Bekijk volle/desktop versie : Vliegenvanger Lemyaghri zelfs door Blinda niet geselecteerd!!



11-12-2008, 13:14
Onze vliegenvanger Lemyaghri is zelfs niet goed genoeg bevonden om voor het lokale Marokkaanse elftal uit te komen.

Abdellah Blinda (de " geweldige" coach van Marokko Lokaal) heeft hem buiten de selectie gehouden voor de uitwedstrijd tegen Libie.

Als Lemerre hem nu nog selecteert voor het grote Marokko dan weet ik het ook niet meer

bron:

http://www.atlas-lions.nl/news.php?item=1955

11-12-2008, 13:22


Ik denk dat lemyaghri met Marokko (internationale) gaat spelen. Ik heb begrepen van bepaalde mensen dat de meeste coaches in Marokko helemaal weg zijn van Nadir. Ach ja, het heeft te maken met Wydad bestuurders die een groot deel maken van de Marokkaanse bond. Lemyaghri hoeft zich geen zorgen te maken over zijn basis plek. Zo moeten andere spelers boven hun niveau presteren om bij de Marokkaanse selectie komen. Zelfs onder Badou Zaki speelt hij basis bij Wydad. Ongeloofelijk!

11-12-2008, 14:50

Citaat door Khoubayb_Sa7abi:
Ik denk dat lemyaghri met Marokko (internationale) gaat spelen. Ik heb begrepen van bepaalde mensen dat de meeste coaches in Marokko helemaal weg zijn van Nadir. Ach ja, het heeft te maken met Wydad bestuurders die een groot deel maken van de Marokkaanse bond. Lemyaghri hoeft zich geen zorgen te maken over zijn basis plek. Zo moeten andere spelers boven hun niveau presteren om bij de Marokkaanse selectie komen. Zelfs onder Badou Zaki speelt hij basis bij Wydad. Ongeloofelijk!


corrupte kuttt bond

11-12-2008, 16:25
Lemyaghri was een tijdje verhuurd aan een club in de emiraten zelfs daar hebben ze hem meteen weer terug gegeven aan wydad hij was te slecht...als hij nog 1 keer boven zaza in de basis gaat spelen, dan moeten wij net als in atene en in Parijs de bond beetje wakker schudden, paar autootjes daarzo in de fik steken