Bekijk volle/desktop versie : wie kan me helpen?....



14-12-2008, 15:37
salam broeders en zusters,
ik wil graag arabische schrijven, lezen en begrijpen.weten jullie misschien waar ik dat kan leren? moet wel in rotterdam zijn.
alvast bedankt

14-12-2008, 18:59


Ik wil ook koran leren...


Up

14-12-2008, 19:01
Er is een universiteit in Amsterdam waar je Arabisch kan leren.
Allemaal Nederlanders die vloeiend Arabisch spreken kom je daar vaak tegen

15-12-2008, 00:40
in amterdam helemaal haha nee wallah te ver.. is echt irritant als ik de koran lees en het niet begrijp hihi maar ja komt goed insha allah

15-12-2008, 00:43


Ik kan lezen en schrijven, maar in de meeste gevallen weet ik niet eens wat ik lees . Ik ben er ook naar opzoek, alleen niet Rotterdam maar in Amsterdam.

15-12-2008, 00:55
ja dat is ook belangrijk weten wat je leest. sommige sora's begrijp ik wel..maar ik wil zo graag de rest insha allah van de edele koran ook begrijpen.

weetje hoeveel mensen de koran goed en duidelijk kunnen lezen maar als je zegt of ze het begrijpen ho maar..dat is het nou wat ik jammer vind. je hebt ook koran die in ned is vertaal die begrijp ik helemaal niet met echt moeilijke woorden zeg so

15-12-2008, 01:42

Citaat door bentenes:
ja dat is ook belangrijk weten wat je leest. sommige sora's begrijp ik wel..maar ik wil zo graag de rest insha allah van de edele koran ook begrijpen.

weetje hoeveel mensen de koran goed en duidelijk kunnen lezen maar als je zegt of ze het begrijpen ho maar..dat is het nou wat ik jammer vind. je hebt ook koran die in ned is vertaal die begrijp ik helemaal niet met echt moeilijke woorden zeg so


Ik heb laatst ook één gezien die was €40,- Ik ga die insha'Allah van de week halen, en even rond vragen of iemand ergens ervaring heeft wat Arabische lessen betreft.

15-12-2008, 01:44

Citaat door bentenes:
salam broeders en zusters,
ik wil graag arabische schrijven, lezen en begrijpen.weten jullie misschien waar ik dat kan leren? moet wel in rotterdam zijn.
alvast bedankt



xxxxxxxen je moet het vermijden, het zijn net parasieten,
dus kijk uit voor hun taal

15-12-2008, 01:59
Islamitische Universiteit van Rotterdam. Daar geven ze ook arabische lessen. Type maar in in google dan vindt je veel informatie.

succes !

15-12-2008, 15:13
dank je wel ;-)

15-12-2008, 15:22
moskee

17-12-2008, 19:11
moskee hmm ja eigenlijk kan dat ook.. maar daar leren ze je alleen de koran lezen maar geven geen uitleg.