Bekijk volle/desktop versie : Kinderdagopvang



10-12-2008, 00:34
Hey allemaal,

Ik ga zeeeeer binnenkort een kinderdagopvang beginnen daardoor ben ik zelf bezig met een ondernemingsplan. Mijn vraag is heeft een van jullie ooit een ondernemingsplan voor kinderdagopvang gemaakt? kan ik het inzien als voorbeel?

wie kan me hieraan helpen te komen???



Bedankt...

10-12-2008, 00:47


Heey wat leuk! Ik heb ook het plan om een kinderdagverblijf te beginnen. Als je info en tips voor me hebt, dan hoor ik het graag van je!

15-12-2008, 21:59
Oh wat leuk!

15-12-2008, 23:58
werk je daarin?

16-12-2008, 00:03



Citaat door KINDEROPVANG:
Hey allemaal,

Ik ga zeeeeer binnenkort een kinderdagopvang beginnen daardoor ben ik zelf bezig met een ondernemingsplan. Mijn vraag is heeft een van jullie ooit een ondernemingsplan voor kinderdagopvang gemaakt? kan ik het inzien als voorbeel?

wie kan me hieraan helpen te komen???



Bedankt...



Bedoel je een financieël plan?

16-12-2008, 00:06
http://www.rabobank.nl

Je kan via hun site een ondernemingsplan downloaden en naar eigen keuze invullen.

Ik heb zelf handel & economie gedaan en ooit ook een mini ondernemingsplan moeten maken. Maar denk er wel om, ALLES maar dan ook echt ALLES moet erin komen. Dus van wc budget tot deur budget. Je kan dit het beste doen met iemand die dit al eens eerder heeft gedaan voor een eigen zaak of dergelijke.

Succes!

16-12-2008, 00:10
om eerlijk te zijn ik wil geen lening van de bank.. ik wil het alleen voor mezelf.. om te kijken wat zijn de kosten die ik moet nog begroten die ik misschien vergeten ben...

16-12-2008, 00:13

Citaat door KINDEROPVANG:
om eerlijk te zijn ik wil geen lening van de bank.. ik wil het alleen voor mezelf.. om te kijken wat zijn de kosten die ik moet nog begroten die ik misschien vergeten ben...




Nou ik wens je veel succes.

16-12-2008, 00:15
Dan kan je beter hulp vragen bij iemand die hetzelfde heeft gedaan, succes!

19-12-2008, 03:23
Wat leuk !!! waar wil je dat opzetten? heb je al een pand? Je gaat zo volzitten denk ik met al die wachtlijsten.

Succes!!