Bekijk volle/desktop versie : lijst voor de verloving



06-12-2008, 18:35
Oke dames,

helphelphelp!
Wat heb ik allemaal nodig voor een leuke, maar een kleine verloving?
graag ook tips.

Liefs FunkyFresh_

06-12-2008, 18:40


jaa dat wil ik ook wel weten..

06-12-2008, 18:42
je verloofde natuurlijk

(ik weet et ook niet)

06-12-2008, 19:05

Citaat door samira_01:
je verloofde natuurlijk

(ik weet et ook niet)


hhhaha
naah ja het kan ook zonder toch..

06-12-2008, 19:27


Ik wil het ook weten ! Dus ik up even mee

06-12-2008, 19:31

Citaat door FunkyFresh_:
Oke dames,

helphelphelp!
Wat heb ik allemaal nodig voor een leuke, maar een kleine verloving?
graag ook tips.

Liefs FunkyFresh_



uhh oke, dan helpen wij elkaar

- zaal of thuis ?? ( ik wil liever een zaaltje, als je een familielid niet uitnodigt heb je al drama.. maar goed bij ieder is het anders.. )

- een verlovingsjurk (het maakt trouwens niet uit welke kleur he, ik dacht altijd je moet persee wit ofzo maar niet dus.. )

- muziek ! (muziek moet paraat zijn denk ik, je kunt een dj nemen, of je kunt hele leuke liedjes downloaden en zelf een goede cd maken)

- eten ( catering is te 3iyek vind ik zelf, een kokkin die je kent in de buurt, of familie lid laten koken)

- leuke bedankje voor op het eind ( lijkt mij persoonlijk erg leuk voor je vriendinnen enzo.. )

- bruidsstoelen ?? ( ik zou niet weten waar je ze vandaan kan halen, maar ik denk dat dat mooi zou zijn)



en verder ga ik nu rustig nadenken en op internet rond neuzen totdat ik een plan heb.. hihi

ik hoor het wel hehe

06-12-2008, 19:37

Citaat door mocro_bella_:
uhh oke, dan helpen wij elkaar

- zaal of thuis ?? ( ik wil liever een zaaltje, als je een familielid niet uitnodigt heb je al drama.. maar goed bij ieder is het anders.. )

- een verlovingsjurk (het maakt trouwens niet uit welke kleur he, ik dacht altijd je moet persee wit ofzo maar niet dus.. )

- muziek ! (muziek moet paraat zijn denk ik, je kunt een dj nemen, of je kunt hele leuke liedjes downloaden en zelf een goede cd maken)

- eten ( catering is te 3iyek vind ik zelf, een kokkin die je kent in de buurt, of familie lid laten koken)

- leuke bedankje voor op het eind ( lijkt mij persoonlijk erg leuk voor je vriendinnen enzo.. )

- bruidsstoelen ?? ( ik zou niet weten waar je ze vandaan kan halen, maar ik denk dat dat mooi zou zijn)



en verder ga ik nu rustig nadenken en op internet rond neuzen totdat ik een plan heb.. hihi

ik hoor het wel hehe


Jij gaat een verlovingsfeest houden? TS, wat doe jij? Ikzelf wil geen feest houden, gewoon de kennismaking van beide families onder genot van een hapje.

06-12-2008, 19:41

Citaat door Bellefleur:
Jij gaat een verlovingsfeest houden? TS, wat doe jij? Ikzelf wil geen feest houden, gewoon de kennismaking van beide families onder genot van een hapje.




hahaha dan heb ik het verkeerd begrepen.

dat beide families elkaar ontmoeten.. tja
bij mij was het heel eenvoudig..
koekjes/ avond eten gewoon..
ouders die met elkaar praten thuiss
that's it.

en trouwens die idee van mij hierboven is voor FunkyFresh
maar mohiem.

06-12-2008, 19:45

Citaat door mocro_bella_:
hahaha dan heb ik het verkeerd begrepen.

dat beide families elkaar ontmoeten.. tja
bij mij was het heel eenvoudig..
koekjes/ avond eten gewoon..
ouders die met elkaar praten thuiss
that's it..



Hahah, nee joh! We weten natuurlijk niet wat TS bedoelt ..Ik wil het zelf heel eenvoudig houden! Maar het kan zo zijn dat zij het wel groot wil hebben. Toch bedankt voor jouw tips

06-12-2008, 19:48

Citaat door Bellefleur:
Hahah, nee joh! We weten natuurlijk niet wat TS bedoelt ..Ik wil het zelf heel eenvoudig houden! Maar het kan zo zijn dat zij het wel groot wil hebben. Toch bedankt voor jouw tips



haha okee dan geen probleem meid

06-12-2008, 19:49
als je thuis gaat doen

Jurk
muziek
eten
verlovingsringen
gebak
er moet ook gezellige sfeer zijn

Zaal
jurk
muziek
eten
serveersters/decoratie
ringen
gebak

06-12-2008, 20:36
Stoel
Jurk
Eten, frisdrank etc en fruit/toetje
Koekjes, nootjes, thee, koffie
Muziek
Ringen
Taart
Fotocamera en videocamera
Leuke decoratie
Eventueel een ventilator als het in het hoogseizoen wordt gehouden
And last but not least.. een gezellige sfeer!