Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Styleren



03-03-2004, 22:33
Hallo Mensjes...Wie Heeft Hier Wel Eens Ze Haar Laten Styleren..Met Zo Een Sterke Spul...En Is Het Waar Als Je Je Haar Elke Keer Laat Styleren Dat Je Haar Uitvalt...











KoeSieSs Moi..:blauwkus:

03-03-2004, 23:49


het beschadig wel heel erg je haar..dat styleren...heb het zelf gemerkt bij m'n zus..de bovenkant is nu steil..en de onderkant krullend...ziet er neit uit..

04-03-2004, 10:42

Citaat:
Origineel gepost door Saabria
Ik ken verschillende mensen die het hebben laten doen..en bij allemaal is het resultaat Goed!..in het begin...na een paar weken ..enorme haaruitval..de mensen die dik haar hadden ..hebben nu een dun staartje.De uitgroei moet jeook bijhouden..en hebben nu erg droog haar.

Dus als je denkt ik heb toch veeel te veel haar op mn hoofd...dan moet je t doen en ander is mn advies NIET DOEN


ik heb het vorig jaar voor me zus in dr haar gedaan en na ongeveer 13 minuten snel eruit gewassen en haar haar was gewoonb styl en in marokko zag het er heel leuk uit, maar ik heb het dit jaar weer voor gedaan en toen heb ik het er te kort in gelaten en is het niet gelukt als het gewoon goed doet en niet te lang laat heb je niks te vrezen!

04-03-2004, 11:29
Meid een advies: niet doen! Ik heb het een keer voor mn zusje gedaan, en die had heel dik mooi haar. Nou ik kan je zeggen dat daar nix van over is gebleven, ze kreeg ontzettende haaruitval die erg lang duurde. Dus je kan beter dat chineze stijl spul in je haar doen, bestaat volgens mij uit kruiden die wel gezond zijn voor je haar, nou suc6

04-03-2004, 11:51


hoi

ten eerste als je je haar wil stylen, moet je het nooooooiiiiiit alleen doen of door iemand te laten doen. je kunt het echter wel laten doen door mensen die hiervoor hebben gestudeerd, zoals all-round kapsters. Zelf ken ik twee zaken waar je je haar kunt stylen. Je haar is altijd styl. En mocht je zelf nog last van haaruitval hebben dan kan je zelf nog een vitaminebehadeling met kuur laten nemen. Wel is het zo dat het een beetje prijzig is in deze zaken. Ze berekenen je haar per 1 cm van je haar. Ik ken zelf twee meiden die all-round kapsters zijn en die dit ook bij meiden doen. Zelf zijn ze niet zo duur als de kapsonlons waar je het kan doen. mocht je interesse hebben dan kan ik altijd haar telefoonnummer geven. Zij woont zelf in utrecht.

mocht je hiervoer nog vragen hebben dan kan je altijd bij mij terecht

groetjes sonja

04-03-2004, 12:02
Hartstikke zonde, als je je haar wil styleren leer het om het te fhonen, dat is beter, ik heb het ook gedaan, en zelfs hooi en sto zouden jaloers op mijn haar zijn, zo droog is het geworden, ik heb het ook vaak gekleurd, blond (niet helmaal alleen plukjes) rood, bruin, en dat heeft ook heelveel invloed op je haar, en het is ongelooflijk duur, voor.... geen resultaat. Leer het fhonen en dat staat het mooist en gezondst. Ik heb het nu helemaal laten uitgroeien maar dood haar is dood en moet gewoon geknipt worden

succes
groetjes van

04-03-2004, 13:51
Maar Als Ik Me Haar Fhon Wordt Het Nog Dikker...En Alleen Fhonen..Duurt Bij Mij Haar 3 Uurtjes...Niet Normaal..En Ik Wou Het Styleren Voor De Zomer..Maar Na Dat Ik Al Die Reactie's Heb Gelezen Weet Ik Het Of Ik Het Ga Doen....

04-03-2004, 14:14
eyyyy meid ik had ook xxxxing dik haar ik had geen krullen maar je weet het einde van een koeienstaart dat puntje zo was heel mij haar toen heb ik dat spul gebruikt nual weer 4 jaar geleden een half uur er in gelaten het werd steeds mooier en mooier wel veel dunner maaaar nu heb ik gewoon hele mooie krullen van gekregen nu gelukkig ben ik echt blij met mij haar maar nu gebruik ik die plantaardige stylering bij de surinamer koop ik het maar nu laat ik het 15 min. in zitten ik zou het gewoon doen hor

06-03-2004, 21:24
Ik hoor op de andere topics veel positieve ervaringen over de chinese steiling. Schijnt minder schadelijk te zijn voor het haar