer ,niemand wil met me trouwen nu ik geen maagd meer ben" ,
Allah weet het beste .En Allah is voldoende in de afrekening.

Want het gaat uiteindelijk om het hart en niet om je WEL of NIET maagd bent , zolang het niet bewust gebeurde of zolang je er spijt van hebt en netjes wacht zal Allah je verder helpen wanneer Hij wil in de toekomst en tijdens het moment dat jij de confrontatie zult aangaan met je toekomstige man..

en hij heeft het recht NIET om jou als MAAGD te eisen als hij dat ook niet is..en Allah weet wat hij niet weet .



Waarom maagd eigenlijk......


Allah doet het voor ons ,waarom we maagd moeten blijven tot het huwelijk.

Stel een jongen gaat het doen met een meisje,dan nog 1, dan nog 1, je weet maar nooit hij een ziekte oploopt,
jij als meisje gaat het met hem doen nadat je getrouwd bent,er gaat een dag komen dat je de pil gebruikt en zonder condoom doet.
Als hij een ziekte heeft opgelopen die je NIET ziet(sommige merk je pas na jaren) kun jij die ziekte ook krijgen.

Je kunt bijv GEEN KINDEREN meer krijgen,
Je kunt bijv. PIJN krijgen


enz enz...

En ook een belangrijke punt is... stel je wordt onverwachts zwanger, je krijgt daardoor problemen, door jou wordt de familie band slecht, je verliest je baan,je verliest je geld je verliest ALLES...je krijgt zoveel problemen,je kunt huis uit worden geschopt.

en de duivel... die lacht je uit...


Dat zijn waarschijnlijk de punten waarom we maagd moeten blijven tot de huwelijk,en ik geloof ook in dat Allah diegene die maagd blijven tot de huwelijk ook ervoor zal belonen in het hiernamaals op Zijn manier .

Kortom :

Geen verschil tussen man en vrouw wat betreft de kuisheid.

Asalamalaikom

15-12-2008, 00:55

Mee eens

15-12-2008, 00:56
Waarom nou weer?

15-12-2008, 01:10
Mee eens!