Bekijk volle/desktop versie : Scheiding in Marokko (man/vrouw werkt niet mee)



12-12-2008, 00:18
Selaam alaikum

Scheiding in Marokko (man/vrouw werkt niet mee)



Ben jij of ken jij iemand die moeilijkheden heeft met het verkrijgen van de scheiding in Marokko Met of zonder Nederlandse scheiding?

Van af januari 2009 beginnen we een Bemiddelingsbureau in Al Hoceima en vanaf juni in Tanger inschaallah.

U hoeft niets vooraf te betalen, u betaalt pas zodra u uw Marokkaanse scheiding krijgt.

Ook als u andere ingewikkelde juridische problemen hebt, kunnen wij u misschien van dienst zijn.

We zeggen wel: een scheiding is echter het ‘laatste middel’, waarnaar pas gegrepen dient te worden.

Voor meer informatie kunt u mij een bericht sturen.

14-12-2008, 21:34


Beste broeders en zusters

Ik heb veel vragen over de kosten van een scheiding.

De kosten zijn afhankelijk van jouw situatie. Het is tussen 200 tot 1500 Euro.

Wij doen alleen aanvragen van mensen uit Al Hoceima en van af april 2009 Tanger

Wij kunnen ook een geboorteakte of een trouwboekje voor je regelen.

19-12-2008, 21:57
salaam alaikoem

misschien bent u wel mijn redder in nood.
Sinds kort is de echtscheiding rond in nl. Nu dus alleen nog in maroc!
Ik ben in thazouraht getrouwd en heb 2 jonge kinderen. Hun vader komt hun niet opzoeken, toont geen interesse.
Ik weet niet waar ik moet beginnen voor de scheiding in marokko. Ik ben bang dat het moeilijk wordt omdat ik 2 kinderen heb en vader werkt niet mee. alsof hij van de aardbodem is verdwenen!
Hoeveel zou het mij kunnen kosten, ik zie dat de prijs heel erg varieert.
B.V.D.

23-12-2008, 20:23

Citaat door fatima82:
salaam alaikoem

misschien bent u wel mijn redder in nood.
Sinds kort is de echtscheiding rond in nl. Nu dus alleen nog in maroc!
Ik ben in thazouraht getrouwd en heb 2 jonge kinderen. Hun vader komt hun niet opzoeken, toont geen interesse.
Ik weet niet waar ik moet beginnen voor de scheiding in marokko. Ik ben bang dat het moeilijk wordt omdat ik 2 kinderen heb en vader werkt niet mee. alsof hij van de aardbodem is verdwenen!
Hoeveel zou het mij kunnen kosten, ik zie dat de prijs heel erg varieert.
B.V.D.


zie je pm

02-01-2009, 22:02


ik heb ook een vraagje.
Mijn broers vrouw wilt niet scheiden maar hij wel en ze hebben 2 kinderen.
Hoe moet hij beginnen en hoelang duurt het als zij tegen werkt.
Alvast bedankt.
groetjes

02-01-2009, 23:02
salaam,

in welke opzichte bemiddel jij... want men kan toch gewoon een advocaat nemen in marokko en die regelt alles...

28-01-2009, 19:39
Ik wil graag mijn geboorte akte uit marokko..Hoe kun jij dat regelen en wat zijn de kosten?