Bekijk volle/desktop versie : feestvlees maar dan ananas of kweeperen



12-12-2008, 10:37
Salam lieve meiden,

Eerst en vooral wens ik iedereen een mabrouk Al ied!

Mijn schoonouders komen dit weekend bij ons eten. Ik wil graag vlees maken maar op ik wil dat op dezelfde manier bereiden zoals mn dat doet op een feest en dan met ananas of met kweeperen. Wie kan mij aan dit recept helpen? en ook graag de bereidingswijze voor kweeperen of ananas.

Alvast bedankt!

groetjes Aline

12-12-2008, 11:04



Citaat door Aline:
Salam lieve meiden,

Eerst en vooral wens ik iedereen een mabrouk Al ied!

Mijn schoonouders komen dit weekend bij ons eten. Ik wil graag vlees maken maar op ik wil dat op dezelfde manier bereiden zoals mn dat doet op een feest en dan met ananas of met kweeperen. Wie kan mij aan dit recept helpen? en ook graag de bereidingswijze voor kweeperen of ananas.

Alvast bedankt!

groetjes Aline


Ik weet dat Ell dat ff geleden gemaakt heeft, je kan eens op haar topic kijken of haar pm'en.

12-12-2008, 11:14

Citaat door Aline:
Salam lieve meiden,

Eerst en vooral wens ik iedereen een mabrouk Al ied!

Mijn schoonouders komen dit weekend bij ons eten. Ik wil graag vlees maken maar op ik wil dat op dezelfde manier bereiden zoals mn dat doet op een feest en dan met ananas of met kweeperen. Wie kan mij aan dit recept helpen? en ook graag de bereidingswijze voor kweeperen of ananas.

Alvast bedankt!

groetjes Aline

kweeperen schillen/ontpitten en doe ik in de pan met water+zout (niet al te veel)wat olie ff 5minuten laten koken...kaneel+suiker erbij ff laten koken..wel opletten..niet al te hoog vuur geven.....let op..sommige kunnen heel snel gaar zijn...

12-12-2008, 11:19

Citaat door Aline:
Salam lieve meiden,

Eerst en vooral wens ik iedereen een mabrouk Al ied!

Mijn schoonouders komen dit weekend bij ons eten. Ik wil graag vlees maken maar op ik wil dat op dezelfde manier bereiden zoals mn dat doet op een feest en dan met ananas of met kweeperen. Wie kan mij aan dit recept helpen? en ook graag de bereidingswijze voor kweeperen of ananas.

Alvast bedankt!

groetjes Aline


http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=56672798&postcount=12824 Van Ellouisa. Deze maak ik ook altijd

http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=17563115&highlight=kweepeer#post1 7563115

12-12-2008, 19:50


wat zijn kweeperen en waar zijn ze te koop??

13-12-2008, 14:19
Salam allemaal!

Ik wiel jullie allen bedanken voor jullie snelle reactie! Shoekran!

groetjes aline