Bekijk volle/desktop versie : Uit liefde wilde ik een einde aan mijn leven maken



05-12-2008, 10:58
Spelers:

Mourad

Mannar

Mijn leven begon met een mooie droom en eindigde met een nachtmerrie.
We kenden elkaar al 4 jaartjes en ik werd zo gehecht aan hem totdat het volgende mij overkwam……

Ik wist niet meer wat ik wilde toen mij dit overkwam het kwam als een enorme knal in 1 keer.
We leerde elkaar kennen in de trein. We hadden een korte gesprekje gehouden en daarna verwisselde we onze nummers.
Pas na 2 weken later belde hij mij open Mourad vroeg of ik zin had om wat met hem te gaan drinken.
We hadden afgesproken en hij kwam me ophalen en daarna gingen we naar een restaurantje daar hadden we wat besteld en toen hadden we effen bij gepraat over alles en nog wat.
Mourad is een lief spontaan en een eerlijke jongen.
Getinte huidskleur licht bruine ogen 1 meter 84 en heeft mooie donkere krulletjes normaal postuur en studeert als account manneger op het HBO.
Hij woont nog bij zen ouders thuis in Utrecht.
3 weken geleden is zijn vader gestorven aan een hartinfarct wat Mourad heel veel pijn deed hij is er nog steeds niet overheen.
Zen vader betekende veel voor Mourad vertelde hij.
Maar goed de dood ligt in Gods handen.

De klok sloeg tegen half 6 het werd een beetje donker.
Mourad stelde voor om me naar huis te brengen.
Ik kwam thuis aan en mijn moeder vroeg waar was je a sitana.
Waarop ik beantwoorde ehh.. ik kwam langs de stad om wat kleding te bekijken.
Rustig liep ik naar mijn kamer en ging op mijn bed liggen.
Ik kreeg van alles door mijn gedacht heen.
De telefoon ging af het is Mourad. Maar ik kon niet opnemen iets houd mij tegen van binnen.
Na 6 keer bellen kreeg ik een sms’je ik opende het en er stond het volgende op:

05-12-2008, 11:00


een nieuw fan ga snel veder meid

-xxxxxx--

11-12-2008, 10:13
geen reactie wat jammer als mijn vriendin reacties krijgt moet ze jammer genoeg stoppen fannss hier gezocht