Bekijk volle/desktop versie : Het lijkt niks .....



Pagina's : [1] 2

14-12-2008, 20:44
Ik heb van een jongen gehouden .... er 2 jaar mee rondgelopen.. Hy heeftmij helemaal zwart gemaakt omdat ik niet deed wat die zei zogenaamd. Daarna natuurlijk hoe moet ik van hem houden-verhaal.
Daarna een Irakeze boy, hij heeft van my gehouden ik van hem dacht ik, dus weer verdriet...
En nu .. ik leerde een iemand kennen, het ging heel goed 2 keer afgesproken .. Ik voelde al heel wat voor hem want ik ken hem nu al 3 maanden, en elke dag praatten we msn'e hele dag, daarna sms'e ..
maar hij vertelde mij opeens paar dagen terug dat ie nog aan zyn ex dacht.. en het deed me zo erg pyn .. ik ben 2 dagen niet op msn geweest, hij heeft me niet eens gemsnt niks.
Het doet me pijn dat elke kerel die ik leer kennen me pijn doet, en ik kom re niet vanaf, het ging een tijdje goed, was weer goed op school familie dit dat, mar nadat iemand me pijn heeft gedaan gaat alles mis , heb ik alleen zin om alleen te zijn..
OOoff ik wil verder met me leven ik wil niks met liefde te maken hebben, ik haat de liefde ..

14-12-2008, 20:45


Je krijgt wie je verdient.

14-12-2008, 20:46

Citaat door Diamant__:
Ik heb van een jongen gehouden .... er 2 jaar mee rondgelopen.. Hy heeftmij helemaal zwart gemaakt omdat ik niet deed wat die zei zogenaamd. Daarna natuurlijk hoe moet ik van hem houden-verhaal.
Daarna een Irakeze boy, hij heeft van my gehouden ik van hem dacht ik, dus weer verdriet...
En nu .. ik leerde een iemand kennen, het ging heel goed 2 keer afgesproken .. Ik voelde al heel wat voor hem want ik ken hem nu al 3 maanden, en elke dag praatten we msn'e hele dag, daarna sms'e ..
maar hij vertelde mij opeens paar dagen terug dat ie nog aan zyn ex dacht.. en het deed me zo erg pyn .. ik ben 2 dagen niet op msn geweest, hij heeft me niet eens gemsnt niks.
Het doet me pijn dat elke kerel die ik leer kennen me pijn doet, en ik kom re niet vanaf, het ging een tijdje goed, was weer goed op school familie dit dat, mar nadat iemand me pijn heeft gedaan gaat alles mis , heb ik alleen zin om alleen te zijn..
OOoff ik wil verder met me leven ik wil niks met liefde te maken hebben, ik haat de liefde ..

shut the fuck up

14-12-2008, 20:46

Citaat door Slaz:
Je krijgt wie je verdient.




xxzucht ..

14-12-2008, 20:48


hou jezelf met andere dingen bezig
je ware komt vanzelf op je pad en niet dr naar op zoek gaan aan scharrels heb je niks meid!


14-12-2008, 20:50
Ahl el 7oub msakien.

(Umm Kalthoum)

14-12-2008, 20:51
ach ja shit happens. be aware.

14-12-2008, 20:52

Citaat door Diamant__:
Ik heb van een jongen gehouden .... er 2 jaar mee rondgelopen.. Hy heeftmij helemaal zwart gemaakt omdat ik niet deed wat die zei zogenaamd. Daarna natuurlijk hoe moet ik van hem houden-verhaal.
Daarna een Irakeze boy, hij heeft van my gehouden ik van hem dacht ik, dus weer verdriet...
En nu .. ik leerde een iemand kennen, het ging heel goed 2 keer afgesproken .. Ik voelde al heel wat voor hem want ik ken hem nu al 3 maanden, en elke dag praatten we msn'e hele dag, daarna sms'e ..
maar hij vertelde mij opeens paar dagen terug dat ie nog aan zyn ex dacht.. en het deed me zo erg pyn .. ik ben 2 dagen niet op msn geweest, hij heeft me niet eens gemsnt niks.
Het doet me pijn dat elke kerel die ik leer kennen me pijn doet, en ik kom re niet vanaf, het ging een tijdje goed, was weer goed op school familie dit dat, mar nadat iemand me pijn heeft gedaan gaat alles mis , heb ik alleen zin om alleen te zijn..
OOoff ik wil verder met me leven ik wil niks met liefde te maken hebben, ik haat de liefde ..



meisje, daarom moet je trouwen en geen relaties aangaan!!

good luck with it!!!

