Bekijk volle/desktop versie : Don't know what to do!!!!



Pagina's : [1] 2

11-12-2008, 17:02
Zoals jullie allen wel zullen weten heb ik al een tijdje een haramvriendje " die beweerd iets serieus met me te willen" aangezien ik het type eerst zien en dan geloven ben.. vind ik het maar moeilijk!


Ik ben een dame die goed moet aanpakken,. ik hou niet van halve werk. Mr. smst mij constant dat hij me mist en bla die bla!
maar ik heb zoiets als je echt serieus wilt dan vraag je ook gerichte vragen!
ik heb hem daarmee geconfronteerd maar mr. zegt dat hij geen vragen voor me heeft!

nu is hij weer in het buitenland heb hem nu zeker al shi een maand niet gezien...En nu krijg ik steeds meer het gevoel om het uit te maken. Mijn vriendinnen zeggen allemaal dat ik het juist moet vol houden. En ik wil wel daar niet van. Maar niet op deze man!
En Als ik hem precies moet vertellen hoe hij moet aanpakken dan heb ik er al geen zin meer in. Heb er geen zin om een man alles voor te kauwen... ! ik ben verdomme een prooi. of je schiet op mij of laat me los. maar hou me niet gekooid. daar ben ik het type niet voor!

wat nu?

assallamoe alaikom je oegtie soekran

11-12-2008, 17:08



Citaat door amihaR:
Je zegt het zelf. Een haramvriendje Ik denk dat de keuze niet zo moeilijk is. Dumpen die handel.



wanneer noem je iemand uberhaupt een vriendje

assallamoe alaikom je oegtie soekran

11-12-2008, 17:09
Je vriend is haram maar jij niet?

11-12-2008, 17:09

Citaat door soekran:
Zoals jullie allen wel zullen weten heb ik al een tijdje een haramvriendje " die beweerd iets serieus met me te willen" aangezien ik het type eerst zien en dan geloven ben.. vind ik het maar moeilijk!


Ik ben een dame die goed moet aanpakken,. ik hou niet van halve werk. Mr. smst mij constant dat hij me mist en bla die bla!
maar ik heb zoiets als je echt serieus wilt dan vraag je ook gerichte vragen!
ik heb hem daarmee geconfronteerd maar mr. zegt dat hij geen vragen voor me heeft!

nu is hij weer in het buitenland heb hem nu zeker al shi een maand niet gezien...En nu krijg ik steeds meer het gevoel om het uit te maken. Mijn vriendinnen zeggen allemaal dat ik het juist moet vol houden. En ik wil wel daar niet van. Maar niet op deze man!
En Als ik hem precies moet vertellen hoe hij moet aanpakken dan heb ik er al geen zin meer in. Heb er geen zin om een man alles voor te kauwen... ! ik ben verdomme een prooi. of je schiet op mij of laat me los. maar hou me niet gekooid. daar ben ik het type niet voor!

wat nu?

assallamoe alaikom je oegtie soekran


Uit het oog, uit het hart yek

11-12-2008, 17:10



Citaat door soekran:
Zoals jullie allen wel zullen weten heb ik al een tijdje een haramvriendje " die beweerd iets serieus met me te willen" aangezien ik het type eerst zien en dan geloven ben.. vind ik het maar moeilijk!


Ik ben een dame die goed moet aanpakken,. ik hou niet van halve werk. Mr. smst mij constant dat hij me mist en bla die bla!
maar ik heb zoiets als je echt serieus wilt dan vraag je ook gerichte vragen!
ik heb hem daarmee geconfronteerd maar mr. zegt dat hij geen vragen voor me heeft!

nu is hij weer in het buitenland heb hem nu zeker al shi een maand niet gezien...En nu krijg ik steeds meer het gevoel om het uit te maken. Mijn vriendinnen zeggen allemaal dat ik het juist moet vol houden. En ik wil wel daar niet van. Maar niet op deze man!
En Als ik hem precies moet vertellen hoe hij moet aanpakken dan heb ik er al geen zin meer in. Heb er geen zin om een man alles voor te kauwen... ! ik ben verdomme een prooi. of je schiet op mij of laat me los. maar hou me niet gekooid. daar ben ik het type niet voor!

wat nu?

assallamoe alaikom je oegtie soekran

Grappig.

11-12-2008, 17:12

Citaat door Afrowoman:
Grappig.



hahaha geef raad!

assallamoe alaikom je oegtie soekran

11-12-2008, 17:13

Citaat door soekran:
hahaha geef raad!

assallamoe alaikom je oegtie soekran

Hij is pas serieus als hij voor je hand komt. Komt hij niet?
Maak er dan een eind aan.

11-12-2008, 17:13
als jij het gevoel hebt dat hij niet serieus is dan gwn de bons geven..dat gevoel krijg je niet zomaar!

11-12-2008, 17:13

Citaat door Nisrin2:
Uit het oog, uit het hart yek



yetthhhhss!

assallamoe alaikom je oegtie soekran

11-12-2008, 17:13
dumpen die handel vriendin!........Geen spanning betekent saai, dus over en uit....

11-12-2008, 17:14

Citaat door Afrowoman:
Hij is pas serieus als hij voor je hand komt. Komt hij niet?
Maak er dan een eind aan.



je moet elkaar toch eerst leren kennen of niet?

assallamoe alaikom je oegtie soekran

11-12-2008, 17:14

Citaat door n2srina:
dumpen die handel vriendin!........Geen spanning betekent saai, dus over en uit....



daar zit echt wat in.... !

assallamoe alaikom je oegtie soekran

11-12-2008, 17:15



Citaat door soekran:
je moet elkaar toch eerst leren kennen of niet?

assallamoe alaikom je oegtie soekran

Dat is beter met een Mahram erbij, en als je familie het van jullie weet.

11-12-2008, 17:16

Citaat door Afrowoman:
Dat is beter met een Mahram erbij, en als je familie het van jullie weet.



ik wil het tegen mijn ma gaan zeggen... maar ik kan het pas zeggen als hij dan ook echt serieus met me is!

assallamoe alaikom je oegtie soekran!

11-12-2008, 17:16

Citaat door n2srina:
dumpen die handel vriendin!........Geen spanning betekent saai, dus over en uit....


maar hij zit in het buitenland, dus zal hij het wel druk hebben

Pagina's : [1] 2