Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wimpers

Pagina's : 1 2 [3]

12-03-2004, 10:16

Citaat:
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Klopt!! Dat is 'm!

Die Lash Primer Plus die ik heb gekocht is niet verzorgend. Die doe je eerst zodat je wimpers dikker en voller lijken, want daarna doe je mascatar.

Ik ben terug gegaan en was wel telleurgesteld dat ik het verkeerde product hebt gekregen.

Maar ik ga die Lash Therapy Protective Repair Serum ook halen. En inderdaad krijg je er bij Ici Paris xl korting op.
Die lash Primer Plus die had ik al maar ik was er niet tevreden over... Dus ik ben benieuwd hoe Lash Therapy Protective Repair Serum zal werken.... Zelf gebruik ik bijna nooit mascara. Alleen als ik naar een feest ga of zo....

20-03-2004, 19:46

Citaat:
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Inderdaad Herome heeft er wel een. Maar alleen jammer dat ie bijna nergers te koop is. Heb echt overal gezocht. Mocht iemand weten waar die te koop is, hoor ik het ook graag.

En de link is: http://www.drogisterij-gezondheid.nl/herome_ot.html
Ik heb m uit eindelijk bij de Douglas gekocht....hij was 8.95. Ik heb ook overal gezocht, maar nergens hadden ze 'm. Ik ben benieuwd of die cht gaat helpen ik gebruik m nu 4 dagen.En er staat op dat je na twee weken vollere winpers krijgt.....ben benieuwd.

p.s ik ben alhamdoelilah wel blij met de wimpers die ik nu al heb. Daar ben ik Allah dankbaar voor.

20-03-2004, 20:18

Citaat:
Origineel gepost door Hanae11
Estee Lauder is een joods merk. Dus ga vooral door met het financiëren
Denk maar aan je wimpers en vergeet de palestijnen die elke dag vermoord worden.
Zuster laat ze maar, want zoals je hebt gemerkt mauwen ze dr gewoon overheen, een teken van egoisme....
Mochten ze toch bewust joodse produkten gebruiken die het zionisme steunen, dan weten ze dondersgoed dat door hun bijdrage er dagelijks velen Palestijnse mensen gewond raken door kogels die o.a. dankzij Estee Lauder zijn gefinancierd....

22-03-2004, 19:50

Citaat:
Origineel gepost door Chanel_Alure
Die lash Primer Plus die had ik al maar ik was er niet tevreden over... Dus ik ben benieuwd hoe Lash Therapy Protective Repair Serum zal werken.... Zelf gebruik ik bijna nooit mascara. Alleen als ik naar een feest ga of zo....
Je hebt gelijk ik heb daar dezelfde ervaring mee. Vond hem ook niks bijzonders maar die "Lash Therapy Protective Serum"heb ik nog nooit gebruikt. Ik ga hem ook proberen. Wordt helaas pas einde van de week, want dan wordt mn geld pas gestort. Dat wordt lang wachten want jullie hebben me erg benieuwd gemaakt..

23-03-2004, 12:14

Citaat:
Origineel gepost door Saloua1978
Je hebt gelijk ik heb daar dezelfde ervaring mee. Vond hem ook niks bijzonders maar die "Lash Therapy Protective Serum"heb ik nog nooit gebruikt. Ik ga hem ook proberen. Wordt helaas pas einde van de week, want dan wordt mn geld pas gestort. Dat wordt lang wachten want jullie hebben me erg benieuwd gemaakt..
wallahila,
mijn geld is gelukkig wel gestort en ga ensallah zelf het ook proberen, ik gebruik dagelijks mascara en merk dat mijn wimpers steeds minder worden

ensallah donderdag kopen!!!

en ga alleen die van 9 of 10 euro kopen ik verspel genoeg geld aan zulke dingen

03-04-2004, 16:24
Hoi meiden,

Ik las net dat iemand de lash primer plus heeft gekocht van estee lauder? Voor wimpergroei? Dit is wel een verzorgende "mascara", omdat mascara toch wel de wimpers beschadigd. Deze zorgt dus niet voor wimpergroei. Je moet het onder je mascara aanbrengen. Je doet dus dat witte spul op de wimpers en als je goed kijkt zie je ook dat het je wimperhaartjes "verlengd"omdat er vezeltjes in zitten. Dan doe je de mascara eroverheen, wel gelijk op doen want het droogt anders krijg je
dat je mastcara niet goed over je wimperhaartjes verdeeld. Het is dus voor een mooiere oogopslag en verzorging maar zeker NIET om je haartsjes dikker en langer te maken! Het is wel erg mooi....Het is net als die mascara van bourjois, met twee kanten zwart en wit. Alleen is die van estee veeeeeel beter....Conclusie die van Herome is denk ik veel beter om te proberen als je een "volle bos" wimpers wil hebben hahaha....

liefssss

04-04-2004, 16:39
hey meiden
ik ken jullie probleem.heb nl ook korte wimpers die snel uitvallen.
bij ici paris xl in antwerpen bij mij heb ik zo'n soort gel met liposomen gevonden .het ziet er net uit als mascara.heeft een zilver dop en de rest is wit.de naam was "TALIKA"
ik gebruik het nu al een aantal weken en ben eerlijk gezegd niet teleurgesteld.mijn wimpers vallen veel minder uit en ze groeien wat beter.
deze gel kost 25, euro
ps:ben blij dak ni de enigste ben

05-04-2004, 20:10
voor alle meiden die eser lauder producten gebruiken terwijl ze
weten dat dit een zionistisch product is: moge Allah jullie wimpers
uit laten vallen! inchalla

05-04-2004, 20:37

Citaat:
Ja als het over make up gaat staan ze allemaal in de rij voor info
Nou voor mij liever geen wimpers dan dat ik de joden financiër
om wapens te kopen zodat ze de palestijnen kunnen vermoorden.
Zo zie je maar 20 euro geven ze wel uit aan onzin
Maar als sadakka aan de palestijnen is het te veel
Hanae meid ben helemaal met je eens

06-04-2004, 17:16
hey hoeveel kost zo'n product?

08-04-2004, 21:02
die herome eyelash balm gebruik ik nu, maar ik zie niet echt verschil. "t is niet zo dat mn wimpers voller of langer zijn geworden. Maar 't zal wel goed zijn.

08-04-2004, 22:29

Citaat:
Origineel gepost door 1807butterfly
voor alle meiden die eser lauder producten gebruiken terwijl ze
weten dat dit een zionistisch product is: [B]moge Allah jullie wimpers
uit laten vallen! inchalla [/B]
Overgeleverd door Abu Ad Darda dat De Profeet (v.z.m.h.) zei: Mensen die gewend zijn te vloeken zullen op de dag des Opstanding niet voorspreken en niet getuigen. (Moesliem)

Pagina's : 1 2 [3]