Bekijk volle/desktop versie : verdeel en heers



Pagina's : [1] 2

02-03-2004, 00:23
Denk maar eens na hierover na iedere keer als je broeder en zuster in de steek laat en bedriegt of erger ................... lacht je vijand je uit en omdat je geen respect toont voor jezelf en je broeder en zuster dus zal je vijand dat zeker ook niet doen en je een voor een aanpakken met als excuus dat hij vrede en orde komt brengen .

omdat die er niet is door ons vechten en gekibbel en ondertussen is er weer een van ons als een minderwaardig schepsel opzij gelegd is door ons zelf nu ook door vreemden.

denk daar maar eens over na .

02-03-2004, 00:25


Wie is precies de vijand en de broeder of zuster in dit verhaal?

02-03-2004, 00:29
iedereen die je kwaad wilt doen is je vijand en iedereen die je met liefde ontvangt je broeder en zuster ......

02-03-2004, 00:31
dat weet je toch wel ? of wil je een nieuwe rassenleer gebasseerd op bloed en geloof ? vertel het me maar tempelier of moet ik zeggen GRAND DRAGON hihiii grapje

02-03-2004, 00:31


Ow, ik dacht weer even dat je het over moslims en heidenen had.

Maar gelukkig is Nederland als gastland wat de gastarbeiders alle rechten heeft gegeven die een Nederlandse staatsburger verdient veilig.

02-03-2004, 00:32
of was het geen grapje hihii (voor de leken GRAND DRAGON is een rang bij de K.K.K)

02-03-2004, 00:33
Ow, ik dacht weer even dat je het over moslims en heidenen had.

Maar gelukkig is Nederland als gastland wat de gastarbeiders alle rechten heeft gegeven die een Nederlandse staatsburger verdient veilig.


dat zal ik nooit ontkennen maar hoe ziet een moslim eruit en een heidenen?

02-03-2004, 00:37

Citaat:
Origineel gepost door IFRIQUIA
Ow, ik dacht weer even dat je het over moslims en heidenen had.

Maar gelukkig is Nederland als gastland wat de gastarbeiders alle rechten heeft gegeven die een Nederlandse staatsburger verdient veilig.


dat zal ik nooit ontkennen maar hoe ziet een moslim eruit en een heidenen?
Daar verschillen de meningen over zoals jij vast wel weet. Maar laten de grens leggen tussen moslim (broeder) en niet moslim (vijand).

Ik heb het idee dat veel moslims de wereld op die manier opvatten, maar als ik jou verhaal goed begrijp bedoel je dat niet.

Maar wat bedoel je wel? De westerse wereld verdeelt de rest van de wereld inclusief de moslim wereld en heerst?

Wil je dat zeggen?

02-03-2004, 00:39
de grootste vijand van de Islam zijn wij zelf beste tempelier en niet het westen ......

02-03-2004, 00:40
even serieus als je iets wilt weten moet je op onderzoek uit en naar de feiten kijken ....

02-03-2004, 00:41
en vooral goed nadenken .....

02-03-2004, 00:42

Citaat:
Origineel gepost door IFRIQUIA
de grootste vijand van de Islam zijn wij zelf beste tempelier en niet het westen ......
Misschien moet je je er maar eens bij neerleggen dat er altijd verschillen van meingen zullen zijn tussen verschillende groepen die hetzelfde geloof aanhangen.

De bijna ruzie begon al met de dood van Mohammed, maar dat is nog op tijd opgelost.

Misschien je je maar eens minder focussen op het geloof, en niet de islam zien als de oplossing van alle problemen in de islamitische wereld.

Neem een voorbeeld aan een deel van de wereld wat op dit moment wel goed werkt, zoals het westen. En neem de goede dingen zoals de scheiding van kerk en staat en democratie ervan over.

Misschien is dat succesvoller dan te wachten tot elke moslim het eens is over hoe een land precies ingericht moet worden, want dat moment zal toch nooit bereikt worden.

Iedereen kan wat anders lezen in hetzelfde boek, de een kan het als een reden zien om 3000 Amerikanen te vermoorden de ander als een inspiratie om vrede te stichten.

02-03-2004, 00:44


soms is een broeder christenen en soms jood en soms is je vijand moslim en soms jood en soms heidenen en .....het leven is mooi he ? ingewikkeld nee als je jezelf respecteert zal een ander hooguit jaloers op je kunnen zijn alles wat hij en zij zou doen zal meer over hemzelf vertellen dan over jezelf

02-03-2004, 00:45
dat geldt alleen als je zelf en anderen respecteert als je 2 maten meet dan niet begrijp je tempelier?

02-03-2004, 00:47
die 3000 die zijn vermoord zijn dat door bovengenoemde spelletjes.....maar zij die hun vermoord hebben zijn al heel lang geleden gestorven ook door spelletjes

Pagina's : [1] 2