Bekijk volle/desktop versie : Ik stond te slapen



06-12-2008, 19:52
HAHAHAHA zou ik ook zeggen als ik K.O ging

Filmpje: Trilogie Bonjasky in K-1
YOKOHAMA - Kickbokser Remy Bonjasky heeft zaterdag voor de derde keer in zijn loopbaan de prestigieuze titel van de K-1 gewonnen. De Nederlander was in de finale te sterk voor Badr Hari, de Amsterdammer die voor Marokko uitkomt.

Remy Bonjasky. FOTO ANP
Bonjasky, die in de 2003 en 2004 ook al zegevierde op het officieuze WK, begon sterk aan de finale. Hij sloeg zijn tegenstander in de eerste ronde al tegen de vlakte. Badr Hari verspeelde zijn kansen op de zege in de tweede ronde toen hij Bonjasky nog sloeg en trapte nadat de scheidsrechter een stopteken had gegeven.

De aangeslagen Bonjasky kon niet meer verder, waarna de arbiter Badr Hari de rode kaart toonde. ,,Zo wil ik eigenlijk niet winnen'', stelde Bonjasky vlak na het gevecht. De inwoner van Almere krijgt 290.000 euro voor de titel. Badr Hari verraste in de eerste ronde met een zege op Peter Aerts. Hij sloeg de Nederlander knock out. ,,Ik stond te slapen'', stelde de drievoudig kampioen.

http://www.sportwereld.nl/algemeen/2828409/Filmpje_Trilogie_Bonjasky_in_K1.html

06-12-2008, 19:58


maar is wel zo aerts werd gwn overrompeld door badr in de 1e ronde direct loopt die gwn naar voren met dekking wijf open dan vraag je gwn om een rechtse directe maar jah aan de andere kant had die zelf voorspeld dat badr hem in het begin neer moest halen dus kan ook gwn smoesjes zijn wat jij hierboven zegt

06-12-2008, 20:00
negers liegen veel

06-12-2008, 20:14

Citaat door -Whiteshadow-:
negers liegen veel


haha jah dat klopt alleem nheb jij over het hoofd gezien dat peter aerst dat heeft gezegd.