Bekijk volle/desktop versie : dringende vraag over het bidden



04-12-2008, 06:20
salaam oe 3alaikoem,

mijn vraag luidt dus: ik kom weleens thuis bij een nederlandse vriendin van mij, zij heeft 2 honden, en die zijn echt ontzettend eng doet er niet toe, maar ze raken me aan. dus elke keer als ik thuis kom ga ik gelijk onder de douche, en dan pas bidden, maar mijn vraag is moet dat ook??? als je dus in aanraking geweest met een hond, moet je dan helemaal jezelf opnieuw reinigen, om opnieuw het gebed te verrichten.

als iemand dat weet hooor ik graaaag van jullie

shoukran

04-12-2008, 08:04



Citaat:
Ik post de reactie inshaAllah weer als ik daadwerkelijk bewijs heb kunnen vinden.
-

04-12-2008, 09:23
als je je vriendin "aanraakt" moet je je sowieso wassen

04-12-2008, 09:30

Citaat door Ayman_:
als je je vriendin "aanraakt" moet je je sowieso wassen

Het zijn vrouwen onderling.

04-12-2008, 19:58



Citaat door Tsjelzies:
-



hey hel lief van je want wil het wel heel graag weten, ant ik kan het ook nergens vinden, maar el mohiem inshallah kan je er iets over vinden

04-12-2008, 20:01

Citaat door baviaanehoofd:
salaam oe 3alaikoem,

mijn vraag luidt dus: ik kom weleens thuis bij een nederlandse vriendin van mij, zij heeft 2 honden, en die zijn echt ontzettend eng doet er niet toe, maar ze raken me aan. dus elke keer als ik thuis kom ga ik gelijk onder de douche, en dan pas bidden, maar mijn vraag is moet dat ook??? als je dus in aanraking geweest met een hond, moet je dan helemaal jezelf opnieuw reinigen, om opnieuw het gebed te verrichten.

als iemand dat weet hooor ik graaaag van jullie

shoukran


Je moet zoiezo Woedoe doen voor elk gebed. Anders geldt het gebed niet.
En zeker als je in aanraking ben geweest met een hond is het aangeraden om te douchen.

Wa Aleykom Salaam.

04-12-2008, 20:02
& please correct me if im wrong.

05-12-2008, 18:40

Citaat door AbdelBasetFan:
Je moet zoiezo Woedoe doen voor elk gebed. Anders geldt het gebed niet.
En zeker als je in aanraking ben geweest met een hond is het aangeraden om te douchen.

Wa Aleykom Salaam.




ja ik weet dat ik zowieso Woedoe moet doen voor het bidden, maar het is aangeraden om te douchen,

nou shoukran

asalamoe 3alaikoem