14-12-2008, 20:54
Ik heb een deel gelezen en mijn ogen wilden de rest niet lezen.
Ik zou zeggen hou je voortaan bezig met school want je bakt niks van de Nederlandse taal.

14-12-2008, 20:55

Citaat door sweet_Anneke:
meisje, daarom moet je trouwen en geen relaties aangaan!!

good luck with it!!!


Ik wilde hier op ingaan maar mijn ogen gleden over jouw locatie dus dacht ik maar ,doe maar niet. Geen idee waarom

14-12-2008, 20:57
Focus je op school en je familie, je zegt zelf dat het in die periode wel goed ging met je. U do the math.

14-12-2008, 21:00

Citaat door ADHDtje:
shut the fuck up


Citaat door T.Durden:
Ahl el 7oub msakien.

(Umm Kalthoum)




14-12-2008, 21:19



Citaat door Diamant__:
Ik heb van een jongen gehouden .... er 2 jaar mee rondgelopen.. Hy heeftmij helemaal zwart gemaakt omdat ik niet deed wat die zei zogenaamd. Daarna natuurlijk hoe moet ik van hem houden-verhaal.
Daarna een Irakeze boy, hij heeft van my gehouden ik van hem dacht ik, dus weer verdriet...
En nu .. ik leerde een iemand kennen, het ging heel goed 2 keer afgesproken .. Ik voelde al heel wat voor hem want ik ken hem nu al 3 maanden, en elke dag praatten we msn'e hele dag, daarna sms'e ..
maar hij vertelde mij opeens paar dagen terug dat ie nog aan zyn ex dacht.. en het deed me zo erg pyn .. ik ben 2 dagen niet op msn geweest, hij heeft me niet eens gemsnt niks.
Het doet me pijn dat elke kerel die ik leer kennen me pijn doet, en ik kom re niet vanaf, het ging een tijdje goed, was weer goed op school familie dit dat, mar nadat iemand me pijn heeft gedaan gaat alles mis , heb ik alleen zin om alleen te zijn..
OOoff ik wil verder met me leven ik wil niks met liefde te maken hebben, ik haat de liefde ..



Je moet leren muurtjes bouwen om jezelf heen en naarmate de tijd strijkt binnen je relatie die je op dat moment hebt steeds een muurtje laten omvallen. Zodra je vertrouwen hebt laat je een muurtje vallen enzovoorts. Totdat jullie één zijn.

Maar jij lijkt mij zo'n naief meisje aan wie je wat dingen zegt en die dan gelijk wegzwijmelt.

Is niet goed. Get a grip en wees een beetje hard. Niet alleen naar mannen maar vooral naar jezelf.

Zoals iemand ooit zei:... "jezelf verliezen in iemand is geen kunst, maar jezelf ontdoen van de pijn van het verlies is pas een zware opgave."

14-12-2008, 21:24

Citaat door sendralaars:
Ik heb een deel gelezen en mijn ogen wilden de rest niet lezen.
Ik zou zeggen hou je voortaan bezig met school want je bakt niks van de Nederlandse taal.


Citaat door sendralaars:
Ik wilde hier op ingaan maar mijn ogen gleden over jouw locatie dus dacht ik maar ,doe maar niet. Geen idee waarom

Wech denk je dit is een repetitie Nederlands wela?

te gooi jezelf weg met je hoge dunk

14-12-2008, 21:28

Citaat door sendralaars:
Ik wilde hier op ingaan maar mijn ogen gleden over jouw locatie dus dacht ik maar ,doe maar niet. Geen idee waarom



euhm, dat was een dood normale reactie!! het feit dat je er niet op in gaat zegt meer over jou dan over mij!!

Pagina's : [1] 2