Bekijk volle/desktop versie : Hoe ga je met collega`s om



12-12-2008, 13:30
Ik zit al een tijdje bij een organisatie, in het begin was het wennen grote organisatie nieuwe mensen etc.. Maar ik merk nu gwn dat de collega`s hier rare mensen zijn. Het ligt voornamelijk aan het leeftijdsverschil. Verder heb ik hier wel goede doorgroei mogelijkheden en het salaris is ok.

Zijn er mensen die in dit soort situaties hebben verkeerd? Zo ja, hoe zijn jullie ermee om gegaan...

12-12-2008, 14:16


dat hangt ervan af hoeveel waarde jij hecht aan een goede gezellige werksfeer..


waar ik momenteel werk, heb ik hetzelfde. ik vind die mensen gewoon vreemd


dus ben ik gaan solliciteren. goed salaris en goede doorgroeimogelijkheden kun je overal krijgen. een goede gezellige werksfeer is voor mij van groot belang. Met plezier naar werk gaan is voor mij gewoon heel erg belangrijk.

12-12-2008, 14:20
Dat klopt, ik irriteer me aan de mentaliteit van de mensen, echt rare wezens. Misschien moet ik idd maar toch om mij heen gaan kijken, of er eventueel andere mogelijkheden zijn

12-12-2008, 14:21
bij ons is het heel grappig mensen die ouder zijn gaan met elkaar om en mensen die wat jonger zijn gaan met elkaar om. de jongere mensen kunnen gelukkig echt goed met elkaar op schieten. dus ik heb altijd lol op het werk.

12-12-2008, 19:29


waar ik werk is het echt chill
we zijn allemaal daar knettergek. en we maken het ons naar onze zin.
met de baas kan je dollen als je wilt, je kan um zelfs uitschelden voor vleermuis. whaha hij gaat alleen maar lachen. en dolt met je terug
ik ga altijd met een lach naar me werk.
leuke collega's , en ze staan altijd voor je klaar.
we gaan vaak buiten werk wat eten enzo.

en ze hebben me salaris verhoogd met 250 euro netto per maand
en vast contract gegeven.

dit had ik niet verwacht van nederlanders

12-12-2008, 23:12
dan hebben jullie het echt getroffen.. op mn vorige baan was t idd ook lachen chill.. maar daar werkte ik met leeftijdsgenoten.. nu niet ik werk met oude gasten die daar al 20 a 30 jaar zitten... maar k ben echt radeloos gwn pffffff.. en ik zit nu echt te twijfelen weg gaan of doorbijten