Bekijk volle/desktop versie : Wilders slechtste politicus (logisch)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

12-12-2008, 22:22
In het jongerenonderzoek wordt Wilders net als vorig jaar ook betiteld als slechtste politicus. Dat komt omdat hij ''gebrek aan respect'' toont en ''rechtse opvattingen'' heeft.

Bovendien vindt 40 procent dat de PVV'er te veel in de media te zien is. Bijna 30 procent denkt dat hij ook als cabaretier aan de slag zou kunnen.

Komende zondag maakt de NOS de uitslag bekend van een verkiezing van beste politicus onder parlementair journalisten. Maandag is de uitkomst van dezelfde verkiezing door het tv-programma EénVandaag.


bron: http://www.nu.nl/algemeen/1882053/bos-wint-verkiezingen-beste-politicus-2008.html

Er is nog hoop voor Nederland.

12-12-2008, 22:33


Wouter Bos gekozen tot beste politicus.
2e JP Balkenende.

Dat lijkt me voorlopig nog geen rechts kabinet.

Jammer voor de pro-joodse maar toch ook nazi achtige wilders volgende facisten.

12-12-2008, 22:40
Wilders is in ieder geval een man die nog discussieert, of monologen voert

Mohamed de stichter van de islam, die hakte je hoofd eraf als je niet met zijn bizarre ideeen eens was, namelijk zijn ideeen waarmee hij over god rondliep.

als je tegen Mohamed zou zeggen: nee, ik wil die vreselijke god van je niet. Donder op.

Dan zou hij snachts als een dief komen, en je huis in de fik steken, jou vermoorden en je vrouw verkopen, en misschien door zijn mannen laten verkrachten (onder mom van 1 dag trouwen).

Dan is Wilders echt peanuts.

Daarom: trek te conclusies en val die mohamed af. Het zal je een eeuwig leven in de hel besparen.

13-12-2008, 17:21

Citaat door bicky:
Wilders is in ieder geval een man die nog discussieert, of monologen voert

Mohamed de stichter van de islam, die hakte je hoofd eraf als je niet met zijn bizarre ideeen eens was, namelijk zijn ideeen waarmee hij over god rondliep.

als je tegen Mohamed zou zeggen: nee, ik wil die vreselijke god van je niet. Donder op.

Dan zou hij snachts als een dief komen, en je huis in de fik steken, jou vermoorden en je vrouw verkopen, en misschien door zijn mannen laten verkrachten (onder mom van 1 dag trouwen).

Dan is Wilders echt peanuts.

Daarom: trek te conclusies en val die mohamed af. Het zal je een eeuwig leven in de hel besparen.


Bicky je moet van die hard drugs afblijven.

13-12-2008, 17:26


Jij kan echt niet lezen he? Wilders werd 2e. Open de link.

13-12-2008, 17:34

Citaat door LaPoekel:
Jij kan echt niet lezen he? Wilders werd 2e. Open de link.


Jij bent echt woordenblind ik quote van nu.nl

Wilders

In het jongerenonderzoek wordt Wilders net als vorig jaar ook betiteld als slechtste politicus. Dat komt omdat hij ''gebrek aan respect'' toont en ''rechtse opvattingen'' heeft.



Wat is de overtreffende trap van slechtste extremistische woorden blinde?

13-12-2008, 17:48

Citaat door Harama1n:
Jij bent echt woordenblind ik quote van nu.nl

Wilders

In het jongerenonderzoek wordt Wilders net als vorig jaar ook betiteld als slechtste politicus. Dat komt omdat hij ''gebrek aan respect'' toont en ''rechtse opvattingen'' heeft.



Wat is de overtreffende trap van slechtste extremistische woorden blinde?



Citaat:
Bos wint verkiezingen beste politicus 2008
Uitgegeven: 12 december 2008 19:59
Laatst gewijzigd: 12 december 2008 21:54

HILVERSUM - De populariteit van Wouter Bos is momenteel ongekend groot. De minister van Financiën en PvdA-leider is de politicus van 2008, blijkt uit een enquête van TNS Nipo in opdracht van RTL/Nieuws. Hij behaalde 23 procent van de stemmen.
Premier Jan Peter Balkenende eindigde als tweede, voor D66-leider Alexander Pechtold en PVV-leider Geert Wilders.

Ook jongeren van 12 tot 24 jaar kozen Bos vrijdag als de beste. Ook daar behalen Wilders en Pechtold plaatsen in de top, zo bleek uit onderzoek van TOP-X, het jongerenpanel van EénVandaag, waar 1600 jongeren aan meewerkten.
En dan de link TopX in het artikel:

13-12-2008, 17:49
pfffffff wohhahaha dit hoeft niet onderzocht te worden! dat wist ik al jaren!

13-12-2008, 17:49

Citaat door LaPoekel:
En dan de link TopX in het artikel:


mijn bron is nu.nl niet TopX.

13-12-2008, 17:51
Ja, daar is ie dan: de uitkomst van onze Politicus van het jaar! Het was een spannende race. Wouter Bos en Wilders schoten samen uit de startblokken. Bos nam al snel een voorsprong en laat Wilders ver achter zich. Pechtold deed zijn uiterste best Bos en Wilders voorbij te racen, en blijkt uiteindelijk goed voor een derde plaats. Tromgeroffel... Winnaar 1: Wouter Bos. Winnaar 2: Geert Wilders. Winnaar 3: comeback kid Alexander Pechtold.

