Bekijk volle/desktop versie : vraag over computerboard van golf4



09-12-2008, 10:32
ik heb een golf4 bj 10-1999 en dat schermpje waar de computerboard hoort te zijn staat uit.... is die nou gewoon uit of stuk of heb ik gewoon geen computerboard? ik las dat een computerboard bij golf4 vanaf 2001 is mar dat klopt niet denk ik. een vriend van mij heeft ook een zelfde golf4 bj 09-1999 en wel een computerboard...die van mij is trouwens een highline...dus 1 van de duurdere uitvoeringen... wie kan me helpen met meer info....

alvast bedankt groene puntje kan je krijgen als ik er wijzer van wordt

09-12-2008, 12:11


hoe bedoel je uit?

helemaal niks op te zien?

09-12-2008, 14:30
plaats een foto ervan

09-12-2008, 16:44
bedoel je boardcomputer? wtf is computerboard

10-12-2008, 10:22


haha ja man boardcomputer/boordcomputer! ik heb ook geen knopjes ervoor op de paneel die de ruiterwisser aan en uit zet daar horen 2 knopjes op om de boordcomputer te bedienen.. dus conclusie wel schermpje geen boordcomputer??? en weet iemand of je dat kan in laten bouwen? en hoe duur dat zou zijn...?

shokran alvast

10-12-2008, 14:32
boorcomputer et schermpje waarop te zien is als een deur open is enso tog je bedoelt geen scherm

10-12-2008, 14:39
jah er is een groot schermpje de bovenste helft zitten die tekentjes van handrem enz. op het onderste helft is eigenlijk een boordcomputer.... maar die staat uit? of ik heb hem gewoon niet hoe kan je dat erin plaatsen is dat wel mogelijk...?

10-12-2008, 16:54

Citaat door nixweter:
jah er is een groot schermpje de bovenste helft zitten die tekentjes van handrem enz. op het onderste helft is eigenlijk een boordcomputer.... maar die staat uit? of ik heb hem gewoon niet hoe kan je dat erin plaatsen is dat wel mogelijk...?



klopt, sommige hebben zeg maar schermpje dat alleen onderste helft te zien is, de anderen hebben hele scherm, en andere autos hebben weer helemaal niks. ik denk dat jij enkel et schermpje hebt met brandstofverbruik etc?? sommige hebben zoiets dat je kan zien dat deur open is, sommige hebben zelfs navigatie erop aar dat is bij golf 5

10-12-2008, 23:06

Citaat door akefoe7:
klopt, sommige hebben zeg maar schermpje dat alleen onderste helft te zien is, de anderen hebben hele scherm, en andere autos hebben weer helemaal niks. ik denk dat jij enkel et schermpje hebt met brandstofverbruik etc?? sommige hebben zoiets dat je kan zien dat deur open is, sommige hebben zelfs navigatie erop aar dat is bij golf 5


ik heb dus het schermpje met niks erop haha die knoppen zitten er ook niet... iemand die weet of je kan inbouwen en de prijs ongeveer?? 500 ?? 1000?? ofzo

10-12-2008, 23:54
dit heb ik ergens gevonde van een kenner

welke functies wil je ?

alleen tijd, datum en radio? TID triple info display

of MID multi info display met buitentemperatuur, verbruik, gemiddeld verbruik, gemiddelde snelheid, rijbereik, check control van sensoren

TID later inbouwen is vrij makkelijk mogelijk
MID later inbouwen daar zou ik niet aan beginnen

11-12-2008, 08:46
die MID hoort er eigenlijk op tz asahbi kheb golf 4 highline gekocht zonder boordcomputer maar ja hij blijft in z'n waarde :P

toch bedankt iedereen