Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie een redelijke prijs voor?



14-12-2008, 14:36
Salaamoen Aleykoem

Redelijke prijs voor:

Abaya
Ghimaar

Het gaat wel om simpele islamitische Abaya.

Hoor het graag van jullie...

14-12-2008, 15:05



Citaat door Oem_Sayfoullaah:
Salaamoen Aleykoem

Redelijke prijs voor:

Abaya
Ghimaar

Het gaat wel om simpele islamitische Abaya.

Hoor het graag van jullie...


Abaya 25
Ghimaar 10
mooie prijs toch?

14-12-2008, 16:16
salama aleykum

Abaya's verschillen van kwaliteit!! 25 tot 40 euro.

Ghimaar kan ook verschillen in prijs ivm de lengte van de ghimaars, hoe langer hoe duurder.
heupghimaar 7 tot 10 euro
knieghimaar 12 tot 15 euro

14-12-2008, 18:19
Dank jullie wel....

14-12-2008, 18:50


Mijn zus koopt ze regelmatig in bij een leverancier uit Marokko en verkoopt ze (djilbaab en lange ghimar) voor 25 euro in totaal. Ze zijn dan ook altijd gelijk uitverkocht, vanwege de lage prijs en echt goede kwaliteit mashallah. (nee dit is geen reclame hihi).

Voor jou misschien een richtlijn voor jouw prijs? Alhoewel tegenwoordig die dingen voor enorm hoge prijzen worden aangeboden. In Marokko kunnen ze spotgoedkoop worden gemaakt.

14-12-2008, 18:54

Citaat door Bismillah:
Mijn zus koopt ze regelmatig in bij een leverancier uit Marokko en verkoopt ze (djilbaab en lange ghimar) voor 25 euro in totaal. Ze zijn dan ook altijd gelijk uitverkocht, vanwege de lage prijs en echt goede kwaliteit mashallah. (nee dit is geen reclame hihi).

Voor jou misschien een richtlijn voor jouw prijs? Alhoewel tegenwoordig die dingen voor enorm hoge prijzen worden aangeboden. In Marokko kunnen ze spotgoedkoop worden gemaakt.
ik ben pas in Marokko geweest en het heeft mij 35 Euro gekost voor abaya en ghimaar zeer slecht genaait nog wel was dus erg triest.