Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Product voor dun haar.



Pagina's : [1] 2

11-12-2008, 22:34
[Well lady's ik ga maar meteen met de deur in huis vallen. Dit is niet de eerste keer dat ik zo een topic open, maar proberen kan geen kwaad. Ik heb al sinds een paar jaar erg last van dun haar, het begint nu extreem dun te worden dat je gewoon mijn hoofdhuid kunt zien.
Natuurlijk ga ik nu reacties krijgen van gebruik knoflook dat helpt echt. Ik heb het nu 3 keer gedaan en wanneer ik het eruit wil wassen gaat dat zo moeilijk eruit en na het doushen ruik ik dat geur nog steeds dat ik gewoon de hele dag met een misselijk gevoel rondloop.
Een vraagje aan jullie: Weet iemand hier een product dat je haar voller maakt? Graag iemand die hier ervaring mee heeft, dan weet ik ook zeker dat het uiteindelijk resultaat boekt.

Ik hoop gauw van jullie te horen. ]

11-12-2008, 22:41


Up.

11-12-2008, 22:42
Probeer eens olijfolie

12-12-2008, 13:31
Ik wil het ook weten!

12-12-2008, 14:39


Hee meid mijn zus had er ook heel erg last van..
Toen had ze van iemand gehoord dat ze ziet el zre3 moest gebruiken ..
dat heeft ze uiteindelijk gedaan en je ziet echt resultaat..
Ze heeft veel dikker haar gekregen.. mieschien moet je dat eens proberen je kan het alleen verkrijgen in marokko in kleine potjes bij de apotheek..
Hoop dat je er wat aan hebt

12-12-2008, 15:26

Citaat door 06123456789:
Hee meid mijn zus had er ook heel erg last van..
Toen had ze van iemand gehoord dat ze ziet el zre3 moest gebruiken ..
dat heeft ze uiteindelijk gedaan en je ziet echt resultaat..
Ze heeft veel dikker haar gekregen.. mieschien moet je dat eens proberen je kan het alleen verkrijgen in marokko in kleine potjes bij de apotheek..
Hoop dat je er wat aan hebt



Shokran voor je reactie! Goed dat je het zegt. Mijn vader is in Marokko en die kan dan gelijk een paar potjes voor mij meenemen!

12-12-2008, 15:27

Citaat door Samira001:
Probeer eens olijfolie


Helpt het zeker?

12-12-2008, 16:11
Olijfolie helpt echt alleen goed als je et een tijdje in je haar doet en geldt ook voor uien/knoflook. Je kan zo in de mamita.. maar et helpt wel

12-12-2008, 16:28

Citaat door _oiaZ_:
Olijfolie helpt echt alleen goed als je et een tijdje in je haar doet en geldt ook voor uien/knoflook. Je kan zo in de mamita.. maar et helpt wel


Ik zal het proberen. Gewoon in je haar smeren yek? En hoe lang laat je het erin voordat je het uitwast?

12-12-2008, 17:07
rukia san, h0e gaat het met byakuya sama

12-12-2008, 17:13

Citaat door Rukia_San:
[Well lady's ik ga maar meteen met de deur in huis vallen. Dit is niet de eerste keer dat ik zo een topic open, maar proberen kan geen kwaad. Ik heb al sinds een paar jaar erg last van dun haar, het begint nu extreem dun te worden dat je gewoon mijn hoofdhuid kunt zien.
Natuurlijk ga ik nu reacties krijgen van gebruik knoflook dat helpt echt. Ik heb het nu 3 keer gedaan en wanneer ik het eruit wil wassen gaat dat zo moeilijk eruit en na het doushen ruik ik dat geur nog steeds dat ik gewoon de hele dag met een misselijk gevoel rondloop.
Een vraagje aan jullie: Weet iemand hier een product dat je haar voller maakt? Graag iemand die hier ervaring mee heeft, dan weet ik ook zeker dat het uiteindelijk resultaat boekt.

Ik hoop gauw van jullie te horen. ]


koop vitamine B bij de kruidvat werkt erg goed

12-12-2008, 17:47

Citaat door Miss__Poms:
koop vitamine B bij de kruidvat werkt erg goed

plus voedende olie voor externe gebruik: olijf, knoflook, argan, snake, graan etc...

12-12-2008, 18:54



Citaat door Miss__Poms:
koop vitamine B bij de kruidvat werkt erg goed



Citaat door oujdiy_lady:
plus voedende olie voor externe gebruik: olijf, knoflook, argan, snake, graan etc...


Shokran lady's.

Ik ga dus het volgende doen. Vitamine B kopen en olijfolie in mijn haar smeren. Goed of niet?

12-12-2008, 18:54

Citaat door Mysterious_M:
rukia san, h0e gaat het met byakuya sama


Ik volg het niet meer schat, nooit gedaan.

12-12-2008, 18:57
0 jammer...

Pagina's : [1] 2