Bekijk volle/desktop versie : Kennen jullie een goed middeltje tegen WALLEN

03-03-2004, 14:17
........ik heb er niet vaak last van maar wil weten of er uberhaupt een middeltje is die werkt....

03-03-2004, 14:57

homeopatische oogdruppels ...
je ogen worden ook nog eens stralend wit van!!
Wat bij mij ook goed helpt is een schrijfje aardappel op ogen/wallen...echt een wonder, ook voor je hele gezicht. Je krijg er een frisse kleur van...
groetjes

03-03-2004, 17:17

Citaat:
Origineel gepost door Jamila_Et
homeopatische oogdruppels ...
je ogen worden ook nog eens stralend wit van!!
Wat bij mij ook goed helpt is een schrijfje aardappel op ogen/wallen...echt een wonder, ook voor je hele gezicht. Je krijg er een frisse kleur van...
groetjes
waar zijn die oogdruppels te vinden???Drogist,apotheker,ken je een bepaald merk???

03-03-2004, 17:22
maakt niet uit welk merk oogdruppels. Als ze maar tegen vermoeide/branderige ogen zijn. Ik zelf gebruik plantaardige oogdruppels van VSM. Gewoon bij drogist te verkrijgen...

03-03-2004, 18:01

helpt dat ook tegen kringen?

03-03-2004, 18:13
Leg koude komkommerschijven op je ogen en laat dat zo'n 10 minuten zitten.... je wallen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Een pluspunt van een komkommerschijf is dat het een kalmerende functie heeft. HEERLIJK!!

En shiffa18... hetzelfde kun je met een aardappelschijf doen. Ikzelf heb dit ook 's gedaan, maar een komkommerschijf vind ik effectiever. Try and find out yourself...

03-03-2004, 20:34
Komkommer en aardappelschijven zijn idd het makkelijkst en deze methode is dan ook efficient!

03-03-2004, 21:50
maar helpt dat ook als je donkere wallen hebt?

03-03-2004, 22:13
Een paar meisjes die ik ken doen in de avond een lepel in de vrieskast, volgende ochtend halen ze het eruit en drukken het een paar seconden tegen hun wallen aan...

Maar zelf heb ik het nooit geprobeerd, ik kan niet in de ochtend een ijskoude lepel tegen me ogen aanduwen...

bij hun iedergeval helpt het wel...

03-03-2004, 22:31
ik heb eens gehoord dat je een theezakje op je ogen moet leggen, een paar minuten of zo.... zakjes moet wel nat zijn he

ik weet niet of het werkt of zo, heb het eens gelezen geloof ik

03-03-2004, 22:56
maar meiden moet je die komkommer/aardappel niet van te voren in de vriezer stoppen zodat ie ijskoud word en dan pas op je wallen leggen ???