LZN
04-03-2004, 01:38
Citaat door harun_314:
hallo iedereen,
hmm hoe zal ik het zeggen. ik heb een abonnement samen bellen van telfort. na ongeveer 3 maanden voor dat mijn abonnement contract duur was afgelopen heb contact opgenomen met klanten service van TELFORT om mijn abonnement af te sluiten op de dag dat mijn abonnement vervalt. 3 maanden later bel ik hun omdat mijn abonnement op dat moment nog niet afgesloten was. Ik kreeg echter de mededeling te horen dat ik mijn abonnement niet heb afgezegd, wat dus betekend dat ik nog een keer 3 maanden moet wachten. Maar ja, wat kon ik tegen die persoon zeggen. mijn woord tegen haar woord. Ik vervolgens toch 3 maanden weer moeten wachten. dit keer heb ik wel om een schriftelijke bevestiging gevraagd. nu 3 maanden later (vandaag) heb ik TELFORT gebeld omdat mijn abonnement nog niet gestopt was. Ik kreeg te horen dat er een druk fout was gemaakt en dat ik weer 3 maanden moest wachten. Nadat ik hun erop heb gewezen dat ik alles zwart op wit heb verzwegen ze het eerder genoemde. Vanaf morgen zal mijn abonnement stop worden gezet.
je kunt het al raden wat ik met mijn verhaal probeer te zeggen. Heeft TELFORT ook bij jullie zo zitten boycotten als je je abonnement wilt afzeggen. zie graag reacties tegemoet.
.hmm hoe zal ik het zeggen. ik heb een abonnement samen bellen van telfort. na ongeveer 3 maanden voor dat mijn abonnement contract duur was afgelopen heb contact opgenomen met klanten service van TELFORT om mijn abonnement af te sluiten op de dag dat mijn abonnement vervalt. 3 maanden later bel ik hun omdat mijn abonnement op dat moment nog niet afgesloten was. Ik kreeg echter de mededeling te horen dat ik mijn abonnement niet heb afgezegd, wat dus betekend dat ik nog een keer 3 maanden moet wachten. Maar ja, wat kon ik tegen die persoon zeggen. mijn woord tegen haar woord. Ik vervolgens toch 3 maanden weer moeten wachten. dit keer heb ik wel om een schriftelijke bevestiging gevraagd. nu 3 maanden later (vandaag) heb ik TELFORT gebeld omdat mijn abonnement nog niet gestopt was. Ik kreeg te horen dat er een druk fout was gemaakt en dat ik weer 3 maanden moest wachten. Nadat ik hun erop heb gewezen dat ik alles zwart op wit heb verzwegen ze het eerder genoemde. Vanaf morgen zal mijn abonnement stop worden gezet.
je kunt het al raden wat ik met mijn verhaal probeer te zeggen. Heeft TELFORT ook bij jullie zo zitten boycotten als je je abonnement wilt afzeggen. zie graag reacties tegemoet.