Bekijk volle/desktop versie : eurodisney



11-12-2008, 14:08
Wie is er weleens naar eurodisney gegaan en vindt je dit iets voor kinderen van bijna 4 en 1 jaar. Zouden jullie gaan of zouden jullie wachten totdat ze wat ouder zijn.

11-12-2008, 14:14


Ben er samen met mijn man geweest. Erg leuk! Maar niet voor zulke jonge kinderen hoor. Ik zou wachten totdat ze een jaar of 8 (of zelfs ouder) zijn. Dan kunnen ze in meer attracties en beseffen ze het ook meer....

11-12-2008, 14:15
Wij zijn afgelopen zomer geweest en ik vind het niet veel aan voor zulke jonge kindjes. Het park is erg groot en het is veel leuker als ze gewoon zelf de hele dag kunnen lopen en in alle attracties kunnen. Ik zou wachten tot ze wat ouder zijn, dan hebben ze er zelf ook meer aan.

11-12-2008, 14:22
ik zou wachten tot ze een stuk ouder zijn...

11-12-2008, 14:32


Nou jullie zijn het allemaal met elkaar eens, dat zei mijn gevoel ook al.. Het lijkt me wel harstikke leuk.. Nou nog een paar jaar wachten incha allah, vindt het leuker om samen met mijn kinderen te gaan

11-12-2008, 14:35

Citaat door Vifitje:
Wie is er weleens naar eurodisney gegaan en vindt je dit iets voor kinderen van bijna 4 en 1 jaar. Zouden jullie gaan of zouden jullie wachten totdat ze wat ouder zijn.



Ik ben met mijn man en kids geweest en het was heel leuk. Ik ben met kerst geweest en er was een hele leuke en gezelige kersysfeer in het park. Toen we daar aankwamen begon het te sneeuwen en heel romantisch. Parijs stad is met kerts een echte aanrader met al die lichtjes echt prachtigggg

11-12-2008, 14:41

Citaat door waterlelie:
Ik ben met mijn man en kids geweest en het was heel leuk. Ik ben met kerst geweest en er was een hele leuke en gezelige kersysfeer in het park. Toen we daar aankwamen begon het te sneeuwen en heel romantisch. Parijs stad is met kerts een echte aanrader met al die lichtjes echt prachtigggg


Hoe oud zijn je kinderen

11-12-2008, 14:43

Citaat door Vifitje:
Hoe oud zijn je kinderen



mijn dochter was 9 jaar en mijn zoon was 2 maanden oud

11-12-2008, 14:46

Citaat door Vifitje:
Wie is er weleens naar eurodisney gegaan en vindt je dit iets voor kinderen van bijna 4 en 1 jaar. Zouden jullie gaan of zouden jullie wachten totdat ze wat ouder zijn.



Je kan beter wachten tot 6 en 3jaar of nog beter als de kleinste 6 jaar is maar ik zou zelf voor 6 en 3 kiezen en dan kun je later nog een keer.

Ik heb mijn broertje meegenomen toen hij 6 was, hij is inmiddels 10 en weet nog precies alles..