Bekijk volle/desktop versie : wat kan ik voor Eid meenemen naar mijn schoonouders?



09-12-2008, 11:37
Ik ga voor de eerste keer naar mijn schoonouders, wat kan ik meenemen?
Bijv voor mn schoonmoeder?

09-12-2008, 11:41


bosje bloemen een zelf gemaakte cake of een taart van de bakker. dit is altijd wel goed hoor.

09-12-2008, 11:54
Bord Marokkaanse koekjes / Cake ofzo voor bij de koffie doen het altijd goed.

09-12-2008, 11:55
Koekjes lijkt me ook beter

09-12-2008, 12:02


Wat altijd een succes is , is een mooi plantje..bijvoorbeeld een orchidee of amaryllis..En natuurlijk een cake..uiteraard zelf te bakken..

09-12-2008, 12:10

Citaat door Sense:
Wat altijd een succes is , is een mooi plantje..bijvoorbeeld een orchidee of amaryllis..En natuurlijk een cake..uiteraard zelf te bakken..

Ik zie mezelf echt niet binnen komen met een plant hoor, ze lachen mij vierkant uit

Ik heb gisteren een bord marmer koekjes meegenomen en mini gebakjesss

09-12-2008, 12:15
ik had een eigen taart gebakken en iedereen daar geloofde niet dat ik het gemaakt het. e verder nog broodjes en donuts.

09-12-2008, 13:59
ik moet helaas werken, kan niets zelf meer maken

09-12-2008, 14:45

Citaat door MissLoulou:
Ik zie mezelf echt niet binnen komen met een plant hoor, ze lachen mij vierkant uit

Ik heb gisteren een bord marmer koekjes meegenomen en mini gebakjesss


feshkel.... Met een plant bedoel ik niet die torenhoge kamerplanten..maar een klein schattig plantje met een bloemetje eraan..


09-12-2008, 14:51
Heb een keer een mooie dienblad met theeglaasjes gekocht...mooi in gepakt, schaal met zelfgebakken koekjes erbij...dacht lief te zijn

Schoonma keek me aan of ik van MARS kwam....

Hou het nu bij koekjes en bosje bloemen en soms alleen koekjes..

09-12-2008, 15:41

Citaat door Zitoen_tje:
Heb een keer een mooie dienblad met theeglaasjes gekocht...mooi in gepakt, schaal met zelfgebakken koekjes erbij...dacht lief te zijn

Schoonma keek me aan of ik van MARS kwam....

Hou het nu bij koekjes en bosje bloemen en soms alleen koekjes..



ik ben bang voor schoonmoeders denk ik..
Ik ga trouwen met een wees.

09-12-2008, 15:46
Zoals veel dames als zeiden; een bord met koekjes. En een doosje merci of ferrero rocher.

09-12-2008, 15:50



Citaat door Sense:
feshkel.... Met een plant bedoel ik niet die torenhoge kamerplanten..maar een klein schattig plantje met een bloemetje eraan..



Ja ik wou net zeggen is niets mis mee hoor zo een mooie plantje.

Ik zou idd ook bord met koekjes meenemen en taart enzo en wat zouden jullie vinden van een leuke jellaba voor je schoonmoeder en eentje voor je schoonvader of is dat iets TE???

09-12-2008, 16:08

Citaat door _Teenslipper:
ik ben bang voor schoonmoeders denk ik..
Ik ga trouwen met een wees.


technisch gezien is het ook niet mijn schoonmoeder (zijn stiefmoeder)..maar behandel haar hetzelfde.