Bekijk volle/desktop versie : Zerka scoord tegen csk moskou



04-12-2008, 21:38
Zerka is Heyena scoort vaak in de eufea cup miscchien word topscoorder haahha

05-12-2008, 14:04


Ik heb het gezegd

en kijk watvoor doelpunt hij scoort, hij heeft in alle 3 de wedstrijden van Nancy in de UEFA cup gescoord, en alle 3 mooie doelpunten

Een dodelijke spits, en wij onderschatten hem

05-12-2008, 14:27

Citaat door said6666:
Ik heb het gezegd

en kijk watvoor doelpunt hij scoort, hij heeft in alle 3 de wedstrijden van Nancy in de UEFA cup gescoord, en alle 3 mooie doelpunten

Een dodelijke spits, en wij onderschatten hem

Het is zo'n Nederlandse spits, een echte 5meter spits.

Zijn speelwijze is gewoon super droog. En voor Marokko te weinig gepresteerd. Daarom willen veel hem gewoon niet meer in groen-rood zien.

Liever Baha als spits. Anders Chamakh, maar die scoort niet zo veel.
En ja, ik weet hij heeft andere kwaliteiten. Maar tegen sterke Afrikaanse landen heb je killers nodig. 1 kans moet 1 doelpunt zijn. Baha lijkt me wel zo'n type. Hamdaoui een spits die wat verder van het doel afstaat. Nabil Dirar is een snelle vleugelaanvaller. El zhar als rechtsbuiten. En Zemmama als goeie concurrent van Hamdaoui.

Mijn aanvalshoede ziet er dus zo uit:
---------------------------------Baha------------------------------------------

----Dirar---------------------Hamdaoui--------------------------El Zhar----

Eerlijk gezegd zou ik het totaal niet erg vinden als de spits Allaoui van CHAN ook een rol krijgt toebedeelt in de ECHTE nationale ploeg. Hij is goed en een echte Afrikaanse voetballer.

Dus stel ik zou 4 spitsen meenemen:
-Baha
-Chamakh
-Allaoui
-Benji

Trouwens, Benji lijkt niet helemaal fit te zijn, maar voor Marokko goed. Zerka lijkt nu veel te scoren, maar doet het niet goed in groen-rood. Dus twijfeltje.