Bekijk volle/desktop versie : En ze leefden nog lang en gelukkig.



Pagina's : [1] 2

07-12-2008, 20:59
-

















Ik had niet echt een passende titel, so that will do.




Een jongeman die humor,bescheidenheid, praktiseert en ook nog eens zelfstandig en verantwoordelijk is leren kennen. Maar, ja mensen er komt een maar!
Stel je nou eens voor je begint deze jongen enigszins leuk te vinden in hoeverre dat kan virtueel, maar er is helemaal geen aantrekkingskracht. Het uiterlijk is eigenlijk helemaal niet het uiterlijk waar jij wel mee kunt leven.

What now? You telllllll me!

07-12-2008, 21:01


Dan houdt het op...

07-12-2008, 21:01
Het oog wil ook wat, dus uiterlijk speelt in zekere zin wel een rol!

07-12-2008, 21:02
val dood jij

07-12-2008, 21:03


Like my dilema !! Maar niet viritueel.


Ik zou het niet kunnen, ik zou er teveel aan denken. Uiterlijk moet ook wel wat hebben.


De beste jongens zijn altijd lelijk

07-12-2008, 21:05

Citaat door Oases:
Like my dilema !! Maar niet viritueel.


Ik zou het niet kunnen, ik zou er teveel aan denken. Uiterlijk moet ook wel wat hebben.


De beste jongens zijn altijd lelijk


In de meeste gevallen wel

07-12-2008, 21:05

Citaat door 3ir_ana:
Dan houdt het op...

Ja, zou je het toch niet proberen? Ze zeggen dat innerlijk het oog kan geven wat tie wilt!

Citaat door Naoual.:
Het oog wil ook wat, dus uiterlijk speelt in zekere zin wel een rol!


Ja, uiterlijk speelt zeker wel een rol,maar zou het innerlijk niet het voornaamste rol moeten spelen? Ik merk wel dat het uiterlijk op nummer 1 wordt gezet.

Citaat door sisiennaadje:
val dood jij


Is that you 'Betty' ?

07-12-2008, 21:05
Dan kappen.

Waarom trakteer je jezelf niet op een man die zowel een goed innerlijk als een goed uiterlijk heeft? Ik zou zelf in elk geval geen genoegen kunnen nemen met minder. Tuurlijk schoonheid zit in the eye of the beholder en smaken verschillen. Zolang jij hem maar mooi vindt.

Plato schreef dat je liefde herkent aan zielsverwantschap en bij zielsverwantschap hoort ook lichamelijke aantrekkingskracht wat mij betreft. Zonder die aantrekkingskracht (niet zozeer lust) is het niet magisch.

07-12-2008, 21:07

Citaat door Naoual.:
In de meeste gevallen wel



klinkt hard, maar het is wel zo.

07-12-2008, 21:08

Citaat door Etoile:
Ja, zou je het toch niet proberen? Ze zeggen dat innerlijk het oog kan geven wat tie wilt!


Ja, uiterlijk speelt zeker wel een rol,maar zou het innerlijk niet het voornaamste rol moeten spelen? Ik merk wel dat het uiterlijk op nummer 1 wordt gezet.


Is that you 'Betty' ?


Innerlijk is ook belangrijker, maar dat neemt niet weg dat het uiterlijk er niet veel toe doet ik vind het in ieder geval wel belangrijk. En inderdaad als er geen aantrekkingskracht is wordt dat toch een probleem vroeg of laat i think..

07-12-2008, 21:08

Citaat door R_achida:
Doel je nu op een virtuele kennismaking?

Ja, aangezien kennismaking in real life al sowieso uiterlijk gericht is.

Citaat door Oases:
Like my dilema !! Maar niet viritueel.


Ik zou het niet kunnen, ik zou er teveel aan denken. Uiterlijk moet ook wel wat hebben.


De beste jongens zijn altijd lelijk

En dat is helaas the cold hard truth.

Citaat door Naoual.:
In de meeste gevallen wel


Het oooooog wilt zo graag ook 'wat'.

07-12-2008, 21:09

Citaat door R_achida:
Doel je nu op een virtuele kennismaking?


En hoe smaakten de noedels


Citaat door Etoile:
Ja, zou je het toch niet proberen? Ze zeggen dat innerlijk het oog kan geven wat tie wilt!





dat zeggen zij die niet beter weten...


Hoe prachtig het innerlijk van iemand ook is, als het uiterlijk mij niet aantrekt houdt het op... Het moet beide aantrekken...

07-12-2008, 21:13



Citaat door Etoile:


En dat is helaas the cold hard truth.


.




Ah lekker boeiend, next

07-12-2008, 21:18

Citaat door Boolzeye:
Dan kappen.

Waarom trakteer je jezelf niet op een man die zowel een goed innerlijk als een goed uiterlijk heeft? Ik zou zelf in elk geval geen genoegen kunnen nemen met minder. Tuurlijk schoonheid zit in the eye of the beholder en smaken verschillen. Zolang jij hem maar mooi vindt.

Plato schreef dat je liefde herkent aan zielsverwantschap en bij zielsverwantschap hoort ook lichamelijke aantrekkingskracht wat mij betreft. Zonder die aantrekkingskracht (niet zozeer lust) is het niet magisch.


Ja, het moet wel magisch zijn. - Ik vind dat je niet genoegen moet nemen met minder! Het moet aantrekkingskracht zijn dat je betoverd en niet tot waanzin(lust) drijft.

Citaat door Naoual.:
Innerlijk is ook belangrijker, maar dat neemt niet weg dat het uiterlijk er niet veel toe doet ik vind het in ieder geval wel belangrijk. En inderdaad als er geen aantrekkingskracht is wordt dat toch een probleem vroeg of laat i think..


Ik denk het ook. - Ruzies, jaloezie en vreemdgaan zullen denk ik issues worden!

07-12-2008, 21:18

Citaat door Boolzeye:
Dan kappen.

Waarom trakteer je jezelf niet op een man die zowel een goed innerlijk als een goed uiterlijk heeft? Ik zou zelf in elk geval geen genoegen kunnen nemen met minder. Tuurlijk schoonheid zit in the eye of the beholder en smaken verschillen. Zolang jij hem maar mooi vindt.

Plato schreef dat je liefde herkent aan zielsverwantschap en bij zielsverwantschap hoort ook lichamelijke aantrekkingskracht wat mij betreft. Zonder die aantrekkingskracht (niet zozeer lust) is het niet magisch.

boolzeye heeft gesproken

Pagina's : [1] 2