Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Paradiso, Marmoucha, Najat Ataboe

LZN
21-10-2002, 00:04

Tja, Ik vond het een zeer geslaagde feest als ik het moet vergelijke met andere feesten. Dus the Crew van Marmoucha jullie waren top, op naar het volgende feest Maar wat vonden jullie er nou van? En wat of hoe zou je 't willen zien? P.s. Abdel werken je hersenen weer, arme stressboy!.

babygirl2002
21-10-2002, 00:51
het was steengoed echt waar. een dikke veer voor marmoucha bye bye babygirl2002.

Miss_Banana
21-10-2002, 01:15
Origineel gepost door Leidenaar Tja, Ik vond het een zeer geslaagde feest als ik het moet vergelijke met andere feesten. Dus the Crew van Marmoucha jullie waren top, op naar het volgende feest Maar wat vonden jullie er nou van? En wat of hoe zou je 't willen zien? P.s. Abdel werken je hersenen weer, arme stressboy! Het was zeker TOP! Leuk dat ik je nu eens een keertje persoonlijk heb gezien! :D

Miss_Banana
21-10-2002, 01:33
Origineel gepost door GEBROKEN heb helemaal niemand gezien snik :( Ik heb de volgende mensen gezien: PROPANDA Leidenaar Tifah Xaviera El Moechoe ALHOCEIMA LOVER naima elhouceima NAJAT 3TABOU Dat was het wel zo'n beetje. Of ben ik iemand vergeten?

SAMIRAxxx
21-10-2002, 09:29

me nicht was gegaan en neven ze vonden er geen hol aan, duurde lang voordat ze op kwam en er heersde een gespannen sfeertje heb ik van haar begrepen maarja zal wel aan haar liggen en aan mijn neven toch ?!?!?!?!?!?! laterssssssss

babygirl2002
21-10-2002, 12:16
Origineel gepost door soufaya eh die feest van gisteren was echt gewoon de bom ik heb nog nooit zo en leuk feest meegemaakt zo het was wel druk ewa die miss banane denk ook dat ze erbij hoort. (je stelt daar niks voor een meelopertje weha) :zwaai: :zwaai: :zwaai: dit gaat jerry springer worden soufaya vs miss banana. :(

Angeltje
21-10-2002, 13:52
Het was weer (zoals altijd) een geslaagde feest. De sfeer was niet te breken en de muziek was weer om op te dansen. Ik vondt het alleen jammer dat er een paar BOE gingen roepen toen SAMIRA ABBOS Najat ging aankondigen. Kom op mensen, laat iedereen in zijn of haar waarde. Voor de rest was het OP EN TOP!! Goetjes van angelinaaaaaa

Miss_Banana
21-10-2002, 18:50
Origineel gepost door soufaya eh die feest van gisteren was echt gewoon de bom ik heb nog nooit zo en leuk feest meegemaakt zo het was wel druk ewa die miss banane denk ook dat ze erbij hoort. (je stelt daar niks voor een meelopertje weha) :zwaai: :zwaai: :zwaai: Meid, wat stel jij dan voor? Je hebt niet eens het lef om het in mijn gezicht te zeggen! Dus beter ga je je mond houden! En als je NOG wat te zeggen hebt, zeg het dan recht in mijn face. ALS JE DURFT, tenminste.

Angeltje
27-10-2002, 15:46
Ben benieuwd!!!

Miss_Banana
27-10-2002, 20:03
Origineel gepost door PROPANDA foto's die zijn al klaar en ik heb ze al gezien lekker ppuuuhhh....:) wil eve jong zijn! maar ze zijn binnenkort gewoon weerte zien op internet. En wil je gelijk tegen Moha zeggen dat ie ze niet in flash neer moet zetten, want dat is heeeeeeel erg irritant!