Bekijk volle/desktop versie : If i were a boy/man



Pagina's : [1] 2 3

09-12-2008, 18:51
Salaam

Ik ben een getrouwde vrouw, maar echt ik heb een man waar ik niets van begrijp. De ene keer is hij wantrouwend en de andere keer kan het hem niets schelen,

Wat denken jullie? hebben jullie niet door dat je vrouw veel pijn doet,

Als ik het nummer hoor van Beyonce(if i were a boy) begin ik te huilen.

Zo en zo is dit een mooie tijd om samen te zijn, Maar dat ben ik niet!!!!!!


Ik weet niet wat ik moet doen, Misschien toch een optie om uitelkaar te gaan. Heb teveel gepikt

09-12-2008, 19:11



Citaat door mocros_arabia:
Salaam

Ik ben een getrouwde vrouw, maar echt ik heb een man waar ik niets van begrijp. De ene keer is hij wantrouwend en de andere keer kan het hem niets schelen,

Wat denken jullie? hebben jullie niet door dat je vrouw veel pijn doet,

Als ik het nummer hoor van Beyonce(if i were a boy) begin ik te huilen.

Zo en zo is dit een mooie tijd om samen te zijn, Maar dat ben ik niet!!!!!!


Ik weet niet wat ik moet doen, Misschien toch een optie om uitelkaar te gaan. Heb teveel gepikt


Als dat het enige is, stemmingswisselingen dan is dat toch geen reden om uit elkaar te gaan?

09-12-2008, 19:12
Genoeg meiden die hem zo van je overnemen hoor. Ga je problemen uitPRATEN met je MAN en niet uitTYPEN met LEDEN VAN MNL

09-12-2008, 19:16
Hij Wil Niet Praten< Als Ik Niet Zoveel Waard Voor Hem Ben Dan Mogen Ze Doen Wat Ze Willen

09-12-2008, 19:17


daar ben ik zo bang voor ik zeg wel ze mogen hem houden maar dat meen ik niet, Als hij al naar een ander zou kijken doet hij mij veel pijn mee.

teveel.

09-12-2008, 19:19

Citaat door Friefra:
Zucht.



ben blij dat je kan zuchten, Mij hangt een brok in de keel.

09-12-2008, 19:19

Citaat door mocros_arabia:
Salaam

Ik ben een getrouwde vrouw, maar echt ik heb een man waar ik niets van begrijp. De ene keer is hij wantrouwend en de andere keer kan het hem niets schelen,

Wat denken jullie? hebben jullie niet door dat je vrouw veel pijn doet,

Als ik het nummer hoor van Beyonce(if i were a boy) begin ik te huilen.

Zo en zo is dit een mooie tijd om samen te zijn, Maar dat ben ik niet!!!!!!


Ik weet niet wat ik moet doen, Misschien toch een optie om uitelkaar te gaan. Heb teveel gepikt



mooi nr
maar ja, zo zijn mannen eenmaal, gekken.

09-12-2008, 19:23
betekent dat ze niet meer van je houden,

09-12-2008, 19:36
Beyoncé is een stinkrijk wijf, gelukkig getrouwd met nog stinkrijkere lelijkerd Jay-Z.


Waarom denken Marokkaanse vrouwen allemaal dat ze dat lied voor hun heeft geschreven?



Ga en geniet van en met je man, meid.

09-12-2008, 20:18
Als je in je relatie niet met je man kan praten moet je misschien eens tegen hem schreeuwen en iets naar zijn kop gooien kijken of het hem dan nog iets kan schelen. Doet ie nog geen moeite, tjah dan weet je genoeg.

09-12-2008, 20:21

Citaat door Friefra:
Genoeg meiden die hem zo van je overnemen hoor. Ga je problemen uitPRATEN met je MAN en niet uitTYPEN met LEDEN VAN MNL


Wat is dit voor bullshit! Dus je moet het uitpraten omdat er genoeg meiden zijn die hem willen overnemen. Er is toch ook niets mis mee dat ze hier haar gevoelens neerzet, misschien kan ze het er met niemand over hebben.

Volgens mij speelt er veel meer tussen jullie dat je denkt aan een scheiding?

10-12-2008, 12:00

Citaat door zina-yasmina:
Wat is dit voor bullshit! Dus je moet het uitpraten omdat er genoeg meiden zijn die hem willen overnemen. Er is toch ook niets mis mee dat ze hier haar gevoelens neerzet, misschien kan ze het er met niemand over hebben.

Volgens mij speelt er veel meer tussen jullie dat je denkt aan een scheiding?


