Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullei van relaties



21-10-2002, 12:19
HOOOOOOOOiiiiiiiiiiiii allemaal.

Wat vinden jullie van marokaanse meiden die een relatie hebben met surinamers. mag dat of het past niet bij onze cultuur of niet bij onze geloof. Maar als je eens goed kijkt mag je ook geen relatie hebben met je eigen ras.

21-10-2002, 12:20



Citaat:
Origineel gepost door sansabil
HOOOOOOOOiiiiiiiiiiiii allemaal.

Wat vinden jullie van marokaanse meiden die een relatie hebben met surinamers. mag dat of het past niet bij onze cultuur of niet bij onze geloof. Maar als je eens goed kijkt mag je ook geen relatie hebben met je eigen ras.
kwou net al zeggen
je mag al helemaal geen relatie
o het nou met een chinees of turk is

21-10-2002, 12:29
ja ik vindt dat ze het zelf moeten weten hoor.........alleen het is geeeen zicht.


=emsoem=

21-10-2002, 12:37
Hoi

Relaties mag eigenlijk niet! En al helemaal niet met een niet moslim,

21-10-2002, 12:40


IK ZEG ALTIJD: HOU JE ZELF MAAR IN DE GATEN DAN DOE JE AL GENOEG. MIJ BOEIT HET ECHT NIET. NIET MIJN PROBLEEM. DUIDELIJK ZO TOCH.

21-10-2002, 13:01
ik vind dat je geen ras verader bent als je met een andere soort gaat dan jezelf bent als de persoon maar moslim is.
Maar een relatie mag eigenlijk niet voor je huwelijk maar je hebt verschillende relaties ik heb zelf ook een relatie maar dat is alleen om elkaar beter te leren kennen dus wij praten en doen leuke dingen zoals de film en wat drinken en vooral lachen dus wij zoenen niet en doen ook geen andere rare dingen dus ik vind dat zo een relatie wel moet kunnen.

gr Yasminar

21-10-2002, 13:08
Je hebt helemaal gelijk yasminar! Op deze manier kan wel! Je doet al helemaal geen rare dingen maar elkaar beter leren kennen!
Thallai!

Groetjes Jihan

21-10-2002, 13:21
he yasminar, wordt het dan niet een beetje moeilijk voor hem, kan hij dan zich wel inhouden bijv bij een romantische film.

21-10-2002, 15:27
salaam allemaal

ze zeggen ook wel....goeie jongens zijn voor goeie meisjes en slechte meisjes zijn voor slechte jongens

dus als je bij de goeie wilt behoren...moet je dus geen relatie beginnen...


21-10-2002, 15:31
IK ZEG JULLIE DIT ALLEEN OF JE WEL OF NEIT EENR ELATIE NEEM IS JOU KEUS JIJ WEET OF HET MAG OF NEIT DUS, WANT IEDERE MENS IS VERANWOORDELIJK VOOR ZIJN EIGEN KEUZEN END ADEN DUS EN PRECIES WAT MEEST VAN JULLIE ZEGGEN EHT IS EEN GEZICHT MET EEN SURINAMER MAR ALS JE GELUKKIG BEN JA SO BE IT, MAAR ONHOUD WEL MAAK JE OUDER NEIT ONGELUKKIG MAAR JA PEACE EN SUKSE

21-10-2002, 16:04
mijn marokaanse acheternicht is getrouwd met een neger.
hij is moslim geworden en ze hebben een heeeeel mooi kindje.
het maakt niet uit als je met iemand gaat van een andere ras.
als je maar denkt aan de gevolgen en toekomst.

liefde overschrijd alles

21-10-2002, 16:13
Multiculturele huwelijken moeten door de overheid verplicht worden om racisme uit te bannen.

22-10-2002, 07:46


salaam sansabil,

Tuurlijk is het moeilijk om je in te houden me vriend is een knappe man en hij vind mij ook aantrekkelijk maar dat is de afspraak die we gemaakt hebben want het is voor ons allebei onze eerste relatie dus is het nieuw voor ons.Maar als we een romantische film kijken ddan kruipen we tegen elkaar aan en dat vinden wij genoeg we zijn heeel erg verliefd en het belangerijkste is we houden van elkaar en daarom hebben we respect voor elkaar .Dus het ligt aan allebei als je een jongen hebt die het belangerij vind om aan elkaar te zitten en je neemt met hem dan is het je eigen keuze maar zo is die van mij niet hij is maag hamdoelilaah en heeft nog nooit eerder een relatie gehad.

Gr Yasminar

22-10-2002, 10:07
Ik vind ook dat ras niet echt uit maakt, ik heb wel eens een discussie meegemaakt hier dat ging over ned meisjes met een marokkaanse jongen, die meisjes werden zo zwart gemaakt?
Ik zeg altijd maar volg je hart, en leef je leven hou van elkaar en laten we mekaar vergeven.
Ik vind het zo jammer dat in ned zoveel racisme is!!


WORLD PEACE!!!