Bekijk volle/desktop versie : Lees dit verhaal, vooral de heren!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-12-2008, 21:11
Dit is natuurlijk heel wat anders dan het hebben over, hoofddoek, make-up etc etc..


Dit verhaal zie ik helaas in mijn eigen omgeving gebeuren, hoe spijtig het ook is wil ik er toch over beginnen.

ten eerst doe ik een du3a voor mijn broeders die het rechte pad volgen & die standvastig zijn!
Mag Allah ze leiden en belonen met djannah-al-firdaus! Ook voor mijn broeders die het slechte pad hebben gekozen
doe ik du3a, mag Allah jullie leiden naar het rechte pad, mag Hij jullie doen terug keren naar jullie Deen, en jullie standvastig maken


Ik kijk om me heen en ziet het steeds vaker gebeuren. Broeders die het slechte pad hebben gekozen. Het pad van de shytaan, van drank, uitgaan, en de zogenaamde "blonde chikies??" In plaats van vrijdags naar de moskee te gaan, de koran reciteren en andere goede daden verichten gaan zij uit met vrienden. Naar discotheken, waar meiden er niet bedekt bij lopen, waar het ruikt naar drank, en waar je bijna niemand kan horen door de harde muziek.
Met een paar vrienden gaan ze naar de discotheken om zich te vermaken, ze vinden zich te jong om te beginnen met bidden, ze willen eerst leven! Tuurlijk jongen ga jij maar leven.
Ze beginnen hen avond met drank, vervolgens dansen ze tegen de dames aan, en eindigd hen avond ook met drank.
Tegen hen moeder die hen 9MAANDEN heeft gedragen zeggen ze dat ze gaan logeren bij een vriend, of een dvdje kijken. Sommige nemen gewoon een kamertje
waar ze zina plegen met een meisje. zo gaat het elke vrijdag/zaterdag soms wel zondag!

Op een Maandag voelen ze zich weer moslim, en als iemand de islam beledigd
raken ze helemaal van slag, maar hoezo? Ben je niet bang om dood te gaan met de drank in je bloed? Weet jij dan niet, dat alcohol 40 dagen in je bloed blijft? Ben je niet
bang om Allah zo te gaan ontmoeten? Astagfirullah! En jullie vrezen Allah? En jullie noemen jezelf moslim? (ik oordeel niet, ik zeg ook niet je bent geen moslim, dat laat ik aan Allah over voor alle duidelijkheid). Wie houdt je voor de gek? Dat is nog niet alles.

Ook jullie zijn er met koopavonden te vinden, en ook jullie slaan jullie ogen niet neer, en ook jullie regelen "chikies".
En ook jullie staan soms uren voor de spiegel om er goed uit te zien! het ergste is, dat jullie ontucht plegen met de meiden, gelovige en ongelovige! Jullie zijn wolven.
Jullie versieren jullie eigen gelovige zusters, jullie pakken hen eer af en gaan de volgende dag in verdediging als het gaat om de islam. BAH BAH BAH. Het ligt niet alleen aan het meisje maar ook aan jou! Jij bent even goed schuldig, dont forget that! En hoe kan jij je moeder, je zusje, je nichtje aan kijken? als je net een meisje haar eer hebt afgepakt? Waarom wil jij je zusje, nichtje zo goed beschermen? Wat als het bij jou zusje of nichtje is gebeurd? Nou? laat dit even bezinken..

Wat als het bij jou zusje/nichtje is gebeurd? Hen harten zijn gebroken en zij hebben geen leven meer. Ze durven niet meer te trouwen en jij en je ouders moedigen haar aan om te trouwen?
Zij kan jullie nauwelijks aan kijken of nog van een jongen houden/vertrouwen. het enige wat ze heeft is oprechte spijt! maar wat koopt ze daar mee? Zielig is het dan voor je zusje hé..
Nou zo is het ook bij het meisje waarvan jij haar eer heb afgepakt. Je hebt dit zo vaak gedaan, met het zelfde meisje en met andere, en zelf wil je een maagd meisje?
Hoe durf je zoiets te eisen, als je zelf geen maagd meer bent? Voor je zulke dingen doet, denk goed bij je zelf na. Wil jij de weg nemen die shytaan voor jou heeft gemaakt? Of die van Allah?

