Bekijk volle/desktop versie : se.x and the city ( women only )



Pagina's : [1] 2

09-12-2008, 00:21
[ Wat houd de vrouw bezig dat is wat ik mij afvroeg en na een onderzoek bleek dat zij niet veel verschillen met de man. Wij zijn jagers jullie ook, wij houden lust en liefde appart jullie ook.] Waar we werkelijk in schelen is de communicatie!
Ik wil eerlijk weten hoe jullie over se.x denken.

09-12-2008, 00:23


denk dat het met de juiste persoon geweldig is

09-12-2008, 00:27

Citaat door lemya:
denk dat het met de juiste persoon geweldig is

Dat denk ik ook maar wanneer weet je wie de juiste is en wnneer het juiste tijdstip is?

09-12-2008, 00:28
Ik denk dat het binnen een huwelijk met iemand die jou met tederheid behandelt geweldig is...

09-12-2008, 00:29


door naar je hart te luisteren denk dat je aanvoelt of het de juiste -persoon is

09-12-2008, 00:31

Citaat door _Liefje_:
Ik denk dat het binnen een huwelijk met iemand die jou met tederheid behandelt geweldig is...

En dat kan alleen maar binnen het huwelijk?
Ik behandel mijn vriendin ook teder en doe ook mijn best maar ben niet getrouwd.
Maar iedereen beantwoordt vanuit een fictieve benadering. Maar je huidige ervaringen of van vriendinnen of anderen.

09-12-2008, 00:32

Citaat door lemya:
door naar je hart te luisteren denk dat je aanvoelt of het de juiste -persoon is

Stel je voor je geeft jezelf helemaal en blijkt niet de juiste te zijn. Wat zal de schade voor jou zijn

09-12-2008, 00:39
ik denk da je jezelf niet 1,2,3 aan iemand helemaal geeft en het is heel makkelijk om wanneer het effe slecht gaat in "je relatie"op te geven

en tja de schade do o know

09-12-2008, 00:40

Citaat door GoodBadUgly:
En dat kan alleen maar binnen het huwelijk?
Ik behandel mijn vriendin ook teder en doe ook mijn best maar ben niet getrouwd.
Maar iedereen beantwoordt vanuit een fictieve benadering. Maar je huidige ervaringen of van vriendinnen of anderen.


Dat is voor mij de enige mogelijkheid ja. Omwille van mijn geloof.

Ik geloof natuurlijk wel dat er ook buiten het huwelijk perfecte aansluiting kan gevonden worden...

09-12-2008, 00:41

Citaat door GoodBadUgly:
Dat denk ik ook maar wanneer weet je wie de juiste is en wnneer het juiste tijdstip is?



Juiste persoon die jezelf hebt gekozen.. en die door je omgeving ook is goed gekeurd!
en het juiste tijdstip.. wanneer alles in orde is!

09-12-2008, 00:43

Citaat door lemya:
ik denk da je jezelf niet 1,2,3 aan iemand helemaal geeft en het is heel makkelijk om wanneer het effe slecht gaat in "je relatie"op te geven

en tja de schade do o know


Ik geef ook niet zomaar mijn lichaam maar ik heb het wel eens aan iemand gegeven waar ik niet meer mee samen ben. Zou jij daar moeite mee hebben

09-12-2008, 00:44

Citaat door _Liefje_:
Dat is voor mij de enige mogelijkheid ja. Omwille van mijn geloof.

Ik geloof natuurlijk wel dat er ook buiten het huwelijk perfecte aansluiting kan gevonden worden...

dit vind ik mooi om te horen. Ik krijg meestal alleen maar verwijten dat ik niet getrouwd ben. Maar ik ben wel 15 jaar met dezelde dame

09-12-2008, 00:44


ik zou dat nooit kunnen
je bent intiem met iemand en om da geen gevoelns voor diegene te hebben lijk me niks

09-12-2008, 00:47

Citaat door lemya:
ik zou dat nooit kunnen
je bent intiem met iemand en om da geen gevoelns voor diegene te hebben lijk me niks


lijkt je niks. Maar vind je het raar dat andere wel zo denken

09-12-2008, 00:50

Citaat door GoodBadUgly:
lijkt je niks. Maar vind je het raar dat andere wel zo denken


nee ieder mens heeft o zijn wensen en behoeftes dus ja

Pagina's : [1] 2