Bekijk volle/desktop versie : Altijd mooi om van anderen te horen, maar



05-12-2008, 16:50
zelfs mooier om het met eigen ogen te mogen aanschouwen en/of het van die persoon zelf te horen. Hier een opname (9:27min.). Daar was ikzelf niet bij; het is een voorbeeld.

Dit gebeurt vooral de laatste +/- 6 jaar gelukkig regelmatig, overal ter wereld, en telkens variërend in grotere en kleinere mate, in het openbaar en in besloten kringen. Bovendien komt het steeds frequenter voor. Maar dat feit verbaast ons niet. Tegenwoordig verdiepen al7amdoulillah steeds meer jonge en oudere mensen; zowel mensen met een moslimachtergrond, als zij die deze niet hebben. De Islam staat onder andere voor vreedzaamheid, respect, liefde, vriendschap, saamhorigheid, rechtvaardigheid, barmhartigheid, zuiverheid, waardering, medeleven, broeder- & zusterschap, goedheid, vroomheid, liefdadigheid, en onder andere dit alles omwille van God . Het is daarom ook niet verbazingwekkend dat steeds meer mensen inzien dat het de volmaakte leidraad voor een gelukkig en waardig leven is en dat deze mensen vol overtuiging de Islam omarmen. Lof zij God . [/FONT]

[FONT=Verdana]Ik val in de herhaling, ik weet het hahah Maar ik ben gewoon heel trots op mijn broeders en zusters en ik houd van jullie (broeders en zusters), omwille van Allah . Duss.. laat me maar lekker mijn gang gaan. Allahou Akbar. Insha Allah zal dit verschijnsel zich nog heel lang voortzetten. Het heeft er op dit moment alle schijn van dat dit insha Allah inderdaad het geval zal zijn. Ik ben blij dat wij daarvan in deze tijd zelf getuigen van mogen zijn. Soub7anAllah.


Aan de niet-moslims: nu niet flauw gaan doen. Kop op. Niks aan de hand verder, toch?



Link: http://nl.youtube.com/watch?v=Rj6sBGD1QXI


Kijk ze. Welkom.



Allahou Akbar

P.s. Wat vonden jullie o.a. van de stukjes op 3:04 min., 5:36 min. en 8:58 min. van het filmpje?

En natuurlijk... TAKBIR!! op 6:37 min.


P.s. Een andere zuster had de volgende link eerder op m.nl geplaatst: http://nl.youtube.com/watch?v=kitheKmdVtQ . Moge Allah haar belonen. Allahouma amien. Het betreft een lezing van hem (10:01 min). Zijn lezingen zijn vaak geslaagd/vallen in de smaak. O.a. vanwege de wijze waarop hij ze geeft, het feit dat hij een goede uitstraling heeft, hij 'to the point' is en hij ook droge humor heeft.

05-12-2008, 16:53


Als iemand ander beeldmateriaal heeft van bijeenkomsten waarop mensen bekeren en de getuigenis (shahada) uitspreken: plaats ze gerust.