Bekijk volle/desktop versie : "*** Marokkanen!?"

21-10-2002, 13:05

Citaat door Nabil to you:
Wat vinden jullie nou van de nieuwe hit "kxuxt marokkanen"?

Wie deze week TMF, The Box of MTV heeft gekeken, weet waar ik het over heb.

Grr...
.

21-10-2002, 13:28

Hij is gewoon master. Het geeft heel goed de gevoelens weer van de Marokkanen denk ik. En hij laat al die Hollanders een poepie ruiken. Het nummmer " De verkeerde kant op" is ook heel goed. Ik zou die ook lusiteren als ik jouw was.

kortom een toppertje!

liefs Kahina

21-10-2002, 23:39
die track doet echt........................

21-10-2002, 23:51
is echt een coole nummer.

22-10-2002, 02:34

deze nummer gaat echt wel scoren

25-10-2002, 17:36

Citaat:
Origineel gepost door miss_berkania
hij is lekker raymzter hij heeft echt die gevaarlijk uitstraling vooral als ie die djebba aanheeft en wanneer ie op de bak zit met die sigaret lekker ik word gek van hem als ik hem zie. hij is gewoon lekker
ataghfierolah!!!!!

Ik heb nog nooit een iemand horen zeggen: ..." wow die ene die koraan leest,die is echt lekker!!!!"
(zou natuurlijk een beetje triest zijn,maar als je het toch zegt kun je het beter hebben over iemand die een goeie moslim is!!!!!!!)

Liefs elhabiba

26-10-2002, 17:50

Citaat:
sorry hoor, maar julie zijn echt xxx, ik haat alle marokane wallah

Wie mag jij dan wel?

26-10-2002, 17:59
Raymzter heeft echt een goed nummer gemaakt!!! mense die slecht over marokkanen denken die moete is een keer naar deze tekst luisteren...

28-10-2002, 11:44
HIJ IS ECHT GOED !!!!!!

En wat vinden julli evan die meisje met die vlechten ?
Dat is hennan Abalotfie zij is mijn nicht en ik ben echt trots op haar .

beslama

28-10-2002, 13:40
eeeeey
voor de duidelijkheid hij ziet er wel lekker uit in die clip maar ALS JE HEM ZIET DE CLIP AANKONDIGEN NOU HIJ ZIET ER ECHT NIET UIT MAN!!ik zovan :schrik: tegenvaller
mohiem ieder zijn eigen smaak he doeshhh

28-10-2002, 13:56
Modern???? sorry hoor maar dat heeft niks met modern te maken denk je dat die ouders blij zijn om hun dochters zo op tv te zien het is echt haram hoor om je buik te laten zien en dan helemaal met een piercing en dan zehma een jongen acher je dansen!
das echt haram hoor je kan toch ook in een clip zijn maar met een normale truitje geen topje

28-10-2002, 14:27
ik vindt het een leuke clip, hij wilt aan tonen dat niet ieder marokaan het zelfde is en dat vindt ik oke.

28-10-2002, 15:46

Citaat:
Origineel gepost door ikke?? ranya
elhabiba
waar slaat het op wil je zeggen dat hij geen goede moslim is hoe weet jij dat nou weer jij kan dat absoluut niet weten tfoeeeeeeeeeee echt weer marokkanen voor jullie is niets goed he zingt er iemand eindelijk iets goeds over de marokkanen dan is het weer niet goed
en dan maar af vragen hoezo de nederlanders zo zijn kijk eerst naar jezelf dan pas moet je over iemand anders oordelen

ik vind RAYMZTER tha bomb en vind dat hij moet doorgaan met zijn muziek en schijt moet hebben aan de marokkanen die kritiek hebben op zijn muziek en zijn clip vind ik ook goed lekker modern en niet net als al die andere stomme marokkaanse clips (in een park)

trouwens wie zegt dat hij moslim is en dan dat is zijn prive zaken
tssssss...je hoeft me niet aan te vallen...volgens mij weet je niet dat muziek haram is....en in plaats om over marokanen te zingen,zou hij de koraan kunnen lezen.....dat is onze tekst en onze muziek....de koraaaaan!!!!!!
Enne by the way....die titel van het lied slaaat ook nergens op...kxuxt marokanen....tsssss....ewa dat zegt al genoeg...

en ps...ik val jou nie aan hoor....zeg alleen mn mening

liefs elhabiba

05-02-2008, 16:07
mouhidin je kunt ze haten of niet ik haat ze niet (Ze zijn togg ook maar mensen alleen sommige holanders geven de mocro''ssss een slegte naam!!!!!! je moest ze wel eens leren kennen

(Ik sgeld je niet uit ofzo als je dat d8,,Ik zeg gwn mijn mening)

Gr.Hans

05-02-2008, 16:47
Topic dateert uit het jaar 2002