Bekijk volle/desktop versie : ’aanpakken Dat Tuig!’



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

12-12-2008, 09:41
Goede ontwikkeling ! En het geeft eens te meer aan dat Marokkanen niet allemaal zo zijn als Wilders ze afschildert.

Zoals ik al vaak heb gesignaleerd : Marokkanen zijn lang niet zo soft tegen Marokkaanse criminelen als hun linkse voogden.

De nieuwe anti-misdaad-coalitie gaat bestaan uit moslims en rechtse autochtonen,.

12-12-2008, 10:33



Citaat door Prins-Anouar:
Dweilen met de kraan open


Dus, dan maar niets doen?

12-12-2008, 11:59

Citaat door ontstopper:


Eindelijk eens iemand die de hand in eigen boezem durft te steken..................................maar het zal wel een "mes in de rug "worden door zijn eigen broeders.........

Een Marokkaanse "klokkenluider"zeg maar..................



Hand in eigen boezem? Wat heeft hij gedaan dat hj hand in eigen boezem heeft gestoken omdat hij de noodklok luidt i.v.m zijn broodwinning dat in gevaar komt?

Hoe steekt hij hand in eigen boezem?

12-12-2008, 12:15

Citaat door LanterFanter003:
Als je het steeds over een overlast veroorzakende groep hebt, lijkt het alsof je het over die hele bevolkingsgroep hebt.

Die fout maken al die linkslabielen ook op deze site,.....als niet Marokkaan mag je niets over die relbavianen zeggen.


Nou, daar houd jij je niet echt aan toch ? Gelukkig mogen we nog steeds van Marokkanen zeggen wat we willen, en dat deze Marokkaanse winkelier ook.

Ik zie eigenlijk geen verschil tussen zijn visie en die van veel autochtonen. Behalve dat hij de daders veel beter kent dan wij. Zulke mensen zijn bondgenoten, waardevolle bondgenoten.

Jammer alleen dat de politie weer zo slap reageert. Ik kan zijn frustratie daarover heel goed begrijpen.

Ook wordt de fabel ontkracht dat alleen niet-Marokkanen slachtoffer zijn.

12-12-2008, 12:17



Citaat door Don Vito:
Hand in eigen boezem? Wat heeft hij gedaan dat hj hand in eigen boezem heeft gestoken omdat hij de noodklok luidt i.v.m zijn broodwinning dat in gevaar komt?

Hoe steekt hij hand in eigen boezem?


Als een Marokkaan klaagt over Marokkanen is dat nog steeds nieuws blijkbaar. Ook hier op het forum kom je toch nog regelmatig over-chauvinistische Marokkanen tegen die criminelen van "eigen volk" liever verdedigen.

12-12-2008, 12:17
Het is een zeer goed initiatief, zo hoort het en het moet landelijk gebeuren...Niet alleen Marokkanen, maar alle relschoppers die de samenleving zo teisteren..
In Belgie heb je dit soort jochies niet.. Ik kijk mijn ogen uit, maar Nederland.....wat een kxtland zeg...

12-12-2008, 12:18

Citaat door JAMIE_4:
Het is een zeer goed initiatief, zo hoort het en het moet landelijk gebeuren...Niet alleen Marokkanen, maar alle relschoppers die de samenleving zo teisteren..
In Belgie heb je dit soort jochies niet.. Ik kijk mijn ogen uit, maar Nederland.....wat een kxtland zeg...




België, lama niet lachen. Als ik de grens overkom en die troosteloze grijze zooi zie wil ik er altijd zo snel mogelijk doorheen...

12-12-2008, 12:22

Citaat door JAMIE_4:
Het is een zeer goed initiatief, zo hoort het en het moet landelijk gebeuren...Niet alleen Marokkanen, maar alle relschoppers die de samenleving zo teisteren..
In Belgie heb je dit soort jochies niet.. Ik kijk mijn ogen uit, maar Nederland.....wat een kxtland zeg...


Wij zijn te soft. Zelfs België doet het beter. Ik voel me erg minderwaardig ineens.

12-12-2008, 12:25

Citaat door Bada_Bing:


België, lama niet lachen. Als ik de grens overkom en die troosteloze grijze zooi zie wil ik er altijd zo snel mogelijk doorheen...





hahaha, nee joh, je moet weten waar je moet wezen, die grijze zooi moet je eigenlijk met een speciale bril bekijken, alsmede de vele hobbels op de wegen, het te kort aan parkeerplekken en de natuur die er ontbreekt... Toch is het leefklimaat daar veel en veel relaxter dan in kaasland waar het wemelt van de regeltjes...die regeltjes - regime, wat een sof..


Citaat door oeps:
Wij zijn te soft. Zelfs België doet het beter. Ik voel me erg minderwaardig ineens.


Dat is maar goed ook, tijd om naar Belgland te verhuizen..?

12-12-2008, 12:28

Citaat door Muis_konijn:
Goed idee, reis verder naar marokko zou ik zeggen.



Zonder ons zal kaasland in een diep zwart gat belanden..

12-12-2008, 12:29

Citaat door Muis_konijn:
Helaas kan dat niet dank zij ons domme links multi culti tuig.



helaas kan dat niet door de wet...jullie rechtse debielen geven maar al te graag de schuld aan links...lekekr makkelijk

12-12-2008, 12:34

Citaat door Muis_konijn:
ha ha ha, domme slant eye. Vergeefse moeite. Jouw nederlands is als een moslimkwaker. En dus belabbert.



Citaat door Muis_konijn:
Graag. ik zie met belangstelling de zelfmoord van het moslimtuig tegemoed.




12-12-2008, 12:34



Citaat door Muis_konijn:
Graag. ik zie met belangstelling de zelfmoord van het moslimtuig tegemoed.


ik wou het net doen....maar nu ik dit lees, dat ik jou er plezier mee doe, zie ik er toch amar vanaf.....

12-12-2008, 12:34

Citaat door Muis_konijn:
Graag. ik zie met belangstelling de zelfmoord van het moslimtuig tegemoed.



Moslimtuig dat zelfmoord pleegt, in een metro of zo? Zieke wensen heb jij toch.

12-12-2008, 12:35

Citaat door Muis_konijn:
Wij zijn debielen die door het moslimtuig vernedert en vermoort worden.
Neem me niet kwalijk oppermoslim.


Zelfs ik moet in dit geval roepen WORD!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6