Bekijk volle/desktop versie : Feniks der machten - uit de oude doos



Pagina's : [1] 2 3 4

14-12-2008, 17:33

Citaat door FigaroCat:

Citaat door Najibsri:
"Luister bitch, ik wil dat je een stuk over mij schrijft en hou de andere dames uit jouw verhaal!" Je hoeft niet lang na te denken om er achter te komen dat deze arrogante benadering van Nadina is. Ik hoor haar nu al denken "Please bitch, don't even go there". Ja zeker wel want Najibsri is geen Najibsri als hij niet Nadina's wens in vervulling brengt en het tot het uiterste uitbuit. Een stuk wilt ze, een stuk zal ze krijgen.

Wie is zij eigenlijk? Menige M.nl koekenloerders zullen zeggen dat zij het gevolg is van genetisch afval of een knijter met een ethisch besef als het gaat om klootlikken. Hoe dan ook, is dit allemaal waar? Is zij inderdaad een ethisch klootlikkende knijter ontstaan uit een hoopje genetisch afval? Nee! Hoewel haar exen -die een heel arenastadion kunnen vullen- mij zouden willen overtuigen dat het wel zo is. Maar die indruk heb ik niet van haar. Sinds kort dan. Want paar dagen geleden was ik nog van mening dat zij een belichaming is van domheid, een opperslut die haar eigen lichaam verloedert tegen een kostprijsje. Ik ken overigens negen pooiers die haar hebben ontslagen doordat zij de definitie van marktwerking te letterlijk nam. Best knap als je het mij vraagt: voor een dom wicht heeft zij wel enige affiniteiten met cummercie. En ze doet het goed! Ze weet namelijk het goed te bespelen (ik heb het over marketing). Ze is een gat in de markt (nog steeds over marketing) en je zou wel gek zijn om al je vaardigheden niet erin te steken (interpreteren naar believen)! Dat kan je me niet kwalijk nemen....iedereen zou het doen, dus jij ook.

Ik ben dol op meiden die gewoon eerlijk zijn en niet schuwen om dingen te vragen die voor anderen zo ‘vanzelfsprekend’ zijn. Nadina is er zo één die gewoon vraagt ongeacht wat anderen daarvan zullen vinden. Mensen die zij niet kent zijn voor haar niks anders dan nietszeggende snotapen die de eer hebben om in haar aanwezigheid te zijn. Sommige vinden haar een feeks dat er op uit is om de mensen tegen hun schenen te schoppen, en anderen vinden haar een ondoorgrondelijk wezen. Een wezen dat de indruk wekt dat ze achterlijk is maar net als je denkt dat je het zeker weet, weet zij spitsvondigheden te produceren waar menige er gedesillusioneerd van worden, en zich afvragen “is zij wel wie zij is?” Nadina… Mijn hart heeft ze in ieder geval wel gestolen. Haar nuchtere manier van spreken gedragen door haar O zo charmante lachje doet mijn hart duizend maal smelten. Maar vergis je niet in haar want zij is net als een leeuwin. Je observeert haar van afstand, kom je te dichtbij dan vreten ze je met huid en haar op.

Ik moet je eerlijk zeggen dat sinds wij buiten M.nl om contact hebben ben ik helemaal weg van haar. Wat een topwijf. Haar uitgeschoten sarcasme gecombineerd met een intelligente opmerking zijn bijna aandoenlijk en haar kwaliteiten om mij op mijn gemak te voelen is bijna superieur te noemen. Zij zou dit tegenspreken en mij wijs willen maken dat zij een oerdomme vrouwspleet is. En dat meent ze ook. Zo bescheiden is zij ook weer.

Nee, Nadina is een lieve meid met een ietwat Rotterdams accent en een Marokkaans-berber tongval. Ze vrijt met je in het Berbers en dumpt je zoals enkel een Rotterdammer dat kan. Wat wil je nog meer als man zijnde? Wat een prachtwijf…Maar helaas, het Nadina-geval valt enkel op Berbers. Een Arabier is voor haar niks ander dan verwijfd onmens die af en toe een kunstje op een trampoline doet. Zeg maar een aap met een hoedje op. Daar kan je toch als vrouw van de hoogste klasse toch niets mee beginnen? Nee, ze kan er enkel om lachen en op zijn best een denigrerend applaus produceren voor zijn apenkunstje om vervolgens neusophalend haar weg te vervolgen.

