Bekijk volle/desktop versie : Verstandshuwelijk.



Pagina's : [1] 2

14-12-2008, 19:08
Stelllllll je hebt altijd een fantasiebeeld gehad over de man die om je hand komt vragen. Maar jaren gaan en die fantasieman is nog steeds niet gekomen. En dan kom je op een leeftijd (30jaar ofzo). En dan komt er een man om je hand vragen die totaal niet voldoet aan jouw smaak. Je vind hem eigenlijk niet WAUW en LEUK maar hij is wel aardig etc... Zou je dan alsnog met hem trouwen??




14-12-2008, 19:10


Neuj. Mag wle 30 zijn, maar niet wanhopig. Gewoon. Carriereeeeeeeeeeeeeeee.

14-12-2008, 19:11
3la topic.. Kben benieuwd wie er 'ja' zal antwoorden..

14-12-2008, 19:11

Citaat door moOie_mOkerr:
Neuj. Mag wle 30 zijn, maar niet wanhopig. Gewoon. Carriereeeeeeeeeeeeeeee.


Carriere is wel leuk. Maar op je 30ste verlang je toch wel naar een kindje of niet?

14-12-2008, 19:11



Citaat door sweety_neda:
Stelllllll je hebt altijd een fantasiebeeld gehad over de man die om je hand komt vragen. Maar jaren gaan en die fantasieman is nog steeds niet gekomen. En dan kom je op een leeftijd (30jaar ofzo). En dan komt er een man om je hand vragen die totaal niet voldoet aan jouw smaak. Je vind hem eigenlijk niet WAUW en LEUK maar hij is wel aardig etc... Zou je dan alsnog met hem trouwen??






het is een beetje je gevoel volgen

en trouwen is altijd soennah en 50% van je geloof
wie weet wordt je toch gelukkig met hem

14-12-2008, 19:12

Citaat door Diamant_Noir:
3la topic.. Kben benieuwd wie er 'ja' zal antwoorden..



Wat nou 3la topic.
Die heeft me bergen fantasie gekost


Soms trouw je met verstand en dan leef je nog gelukkiger ook..

14-12-2008, 19:12

Citaat door sweety_neda:
Carriere is wel leuk. Maar op je 30ste verlang je toch wel naar een kindje of niet?

Neeuh. Klinkt raar, maar ik denk dat ik dan allang gek geworden zou zijn zonder seks . Dat is het enige waar ik me echt zorgen over zou maken .

Maar geloof mij, ik blijf niet vrijgezellig tot op m'n 30ste. Denk dat ik voor mijn 24ste getrouwd ben.

14-12-2008, 19:12

Citaat door sweety_neda:
Carriere is wel leuk. Maar op je 30ste verlang je toch wel naar een kindje of niet?




ja je gaat zeker naar kids verlangen

14-12-2008, 19:13

Citaat door crazylady_1:
het is een beetje je gevoel volgen

en trouwen is altijd soennah en 50% van je geloof
wie weet wordt je toch gelukkig met hem


Ja. Dat bedoel ik..

Ik bedoel soms kan een persoon niet aan onze fantasiebeeld voldoen. Maar zodra je met 'm trouwt kan je toch van hem houden en gelukkig leven.

14-12-2008, 19:14

Citaat door moOie_mOkerr:
Neeuh. Klinkt raar, maar ik denk dat ik dan allang gek geworden zou zijn zonder seks . Dat is het enige waar ik me echt zorgen over zou maken .

Maar geloof mij, ik blijf niet vrijgezellig tot op m'n 30ste. Denk dat ik voor mijn 24ste getrouwd ben.





Mesgota.


Insha Allah.

Iedereen die jong is ziet zichzelf op 24ste getrouwd. Maar wie weet waar onze elmekteb ligt

14-12-2008, 19:15
Tegenwoordig is het al een wonder als iemand trouwt uit daadwerkelijke liefde.
Omdat ik daar weinig geloof in heb en weet dat liefde daarna pas komt.
Iedereen trouwt eingelijk in een verstandshuwelijk.
Je kent elkaar nog niet zo goed en je kijkt of jullie kwa denkwijze en manier van leven op een golflengte zitten.

14-12-2008, 19:17

Citaat door tanger_lover:
Tegenwoordig is het al een wonder als iemand trouwt uit daadwerkelijke liefde.
Omdat ik daar weinig geloof in heb en weet dat liefde daarna pas komt.
Iedereen trouwt eingelijk in een verstandshuwelijk.
Je kent elkaar nog niet zo goed en je kijkt of jullie kwa denkwijze en manier van leven op een golflengte zitten.


Dat is wel zo.

En zulke huwelijken houden het meest stand.

14-12-2008, 19:20



Citaat door sweety_neda:
Dat is wel zo.

En zulke huwelijken houden het meest stand.

Dat klopt liefdeshuwelijken zijn na 3 maanden ofzo al voorbij
De meiden van tegenwoordig denken dat een huwelijk over rozengeur en manenschijn gaat.
Terwijl het in werkelijkheid nog zwaarder is dan als je thuis bij je ouders bent.
Trouwen is geen uitweg!!!
Er komen verantwoordelijkheden kijken en daarvoor hoor je niet te kijken naar hoe knap hij is of hoe rijk hij is.
Je moet kijken of jullie elkaar begrijpen ,hetzelfde denken over de belangrijke onderwerpen en kijken hoe jullie beide tegenover de toekomst staan.
Liefde komt nog wel

14-12-2008, 19:22

Citaat door sweety_neda:
Stelllllll je hebt altijd een fantasiebeeld gehad over de man die om je hand komt vragen. Maar jaren gaan en die fantasieman is nog steeds niet gekomen. En dan kom je op een leeftijd (30jaar ofzo). En dan komt er een man om je hand vragen die totaal niet voldoet aan jouw smaak. Je vind hem eigenlijk niet WAUW en LEUK maar hij is wel aardig etc... Zou je dan alsnog met hem trouwen??






op je 30ste heb je niet zoveel keus meer. Of gescheiden mannen met kinderen of te lelijk. voor je 28ste getrouwd zijn!!!!

14-12-2008, 19:22

Citaat door sweety_neda:


Mesgota.


Insha Allah.

Iedereen die jong is ziet zichzelf op 24ste getrouwd. Maar wie weet waar onze elmekteb ligt

Mja. Daarom. Ik zou er geen problemen hebben als ik pas op me 35ste zou trouwen. Of helemaal niet.

Jammer dan.

Pagina's : [1] 2