Bekijk volle/desktop versie : Sporten......maagdenvlies....



Pagina's : 1 [2]

04-09-2004, 20:30

Citaat:
Origineel gepost door Sportwomen
ik sport al 7 jaar zou me maagdenvlies daardoor gebroken kunnnen zijn???????????????
dat wil ook weten... jullie zeggen allemaal neee neee neee... is er niemnand die zegt ja het kan .. ik ben er echt bang voor... stel ik ga volgend jaar trouwen en nog nooit een jongen aangeraakt. en eenmaal getrouwd komt die n8.. en ja lig ik daar en wil nie bloeden.. hoe zou mijn toekomstige man dan denken.. schijnheilige H.O.E.R.. word ik half vermoord of terug gestuurd naar me vader (terwijl ik niks heb gedaan)

ik sport nu shin 3 jaar en nee nie voor me buik maar echt voor mijn kont..
en darnaast doe ik nog een vechtsport.. (nieal te gevaarlijk)
en 1 per week doe ik spinning.. kweet nie of jullie dat kennen.. maar dat is fietsen zonder stil te zitten.. dus de hele tijd op en af op en af en dan een half uurtje op en dan 2 keer op en dan plons je weer op die harde zadel..
na training heb ik alrijd kontpijn kan nie goed lopen.. voor een half uur


dus mensen.... iedereen denkt missschine van je kan ontmaagd worden alleen als het erin komt..
weten jullie het heel ZKER ..

alsjebliefdt mensen die meeeer weten pm me..

serieuze reacties graag

beslemma

04-09-2004, 21:02


Volgens de islam ben je pas ontmaagd als je sex hebt en zoiets zou je ook moeten weten zonder dat de islam et zegt. Het is gewoon een feit. Da vliesje bestaat volgens mij niet eens hoe menstrueren wij anders? Dat meiden bloeden op hun huwelijksnacht heeft nix te maken met et 'vliesje' maar dat komt omdat ze gespannen zijn en daardoor krijgt de man het er veel moeilijker in en kan ff de wand schuren waardoor et gaat bloeden.

ps: Spinning is leuk heb ik ook gedaan

05-09-2004, 16:34

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
[b]Volgens de islam ben je pas ontmaagd als je sex hebt en zoiets zou je ook moeten weten zonder dat de islam et zegt. Het is gewoon een feit. Da vliesje bestaat volgens mij niet eens hoe menstrueren wij anders? Dat meiden bloeden op hun huwelijksnacht heeft nix te maken met et 'vliesje' maar dat komt omdat ze gespannen zijn en daardoor krijgt de man het er veel moeilijker in en kan ff de wand schuren waardoor et gaat bloeden.

ps: Spinning is leuk heb ik ook gedaan [/B]
dankjeeeeee lady_moi .......... maar toch krijg ik een raar gevoel na het spinnen.. maar ja zijn er nog mer reacties..

beselmma

Pagina's : 1 [2]