'Dikke leider, gek!'
Waarom komen deze politici het best uit de bus? Bos wint – voorspelbaar - vanwege zijn goede optreden tijdens de kredietcrisis. Zelf schreven jullie: bleef rustig, wekt vertrouwen, daadkrachtig, heeft charisma en veel meer complimenten die Bos vast als operamuziek in beide oren klinken.
Andere belangrijke eigenschappen van Bos:
“ik vind hem knap”
“Dikke leider, gek!”
“omdat hij cool is”
“leuk hoofd”
“die grap over Fortis/ Feyenoord vond ik wel super”


http://www.top-x.nl/page/log/32906/Uitslag%20enqu%C3%AAte%3A%20politicus%20van%20het% 20jaar

13-12-2008, 17:52

Citaat door Harama1n:
mijn bron is nu.nl niet TopX.


De TopX link staat in het door jou aangehaalde artikel. En in jouw artikel staat dat Wilders na Bos en Balkenende in de top eindigde.

Jezus!!

13-12-2008, 17:52

Citaat door LaPoekel:
Ja, daar is ie dan: de uitkomst van onze Politicus van het jaar! Het was een spannende race. Wouter Bos en Wilders schoten samen uit de startblokken. Bos nam al snel een voorsprong en laat Wilders ver achter zich. Pechtold deed zijn uiterste best Bos en Wilders voorbij te racen, en blijkt uiteindelijk goed voor een derde plaats. Tromgeroffel... Winnaar 1: Wouter Bos. Winnaar 2: Geert Wilders. Winnaar 3: comeback kid Alexander Pechtold.

'Dikke leider, gek!'
Waarom komen deze politici het best uit de bus? Bos wint – voorspelbaar - vanwege zijn goede optreden tijdens de kredietcrisis. Zelf schreven jullie: bleef rustig, wekt vertrouwen, daadkrachtig, heeft charisma en veel meer complimenten die Bos vast als operamuziek in beide oren klinken.
Andere belangrijke eigenschappen van Bos:
“ik vind hem knap”
“Dikke leider, gek!”
“omdat hij cool is”
“leuk hoofd”
“die grap over Fortis/ Feyenoord vond ik wel super”


http://www.top-x.nl/page/log/32906/Uitslag%20enqu%C3%AAte%3A%20politicus%20van%20het% 20jaar


Dat heeft niets met slechste politicus te maken. Zucht je bent zo dom.

13-12-2008, 17:53


geweldig nieuws dit! de kaaskoppen zijn zo achterlijk niet! ik ben trots op Nederland!!!! go bos

13-12-2008, 17:54
Bos wint verkiezingen beste politicus 2008
Uitgegeven: 12 december 2008 19:59
Laatst gewijzigd: 12 december 2008 21:54

HILVERSUM - De populariteit van Wouter Bos is momenteel ongekend groot. De minister van Financiën en PvdA-leider is de politicus van 2008, blijkt uit een enquête van TNS Nipo in opdracht van RTL/Nieuws. Hij behaalde 23 procent van de stemmen.
Premier Jan Peter Balkenende eindigde als tweede, voor D66-leider Alexander Pechtold en PVV-leider Geert Wilders.

Ook jongeren van 12 tot 24 jaar kozen Bos vrijdag als de beste. Ook daar behalen Wilders en Pechtold plaatsen in de top, zo bleek uit onderzoek van TOP-X, het jongerenpanel van EénVandaag, waar 1600 jongeren aan meewerkten.




Bos wordt in de enquêtes vooral geroemd om zijn goede optreden tijdens de kredietcrisis. De jongeren omschrijven hem als rustig, charismatisch en daadkrachtig.


Relativeert

De partijleider van de PvdA is vereerd, maar relativeert zijn overwinning.

''Het is ontzettend leuk dat het gebeurt, maar als over drie maanden of zes maanden Nederland heel grote problemen heeft, dan ben ik de eerste op wie mensen beginnen te schieten'', aldus Bos.


Wilders

In het jongerenonderzoek wordt Wilders net als vorig jaar ook betiteld als slechtste politicus. Dat komt omdat hij ''gebrek aan respect'' toont en ''rechtse opvattingen'' heeft.

Bovendien vindt 40 procent dat de PVV'er te veel in de media te zien is. Bijna 30 procent denkt dat hij ook als cabaretier aan de slag zou kunnen.

Komende zondag maakt de NOS de uitslag bekend van een verkiezing van beste politicus onder parlementair journalisten. Maandag is de uitkomst van dezelfde verkiezing door het tv-programma EénVandaag.

© ANP

http://www.nu.nl/algemeen/1882053/bos-wint-verkiezingen-beste-politicus-2008.html

13-12-2008, 17:55

Citaat door Harama1n:
Dat heeft niets met slechste politicus te maken. Zucht je bent zo dom.

het is stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllll aan de wilders zijn kant het is Stiiiiiiiiiiiillllllllllllllllll aan de wilders zijn kant. ole ole ole ole ole

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7