Bekijk volle/desktop versie : Studio 21 op de Heilige weg? Wie traint daar? Ik zoek een trainbuddy!

02-03-2004, 19:36
Welke meiden trainen daar? Ik heb daar ook ooit 2 x een poging gedaan om te trainen, maar alleen trainen lukt me niet ... ik kan het niet volhouden .... mijn vriendinnen hebben andere schema's!!!

Dus welke meid traint 's middags? Of 's ochtends?

groetjes

Juf

02-03-2004, 21:09

Ik ken de sportschool wel, maar heb er nooit getraind. Kheb wel gehoord dat het een kleine sportschool is en dat het daar nie echt prettig trainen is...Bovendien is het best druk en moet je op de machines wachten...

02-03-2004, 23:12
ken dat sportschool kom er wl soms,,,om naar de chicks te kijken

02-03-2004, 23:13
ken dat sportschool ..kom er wel soms,,,om naar de chicks te kijken

02-03-2004, 23:16

???? ik heb hier nix te zoeken,,,,maar ik wil gewoon nix schrijven

03-03-2004, 11:19

Citaat:
Origineel gepost door SweetCheeks
Ik ken de sportschool wel, maar heb er nooit getraind. Kheb wel gehoord dat het een kleine sportschool is en dat het daar nie echt prettig trainen is...Bovendien is het best druk en moet je op de machines wachten...
's ochtends is het niet druk ....

05-03-2004, 21:52

Citaat:
Origineel gepost door Stylissima
Heb daar ooit een maadndje getraind. Wat een gare sportschool is dat zeg met hun apparaten van het jaar 0 en vrouwen die daar schaamteloos in hun nakie lopen van de douche naar hun kluisje..
Ik heb daar ook getraind .... ik vond het ook al zo vreemd dat iedereen in zijn nakie liep .. maar goed dat zijn nederlanders zullen we maar zeggen ...

Ken jij een andere sportschool voor vrouwen in Amsterdam?

06-03-2004, 00:10
Mijn moeder en haar vriendinnen trainde daar, maar die zijn al weg.. ]

ik ken wel een meisje die daar traint (of trainde weet t niet precies)

06-03-2004, 14:41

Citaat:
Origineel gepost door Crazy_Mocro7
Ik heb hier C-ker nix te zoeken
nee als je van het mannelijke geslacht bent dan mag je daar inderdaad niet komen!

06-03-2004, 14:48
juffrouw is dat die sportschool in de stad??? ik heb daarecht heel lang op gezeten, vorigjaar, maar ik hield me lach niet meer in, sorry hoor ze lopen gewoon naast je in hun nakie en zo ieuwwwwwwwwww ik was met een vriendin daar, en was echt lachen man en als ze gaan douchen doen ze gewoon relax ik dacht van wat is dit, maarre ik ga weer deze maand beginnen daar

28-04-2006, 20:52

Citaat door Juffrouw:
Welke meiden trainen daar? Ik heb daar ook ooit 2 x een poging gedaan om te trainen, maar alleen trainen lukt me niet ... ik kan het niet volhouden .... mijn vriendinnen hebben andere schema's!!!

Dus welke meid traint 's middags? Of 's ochtends?

groetjes

Juf
Ik wil wel.

Pm me maar. Ik kan 2x per week doordeweeks overdag.

28-04-2006, 20:53

Citaat door S.samira:
juffrouw is dat die sportschool in de stad??? ik heb daarecht heel lang op gezeten, vorigjaar, maar ik hield me lach niet meer in, sorry hoor ze lopen gewoon naast je in hun nakie en zo ieuwwwwwwwwww ik was met een vriendin daar, en was echt lachen man en als ze gaan douchen doen ze gewoon relax ik dacht van wat is dit, maarre ik ga weer deze maand beginnen daar
Preuts kind.

Douche jij soms met je regenjas en een paraplu. Iemand een wasknijper?

15-10-2006, 13:22

Weet iemand hoe duur het is????