Bekijk volle/desktop versie : Tanden Witten ja of nee

Pagina's : [1] 2

04-03-2004, 17:46
Salaamaliekom dames,
Ik lees de laatste tijd veel in blaadjes, en ik zie op de tv veel over mensen die hun tanden laten witten. Zij doen dit bv door ze te laten laseren, of dmv een vloeistof. Het resultaat is altijd mooi. Nou vroeg ik mij af zijn er hier op het forum mischien dames die zo'n behandeling ondergaan zijn? Ik zou graag willen weten of jullie er tevreden over zijn. Doet het pijn en de prijs. Nou ik hoor het wel van jullie dames alvast bedankt
Liefs Faiza

04-03-2004, 18:19

volgens mij is het haram omdat je je tanden dan polijst! weet het niet zeker maar vraag het ff na.. suc6

04-03-2004, 21:26
Nee, is niet haram, heb geen bewijs, maar had het ergens gelezen

Enne, ik ou me tanden eerst ook witten, maar toen ik de prijs hoorde werd mijn gezicht geel en leken me tanden heel wit â¬1200 :schreeuw:

Mohim, ben nu tevreden met mijn tanden

07-03-2004, 12:21
tanden bleken bij de tandarts kost ongeveer 200 euro......toch?

07-03-2004, 12:38

Citaat:
Origineel gepost door XTINA

Enne, ik ou me tanden eerst ook witten, maar toen ik de prijs hoorde werd mijn gezicht geel en leken me tanden heel wit â¬1200 :schreeuw:

07-03-2004, 12:43

Citaat:
Origineel gepost door douniaberkania
tanden bleken bij de tandarts kost ongeveer 200 euro......toch?
volgens mij vanaf 300 euro toch?

07-03-2004, 13:16
laat je tanden lekker geel/bruin zijn

15-03-2004, 14:37
tanden bleken bij mijn tandarts is in ieder geval ⬠180,-- ik wou het doen, maar heb geen geld op dit moment......

dus............doeiiiiiiiii

15-03-2004, 15:20
Nou...2 vriendinnen van me hebben het laten doen. Het bleken kost ieder 150 euro per kaak! Daarnaast hebben ze een soort van vloeistof gekocht, die ze 1 keer in de zoveel tijd moeten gebruiken, je moet er mee slapen. Dat houdt je tanden dan een 1 tot 2 jaar wit.

15-03-2004, 15:30
niet doen! . Gewoon goed poetsen 4 keer per dag. En als ze een beetje gelig zijn maakt dat niets uit. Want dat is natuurlijk en het wordt toch niet met het blote oog waar genomen. En witte tanden zijn niet sterk. het gelige laagje maken je tanden sterk.

15-03-2004, 15:37
Als ik jou was zou ik het echt niet doen, me tante heeft het ook gedaan, het resultaat was in het begin mooi, maar later begonnen haar tanden en kiezen lossen te komen en toen waren ze op gegeven moment uitgevallen, ik wou het ook doen, maar toen ik haar zag, dacht ik NO WAY....liever gele tanden dan GEEN tanden....ze is nu van plan om kunstgbiet te doen en ze pas 30 jaar...echt zielig.....

15-03-2004, 17:16

Citaat:
Origineel gepost door Esma_amani
niet doen! . Gewoon goed poetsen 4 keer per dag. En als ze een beetje gelig zijn maakt dat niets uit. Want dat is natuurlijk en het wordt toch niet met het blote oog waar genomen. En witte tanden zijn niet sterk. het gelige laagje maken je tanden sterk.
4x p/d?

nee joe!

da moe je nie doen hoor! zo wordt t tandglazuur flink aangetast!

2x p/d= enough

15-03-2004, 17:29

Citaat:
Origineel gepost door rammetje1980
Als ik jou was zou ik het echt niet doen, me tante heeft het ook gedaan, het resultaat was in het begin mooi, maar later begonnen haar tanden en kiezen lossen te komen en toen waren ze op gegeven moment uitgevallen, ik wou het ook doen, maar toen ik haar zag, dacht ik NO WAY....liever gele tanden dan GEEN tanden....ze is nu van plan om kunstgbiet te doen en ze pas 30 jaar...echt zielig.....

Meskiena kunstgebit op der 30ste

15-03-2004, 20:44
k heb gehoord dat beverlyhills formula tandpasta je tanden na paar weken witter maakt.......heeft iemand daar ervaringen mee?

22-03-2004, 12:18

Citaat:
Origineel gepost door rammetje1980
ahaha denken sommige van jullie nou echt dat , dat komt door die bleekmiddeltjes voor je tanden.. wat een onzin.. als dat zo zou zijn zou een tandarts de tanden van mensen toch nooit gaan bleken slimerikken:S geloof me die tanduitval had vast een andere oorzaak

Pagina's : [1] 2