Bekijk volle/desktop versie : marokaans nationaliteit



02-03-2004, 14:44
Hallo,

Mijn ouders zijn een aantal jaren terug gescheiden en mijn vader heeft geen nationaliteit voor ons gemaakt.
Ik heb verder geen contact meer met hem. Ik weet niet eens of hij wel leeft. Ik heb gehoord dat als je een Marokkaans nationaliteit wilt maken dat je biologische vader aanwezig moet zijn.
Maar zoals ik al zei zie ik hem niet meer.

Wat moet ik doen!!!

02-03-2004, 14:48


Niet alles wat je hoort is waar, ( niet dat ik het zelf zeker weet of zo)

Maar ik denk niet dat je hier serieus geholpen kan worden, kan je beter officieel ergens anders doen.

02-03-2004, 14:54
en waarom wil je een marokaanse nationaliteit maken pffffffff ben je toch niets mee hoor denk ik


02-03-2004, 15:30
Je hoeft volgens mij allleen trouwboekje van je ouders te laten zien, of familieboek (?)...Succes ermee

02-03-2004, 15:34


Je kan je vader ook als vermist opgeven in Marokko en dan hoef hij niet aanwezig te zijn als je de Marokkaanse nationaliteit wil.

Je kan ook aan je moeder vragen of ze volledige vogedij heeft, Zoja...maak je niet druk, dan hoeft hij niet aanwezig te zijn

02-03-2004, 15:34
ALS JE 18 JAAR BENT HEB JE JEOUDERS NIET MEER NODIG, MAAR DAT GELDT DENK IK ALLEEN ALS JE HIER GEBOREN BENT.

MAAR ALS JE MINDERJARIG BENT DAN MOET JE DE TOESTEMMING KRIJGEN VAN BEIDE OUDERS.

14-03-2004, 23:21

Citaat:
Origineel gepost door Nousria
en waarom wil je een marokaanse nationaliteit maken pffffffff ben je toch niets mee hoor denk ik

Sorry maar dit slaat TOTAAL nergens op!
en ze vraagt niet WAT ze met een marokkaanse nationaliteit kan doen NEE!!!! ze vraagt HOE ze het voor mekaar krijgt om het te maken.

xje
missarmani

15-03-2004, 00:24

Citaat:
Origineel gepost door Nousria
en waarom wil je een marokaanse nationaliteit maken pffffffff ben je toch niets mee hoor denk ik

Niet zoveel denken dan als je denkt dat je er nix mee bent

15-03-2004, 01:20
ik zou je graag willen helpen maar het beste is om contact op te nemen met de marokkaanse consulaat en daar vragen.
Ik heb het nummer van het consulaat van 's Hertogenbosch
073-6141299
En anders moet je de Marokkaanse Ambassade proberen

Veel succes!!!!

15-03-2004, 10:18
volgens de marokkaanse wet ben je automatisch marokkaans waneer je vader de marokkaans nationaliteit heeft.