Bekijk volle/desktop versie : Lg Ben Je Al Terug Van Barcelona



Pagina's : [1] 2

14-12-2008, 14:32
Hij Heeft Denk Ik Piccas Voor Ons Hij Was Gisteren Niet On Dus Moet Die Wel Naar Barca Zijn Gegaan Anders Is Die Levenlooss

14-12-2008, 16:34


Hy praat véél

14-12-2008, 16:36
Die zag ik gisteren nog in het Cafe hoor..

14-12-2008, 16:51

Citaat door Fietsss:
Die zag ik gisteren nog in het Cafe hoor..

Wollah?

14-12-2008, 17:06


volgens mij is breaking news naar die wedstrijd gegaan hij vertrok dinsdag al ofzoiets...

14-12-2008, 17:09
Wie is Lg? Ella naam hahaha

14-12-2008, 17:21

Citaat door Fietsss:
Die zag ik gisteren nog in het Cafe hoor..



ahaaha meen je niet van welke stad komt die dan groningen?

14-12-2008, 17:23
AHAHAHAHAHAHHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAH haHAAHHAHAHAHAHHA

Wesh geloven jullie hem nou echt???? Ik ben met LG opgegroeid,
ik ken hem al sinds zn 14e. Die jongen liegt veeeeeeel.

We hebben samen nog 3 jaar gewerkt als vakkenvuller bij de C1000. Ik herinner mij nog dat hij toen voor Manchester U was. 1 keer moest ie in het weekend overwerken, was volgens mij tijdens de kerstperiode. Hij vertelde de chef dat hij niet kon overwerken omdat hij de vliegtuig moest pakken richting Manchester. Hij wou de derby tegen City voor geen goud missen!

Ik geloofde hem ook niet, maar toch maakte hij mij dingen wijs waardoor ik hem ging geloven. Heel het weekend lang had ie zn telefoon uit. Hij zou me bellen wanneer hij in het stadion zou zijn. Ewa ipv van een belletje kreeg ik een smsje dat ie op de voorste rij zat en dat ik hem maar eens moest zoeken op tv. Toen ik hem terug wou bellen kreeg ik weer zn voicemail. Heel raar allemaal dus ik besloot toch maar die wedstrijd te checken in de hoop zijn kop op tv te zien.

Een paar minuten later belde zijn zus ons op de huistelefoon. Ik nam op en ze vroeg waar haar broertje was. Ik vertelde haar dat hij in een stadion was in Engeland, waarop zij mij keihard ging uitlachen. Ze vertelde mij dat ze hem 2 uur geleden 10 gulden had gegeven om een pak melk en roomboter te kopen. En ze dacht dat hij het mischien was vergeten en bij mij thuis op de SEGA zat te spelen. Ewa toen werd mij duidelijk dat het dus
1 groot leugen was, en vanaf die dag geloof ik hem dus echt niet meer!

14-12-2008, 17:29
Haahhaa Leuk Verhaal Man Maar Wat Is Sega

14-12-2008, 17:59

Citaat door Fietsss:
AHAHAHAHAHAHHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAH haHAAHHAHAHAHAHHA

Wesh geloven jullie hem nou echt???? Ik ben met LG opgegroeid,
ik ken hem al sinds zn 14e. Die jongen liegt veeeeeeel.

We hebben samen nog 3 jaar gewerkt als vakkenvuller bij de C1000. Ik herinner mij nog dat hij toen voor Manchester U was. 1 keer moest ie in het weekend overwerken, was volgens mij tijdens de kerstperiode. Hij vertelde de chef dat hij niet kon overwerken omdat hij de vliegtuig moest pakken richting Manchester. Hij wou de derby tegen City voor geen goud missen!

Ik geloofde hem ook niet, maar toch maakte hij mij dingen wijs waardoor ik hem ging geloven. Heel het weekend lang had ie zn telefoon uit. Hij zou me bellen wanneer hij in het stadion zou zijn. Ewa ipv van een belletje kreeg ik een smsje dat ie op de voorste rij zat en dat ik hem maar eens moest zoeken op tv. Toen ik hem terug wou bellen kreeg ik weer zn voicemail. Heel raar allemaal dus ik besloot toch maar die wedstrijd te checken in de hoop zijn kop op tv te zien.

Een paar minuten later belde zijn zus ons op de huistelefoon. Ik nam op en ze vroeg waar haar broertje was. Ik vertelde haar dat hij in een stadion was in Engeland, waarop zij mij keihard ging uitlachen. Ze vertelde mij dat ze hem 2 uur geleden 10 gulden had gegeven om een pak melk en roomboter te kopen. En ze dacht dat hij het mischien was vergeten en bij mij thuis op de SEGA zat te spelen. Ewa toen werd mij duidelijk dat het dus
1 groot leugen was, en vanaf die dag geloof ik hem dus echt niet meer!


14-12-2008, 18:11

Citaat door elzhar8:
Haahhaa Leuk Verhaal Man Maar Wat Is Sega

Sonic spelen op SEGA dat is ouder dan Nitendo

14-12-2008, 18:19
ahaha oow ja ik ben nog jong sorry maar hij kan liever een nieuwe acount maken wat een schande. ze3ma als je vakken vuller bent 200/300 euro en dat ga je ze3ma aan een ticket hotel en vliegticket betalen ben je zeker 500 kwijt. ahaah wat een leugen

14-12-2008, 18:21


2000 euro ??
je bent idd jong denk ik...te jong.

14-12-2008, 18:22

Citaat door elzhar8:
ahaha oow ja ik ben nog jong sorry maar hij kan liever een nieuwe acount maken wat een schande. ze3ma als je vakken vuller bent 200/300 euro en dat ga je ze3ma aan een ticket hotel en vliegticket betalen ben je zeker 2000 kwijt. ahaah wat een leugen

dat is wel erg veel 2 ruggenvoor een weekendje

14-12-2008, 18:25
Ahaha Al Veranderd Niemand Gezien Ahah/ Okej 500 Euro Moet Wel Vlieticket 200, Hotel?,voetbal Ticket


MAAR EK VOETBAL TICKET NL-FRANKRIJK ALLEEN VOETBAL KAARTJE WAS AL 1500 EURO ZONDER HOTEL EN VLIEG TICKET

Pagina's : [1] 2