Bekijk volle/desktop versie : Best wel jammer



Pagina's : [1] 2 3 4 5

14-12-2008, 16:59
je leert iemand kennen die je leuk vind.

Ze rookt en gaat met verkeerde mensen om. Dat probeer je haar wijs te maken maar ze is eigenwijs en dan besluit je om contact te verbreken.

14-12-2008, 17:00


Ja dat is jammer, maar toch beter als zij niet zo is zoals jij verwachtte... toch?

14-12-2008, 17:01
tsja dat zegt genoeg toch soort zoekt soort ... maar dus jij bent goed bezig en gezond?

14-12-2008, 17:02
je moet iemand nemen om wie hij/zij is. Op t moment dat je diegene wilt veranderen, moet je beseffen dat zij/hij niet voor jou bestemd is.

14-12-2008, 17:06



Citaat door Mariames22:
Ja dat is jammer, maar toch beter als zij niet zo is zoals jij verwachtte... toch?

Ik verwacht nooit wat, dan krijg ik geen teleurstelling.

Citaat door Zzonnebril:
tsja dat zegt genoeg toch soort zoekt soort ... maar dus jij bent goed bezig en gezond?
Ben hmdl gezond, anders zou ik geen afstand nemen

Citaat door koekjebitter:
je moet iemand nemen om wie hij/zij is. Op t moment dat je diegene wilt veranderen, moet je beseffen dat zij/hij niet voor jou bestemd is.
Veranderen voor haar eigen bestwil, hoeft niet voor mij.

14-12-2008, 17:08
[QUOTE=Bijlmy;58109445]Ik verwacht nooit wat, dan krijg ik geen teleurstelling.

Nee dat is ook altijd het verstandigst, dan valt het altijd mee als het niet zoals het is zoals jij wil....

14-12-2008, 17:12
Goedzo mariam

14-12-2008, 17:13

Citaat door Bijlmy:
Goedzo mariam

Hahahah

14-12-2008, 17:15

Citaat door Bijlmy:
Ik verwacht nooit wat, dan krijg ik geen teleurstelling.

Ben hmdl gezond, anders zou ik geen afstand nemen

Veranderen voor haar eigen bestwil, hoeft niet voor mij.



maar als ze aangeeft(door koppig te zijn) dat ze niet wilt veranderen, en je dring toch aan, doe je het voor jezelf. Anders zou je het contact niet verbreken.

14-12-2008, 17:31

Citaat door Mariames22:
Hahahah

Hihi

Citaat door koekjebitter:
maar als ze aangeeft(door koppig te zijn) dat ze niet wilt veranderen, en je dring toch aan, doe je het voor jezelf. Anders zou je het contact niet verbreken.

Ik drong niets aan, je probeert iemand wat wijs te maken en als die blind wil blijven dan laat je diegene met rust.

Bij mij geldt dit marokkaanse gezegde:" wrih wrih, ou illa 3ma sir ou ghellieh".

14-12-2008, 17:33
Grappig, heb het laatst ook bij iemand gehad.
En het is zeker jammer ! Echt goed balen. . .

14-12-2008, 17:36

Citaat door Bijlmy:
je leert iemand kennen die je leuk vind.

Ze rookt en gaat met verkeerde mensen om. Dat probeer je haar wijs te maken maar ze is eigenwijs en dan besluit je om contact te verbreken.



aah gossie

ze had je nog heel hard moeten naaien, want dat is wat zulke sukkels als jij nodig hebben.

14-12-2008, 17:42



Citaat door THEMENT-N-NADOR:
Grappig, heb het laatst ook bij iemand gehad.
En het is zeker jammer ! Echt goed balen. . .

Tjah iedere kiest zn eigen pad....

Citaat door UFC:
aah gossie

ze had je nog heel hard moeten naaien, want dat is wat zulke sukkels als jij nodig hebben.

Wrm ben ik volgens jou een sukkle?

14-12-2008, 17:46
Zo kwam jij er achter dat ze niks om je gaf.

14-12-2008, 17:49

Citaat door missindependent:
Zo kwam jij er achter dat ze niks om je gaf.

Hoezo dat zij niks om hem gaf. Ik geef veel om bepaalde mensen, maar ik zal mezelf never veranderen. Ik verander enkel voor mezelf

Pagina's : [1] 2 3 4 5