Dat klopt, Ik heb alles voor hem opgegeven. Hij was en is mijn nummer 1. Met alles kan je dat merken, Alleen ik ben een gevoels mens, Ik moet dat ook merken van hem,

Hij weet waar hij staat bij mij, Hij zegt wel dat ik de moeder van zijn kinderen ben. Maar doet me tegelijker tijd me veel pijn.

Misschien zijn er meiden genoeg die hem zo over willen nemen, Een jongen die niets heeft. Maar ik weet zeker dat hij iemand vind zoals ik. En dat weet hij. Misschien vind hij een knappere meid maar niemand die tot het uiterste gaat,

Voor hem was een jongen die met mij wilde trouwen, Hij is mijn hand komen vragen, Maar er waren problemen, Uiteindelijk is het huwelijk niet doorgegaan,

Tot de dag vandaag vraagt hij aan mijn familie hoe het met me is, En dat hij de grootste fout is geweest om mij te laten gaan.

Kijk ik hield niet echt van hem. Hij liep mij achterna maar bij mijn man, Ik loop ik achter hem aan, Ben zo jaloers, Kan echt om niets uitbarsten,

Weet je menig zullen zeggen ga weg. Of er zijn anderen die hem zo overnemen.

Maar ik leef nu in een zwarte dal. Ik moet weer mijn leven op rails zetten,

Met of zonder hem. Ik ga zorgen dat ik aan mezelf ga denken, En daar bedoel ik meer, Mezelf beter verzorgen en dergelijke.

10-12-2008, 12:02



Citaat door Gypsymeid:
Als je in je relatie niet met je man kan praten moet je misschien eens tegen hem schreeuwen en iets naar zijn kop gooien kijken of het hem dan nog iets kan schelen. Doet ie nog geen moeite, tjah dan weet je genoeg.


Schreeuwen heb ik gedaan, Dingen kapot gooien, Enz, Wat doet hij?? hij kijkt naar mij en zegt je doet me veel pijn, En krijgt tranen in zijn ogen,
2x is hij echt gaan huilen, Eigenlijk samen,

Vorige maand heeft hij zelfs mijn hand gekust, Je bent mijn liefde maar je doet mij ook veel pijn, Je haalt mij naar beneden met je woorden, laat me niet de man zijn.

10-12-2008, 12:05

Citaat door mocros_arabia:
Dat klopt, Ik heb alles voor hem opgegeven. Hij was en is mijn nummer 1. Met alles kan je dat merken, Alleen ik ben een gevoels mens, Ik moet dat ook merken van hem,

Hij weet waar hij staat bij mij, Hij zegt wel dat ik de moeder van zijn kinderen ben. Maar doet me tegelijker tijd me veel pijn.

Misschien zijn er meiden genoeg die hem zo over willen nemen, Een jongen die niets heeft. Maar ik weet zeker dat hij iemand vind zoals ik. En dat weet hij. Misschien vind hij een knappere meid maar niemand die tot het uiterste gaat,

Voor hem was een jongen die met mij wilde trouwen, Hij is mijn hand komen vragen, Maar er waren problemen, Uiteindelijk is het huwelijk niet doorgegaan,

Tot de dag vandaag vraagt hij aan mijn familie hoe het met me is, En dat hij de grootste fout is geweest om mij te laten gaan.

Kijk ik hield niet echt van hem. Hij liep mij achterna maar bij mijn man, Ik loop ik achter hem aan, Ben zo jaloers, Kan echt om niets uitbarsten,

Weet je menig zullen zeggen ga weg. Of er zijn anderen die hem zo overnemen.

Maar ik leef nu in een zwarte dal. Ik moet weer mijn leven op rails zetten,

Met of zonder hem. Ik ga zorgen dat ik aan mezelf ga denken, En daar bedoel ik meer, Mezelf beter verzorgen en dergelijke.




Tja lekker voor je dan... Jullie kiezen liever voor de man die in je gezicht schijt... Dan gaat er bij jullie een alarm bel rinkelen en denk je wat een spannende man en zie je de man niet eens staan die jou het mooie leven zou hebben gegeven waar je nu op aast. Ga nu maar lekker huilen...

10-12-2008, 12:08
Hij doet je pijn, omdat je het toelaat. Zoals je al zei, jij loopt achter hem aan... big mistake! Ga je eigen leven leiden... wedden dat ie zich na een tijd achter zijn oren krabt en weer achter je aan gaat? Mannen willen veroveren, als jij onverschillig gaat doen tegen hem... gaan ie zich zorgen maken. Als jij achter hem aanloopt heeft ie die bevestiging al.

Pagina's : [1] 2 3