Veel leden mogen haar niet om haar harde woorden die de zielen vertrapt en de harten doet verbranden. Een reflectie van hun onkunde om te kunnen wat zij kan. Haar simplistische retoriek valt als een bom en vernietigt elke repliek dat nog kan voortvloeien uit de wanhoop van de leden om haar te vernietigen. Haar excellente gevatheid neemt geen krijgsgevangene, destructie is lijdend en de weinige overlevenden smeken om genade. Je kunt niet anders dan je overgeven, in diepe angst wachten totdat zij bepaald wanneer je lot wordt bezegeld. Nadina, een lieve vrouw met een dodelijk steek.

Najibsri
Ik mis die Ikbennadina wel hoor
.

14-12-2008, 17:52


waar is dat mens eigenlijk?

14-12-2008, 17:56
Ik zou me vereerd voelen als iemand zo'n (lange) diepgaande, eerlijke mening over mij zou hebben en dat op deze manier zou kunnen verwoorden..

14-12-2008, 18:10

Citaat door Maryam__:
Ik zou me vereerd voelen als iemand zo'n (lange) diepgaande, eerlijke mening over mij zou hebben en dat op deze manier zou kunnen verwoorden..

Hint, hint.

14-12-2008, 18:11



Citaat door FigaroCat:
Ik zou het niet weten. Rentmeester zou het ff checken maar niks meer van hem gehoord.


DiepOngelukkig.

14-12-2008, 18:12

Citaat door FigaroCat:
Nou ja goed. Ik zou vereerd zijn om iets over haar te schrijven. Maar voor mij is ze erg anoniem.


Ach, lief hoor.

14-12-2008, 18:14

Citaat door FigaroCat:


Over jou zal ik ook wel willen schrijven....vooral na al die beschuldigingen van mij naar jou toe.


Haha..

Ook te anoniem, I guess.

14-12-2008, 18:15

Citaat door FigaroCat:
Over lief gesproken: hoe is het met je kind?


Dat monstertje is té actief geworden. Verder is ze nu ziek, koorts nzo. Maar hamdoelilah.. voor de rest prima. Thnks 4 asking.

Hoe is t met jou?

14-12-2008, 18:17

Citaat door FigaroCat:
En toch vertrouw ik je nog steeds niet ondanks ik je wel eens aan de lijn heb gehad. Je lijkt te veel op haar


We praten langs elkaar heen, noticing?

Haha, nog stééds niet. Pffff, dan zal t ook wel niet meer komen.

14-12-2008, 18:18

Citaat door FigaroCat:
Goed, druk met mijn nieuwe studie, werk en een vriendin die mij in de vrije tijd die ik over heb, mij bezig houdt.


Fijn om te horen.

Ja, btw, is dat Nemesis?

14-12-2008, 18:20

Citaat door FigaroCat:
Is het weer toevallig dat boven je avater 'imagine' staat? Volgens mij niet


Wijsneus.

Het staat er idd niet zomaar.

14-12-2008, 18:22

Citaat door FigaroCat:
Waarom denkt iedereen dat?


Ja, d8 ook al.. je valt toch niet op mollig?

No offence Nemesis .

14-12-2008, 18:23



Citaat door FigaroCat:
Nee goed. Mijn vorige pseudoniem was Imaginarium. Vandaar. Maar ik hoop dat je inderdaad niet haar bent anders heb ik nog een appeltje met je te schillen


Toeval, geloof me.

14-12-2008, 18:26

Citaat door Kissez:
Hint, hint.



[I]Ga ff een leven zoeken ofzo.
Ik geef een mening/compliment over de manier hoe hij iemand beschrijft die hij klaarblijkelijk kent.

Ik ken hém toch niet, hij mij ook niet, dus ga zelf hints spelen en ergens anders aandacht zoeken[/I]

14-12-2008, 18:27

Citaat door FigaroCat:
Waar ik op val heeft meestal niets te maken met de anatomie. Daarnaast is Nemesis niet mollig. Of ik moet echt stekeblind zijn


Nou, het is jullie gegund.. als jullie dus samen iets moois delen. En anders trouwens ook.

Fijn dat je me 'gelooft', maar ik geloof er dus niets van.

Pagina's : [1] 2 3 4