Bekijk volle/desktop versie : Goeie Makelaar in Utrecht die ook huuraanbod heeft?



09-12-2008, 13:03
Ik en mijn man gaan ons samen inschrijven in Utrecht maar goed als het via een makelaar kan gaat het sneller. Utrecht is al niet makkelijk om snel eventjes een huis te fixe mijn man staat al een hele lange tijd alleen ingeschreven maar nu ga ik mij bij hem inscrhijven als samen wonende gaat volgens hem veel sneller.

Mij vraagt is, wie is er ook druk bezig met een eigen stulpje zoeken omgeving Utrecht of Utrecht zelf, en kan mij een goeie makelaar aanraden?

Liefs, Marokkaanse20

09-12-2008, 13:08



Citaat door Marokkaanse20_:
Ik en mijn man gaan ons samen inschrijven in Utrecht maar goed als het via een makelaar kan gaat het sneller. Utrecht is al niet makkelijk om snel eventjes een huis te fixe mijn man staat al een hele lange tijd alleen ingeschreven maar nu ga ik mij bij hem inscrhijven als samen wonende gaat volgens hem veel sneller.

Mij vraagt is, wie is er ook druk bezig met een eigen stulpje zoeken omgeving Utrecht of Utrecht zelf, en kan mij een goeie makelaar aanraden?

Liefs, Marokkaanse20



Het klopt, als jij bij hem inschrijft gaat het sneller.

Hoe lang staan jullie dan ingeschreven?

09-12-2008, 13:11

Citaat door mevrouwtje20:
Het klopt, als jij bij hem inschrijft gaat het sneller.

Hoe lang staan jullie dan ingeschreven?


Oei, ik net pas.. Maar hij al een hele lange tijd zeker wel een jaar ofzo als het niet meer is.