Bekijk volle/desktop versie : japanse onderzoeksteam bekeerd tot de islam



Pagina's : [1] 2 3 4

03-12-2008, 22:01
een Japanse onderzoeksteam is na haar onderzoek naar een stofje wat wordt door het menselijke hersenen in zeer kleine hoeveelheden gproduceerd bekeert tot de islam. Het stofje is goed voor het hart en gaat de ouderdom symptomen tegen...
De onderzoekers hebben het stofje in de vijgen en olijven gevonden. beide platen zijn in de koran genoemd:
وَالتِّ& #1610;نِ وَالزَّ& #1610;ْتُونِ x وَطُور&#161 6; سِينِين& #1614; x وَهَذَ&#157 5; الْبَلَ& #1583;ِ الْأَمِ& #1610;نِ x لَقَدْ خَلَقْن& #1614;ا الْإِنس& #1614;انَ فِي أَحْسَن& #1616; تَقْوِي& #1605;ٍ
Bij de vijg en de olijf, Bij de berg Sinaï, ....[95:==]

Daarnaast hebben de onderzoekers ontdekt dat een 1/8deel het deelstofje uit de vijgen en 7/8deel uit de olijven de beste verhouding is om het nodige stofje te produceren. Subhaan allah, in de koran is het plant vijg EEN keer genoemd en het plant Olijf 6 keer genoemd en de zevende keer ernaar verwezen.

Nadat het onderzoeksteam op de hoogte is gebracht van de feiten in de heilige koran zijn ze allemaal bekeerd tot de islam
wa Allahu akbar.
bron:http://search.suhuf.net.sa/2008jaz/dec/2/lp2.htm

03-12-2008, 22:05


Tamelijk onleesbaar.

03-12-2008, 23:32
(Numeri 13:23) 23 Toen zij tot aan het stroomdal Eskol waren gekomen, sneden zij voorts vandaar een rank met één tros druiven af. Vervolgens droegen zij hem aan een draagstok op twee van de mannen, en ook nog wat van de granaatappels en wat van de vijgen.


(Deuteronomium 8:8) . . . en vijgen en granaatappels, een land van olie[rijke] olijven en honing,



(Jakobus 3:12) 12 Mijn broeders, kan een vijgenboom soms olijven voortbrengen of een wijnstok vijgen? . . .


(Jesaja 17:6) 6 En er moet een nalezing in overblijven zoals bij het afslaan van de olijfboom: twee [of] drie rijpe olijven in de top van de tak . . .



(Deuteronomium 28:40) 40 Gij zult olijfbomen krijgen in heel uw gebied . . .

04-12-2008, 04:43
allahu akbar ... wat lullen jullie nou, pech als jullie het niet kunnen lezen. Doe daar maar moeite voor. Moet het perce in het engels dan... geloof je het pas als het in het engels geschreven staat of een andere westerse taal. Mensen dit nieuwst wordt niet op tv medegedeeld snap het dan.. Internet is een vrije wereld je kunt al je informatie droppen. Dit verkoopt niet volgens de nieuwszenders, want met alle berichten die positief waren voor moslims zouden wij de hele wereld al hebben bekeerd. Wat is jullie probleem nou??.. wij zijn gewoon de beste dag dag

04-12-2008, 08:20


Zich bekeren omdat een stof in een vijg en olijf zit. OMG, het wordt hilarischer met de dag.

04-12-2008, 08:41
bijna alleen islamhaters hebben gereageerd in deze topic..


of moet ik zeggen onzekere mensen

twijfel niet zo aan jullie religie zou ik zeggen

04-12-2008, 08:43

Citaat door Ayman_:
bijna alleen islamhaters hebben gereageerd in deze topic..


of moet ik zeggen onzekere mensen

twijfel niet zo aan jullie religie zou ik zeggen
Het verhaal is gewoon een leugen op het niveau van een kind. Alleen niet-moslims valt dat op. Moslims blijkbaar niet. Of ze durven het niet te zeggen.

04-12-2008, 08:44

Citaat door porcus:
Het verhaal is gewoon een leugen op het niveau van een kind. Alleen niet-moslims valt dat op. Moslims blijbaar niet. Of ze durven het niet te zeggen.



oh heb het niet alleen over dit verhaaltjes..

alleen moslims valt het op hoe onzeker jullie zijn

04-12-2008, 08:49

Citaat door Ayman_:
oh heb het niet alleen over dit verhaaltjes..
Maar ik wel. En het blijft gewoon onzin voor in de kleuterklas.

04-12-2008, 08:53

Citaat door Ayman_:
bijna alleen islamhaters hebben gereageerd in deze topic..


of moet ik zeggen onzekere mensen

twijfel niet zo aan jullie religie zou ik zeggen


Jij zou dus bekeren enkel voor een olijf en een vijg?

04-12-2008, 08:53

Citaat door porcus:
Maar ik wel. En het blijft gewoon onzin voor in de kleuterklas.


niet zo onzeker zijn

04-12-2008, 09:16
Mocht de bron al kloppen dan nog zou ik zeggen: vergelijk eens een aantal Geschriften waarin de vijg en olijf ook wordt genoemd.

De vraag kan gesteld worden: wat was er eerder de kip of het ei?


Naar mijn mening gaat het bij bekering niet om vijgen en olijven maar om veel meer n.l. Wie is God en hoe kan ik Hem dienen gezien ik stof ben.

04-12-2008, 10:51



Citaat door cremmeke:
Zich bekeren omdat een stof in een vijg en olijf zit. OMG, het wordt hilarischer met de dag.



Ze hebben zich bekeerd omdat de Islam de waarheid is!

04-12-2008, 10:56

Citaat door ambtenaartje:
Ze hebben zich bekeerd omdat de Islam de waarheid is!



04-12-2008, 11:01

Citaat door Ayman_:
bijna alleen islamhaters hebben gereageerd in deze topic..


of moet ik zeggen onzekere mensen

twijfel niet zo aan jullie religie zou ik zeggen

die zit

Pagina's : [1] 2 3 4