En ook Allah zal jou vragen om verantwoording af te leggen. weet je wat ik dan wil weten? Wat jij gaat zeggen, weet jij al wat je gaat zeggen?
Je kunt heus niet terug als je dat denkt hoor, om je leven opnieuw te doen.

En ook jullie jongens, bidden niet op tijd, nemen er nauwelijks tijd voor. Jullie zitten achter de computer of tv. Je moeder houdt zo veel van je dat ze eten voor je klaar maakt. Ze moest eens hoe jij gedraagt buiten tegenover meisjes, ze moest is weten dat je drinkt, dat je uitgaat. Wat een harde klap. Je speelt de heilige voor maar eigenlijk ben je scheinheilig! En dan hebben jullie nog wel altijd een opmerking over meisjes, berecht je zelf voor je een ander berecht.

Even nog iets: stel je voor, je bent dronken en je loopt naar huis, opeens komt Elmalik alMut jou ophalen, (dit kan in elke situatie maar stel je toch even voor in deze situatie) of als jij samen met
een meisje onder de deken ligt en elMalik Almut komt je ophalen? Wat dan? Wat als ze jou niet eens mogen wassen omdat je nooit bad? Wat als ze jou begraven, en jou lichaam binnen een paar uur groen wordt, en het gaat stinken. Wat als Allah jou vragen gaat stellen die je niet kan beantwoorden? Nou? Je kunt nu zeggen, ach onzin je kunt elke moment dood gaan (dat klopt, maar onzin is het niet)
Ik hoop dat je inziet hoe slecht het is, en niet pas als je dood bent.

Je kunt ook niet zeggen ik ben niet gewaarschuwd, want dat ben je wel, namelijk door mij en ik zal je getuige zijn.

Salaam oua3laikom.

09-12-2008, 21:13


Migado

09-12-2008, 21:27
Goed gezegt zuster!!

09-12-2008, 21:28

Citaat door WATKIJKJEAAP:
Migado





Nu in het Nederlands?

09-12-2008, 21:28


goeie topic. hoop dat de meeste dit aan het denken zet.

09-12-2008, 21:30

Citaat door Ouarda20:
Nu in het Nederlands?




Mijn God!

09-12-2008, 21:31
helemaal gelijk meid

09-12-2008, 21:33
te lang om te lezen

09-12-2008, 21:35

Citaat door miss_bouchie:
te lang om te lezen



Ja waarom zou je?

09-12-2008, 21:37
mli7 mli7 als je maar in de goede pad zit dan is het goed

09-12-2008, 21:38
Je schildert ons af als beesten die niks goed doen, ik ken zat mensen die drinken en drugs gebruiken maar heel goed zijn voor anderen en hun familie waarom denkt men altijd dat drank en drugs gelijk staat aan een leven vol problemen en buitensporig gedrag?

09-12-2008, 21:38
Selaamoe Alaikoem zuster

Masha'Allah mooi verwoord!
Moge allah jou hiervoor belonen InshaAllah.

We selaamoe Alaikoem zuster

09-12-2008, 21:41


Wollah bazzz!!!!!!!!!!

09-12-2008, 21:41

Citaat door Schurk:
Je schildert ons af als beesten die niks goed doen, ik ken zat mensen die drinken en drugs gebruiken maar heel goed zijn voor anderen en hun familie waarom denkt men altijd dat drank en drugs gelijk staat aan een leven vol problemen en buitensporig gedrag?


Selaamoe Alaikoem broeder.

Ze zijn misschien wel erg goed voor hun familie en de mensen om hen heen. Maar waar is de vrees voor allah gebleven dan? Als ze echt vreesde dan zouden ze niet eens durven drinken en drugs gebruiken aangezien allah ons dat verboden heeft. Maar Gair Insha allah.
Moge allah hen op het goede spoor brengen insha allah.

We selaamoe ALaikoem

09-12-2008, 21:43

Citaat door Schurk:
Je schildert ons af als beesten die niks goed doen, ik ken zat mensen die drinken en drugs gebruiken maar heel goed zijn voor anderen en hun familie waarom denkt men altijd dat drank en drugs gelijk staat aan een leven vol problemen en buitensporig gedrag?




Lastig he als je met je neus in de feiten wordt gedrukt!

Lees het goed dan ga je begrijpen waarom!

Zoals mijn zuster hier boven zegt, de vrees voor allah. Waar is die gebleven?

Pagina's : [1] 2 3 4 5