Bekijk volle/desktop versie : De koning van Saoedie Arabie op bezoek bij de voorgangers van Mekka (video)



Pagina's : [1] 2

03-12-2008, 16:56
In de naam van Allah, de Erbarmer, de Barmhartige.

Zie de onderstaande link, betreft een videolink, waarbij te zien is dat de voorgangers van Mekka een hoogwaardigheidsbezoek krijgen van hun eigen koning. Te zien zijn onder andere Shuraim en Sudaish.

De ruimte waar de voorgangers het bezoek ontvangen is gelegen boven de moskee van Mekka. Als het goed is kun je de moskee van Mekka de op de achtergrond zien.

Een plicht voor een iedere moslim om zijn eigen leider of koning te gehoorzamen volgens de manhadj van de Ahlal soenna en Djamaagha.

Prachtig om te zien hoe zij hun eigen koning met respect en eerbied behandelen, oftewel de gehoorzaamheid aan hun leider! Moge Allah, de Verhevene, alle moslims doen laten gehoorzamen aan hun eigen moslimleider!


03-12-2008, 17:20


De videolink staat erop!

03-12-2008, 17:25
salaam alikoum,

dat is toch logisch dat je respect moet hebben tegen je mede moslim of het een koning is of niet of als je met iemand mee eens bent of niet het blijft je broeder in de islam ongeacht status afkomst het is en blijft je broeder in islam

walikoum salaam

03-12-2008, 17:27
De koning van Saudie Arabie is een ware moslimleider volgens jou? Waarom mag er in zijn land dan verschil zijn tussen moslims? Moslims van niet-Saudische afkomst zijn tweederangsburgers. Waarom mogen Amerikaanse soldaten daar legeren? Waarom is er enorme armoede in Saudie Arabie terwijl er genoeg geld is voor iedereen?

03-12-2008, 18:14


We Kunnen Niet Praten Over Iemand Of Hij Of Zij Een Ware Moslim Is
Zelf Niet Over Ons Zelf..

Dat Er Oneerlijkheid Is Ach Alleen Saoudie Arabie Kijk Om Je HeeN Ik Ken Geen Land Islamitische Land Of Niet Islamitische Land Waar Mensen Eerlijk Worden Behandeld Verschil Is Hij Is Je Broeder Ook Maakt Hij Fouten Waar Hij Berecht Voor Wordt Bij Allah Subhana Wa' Tallah Maak Een Duaa Dat Is Het Beste En Moge Allah Ons Leiden..

En Zelf Wij Worden Ook Berecht Voor Onze Fouten.

Maar Ik Snap Je Stand Punt Wel. Allaho Mosta'an

04-12-2008, 15:51
Bevraag de geleerden hierover en kom niet met je iegen argumenten die geen grondslag kent in het begrip van de vrome voorgangers!

04-12-2008, 16:17
Wee de paleisgeleerden, wee de aanbidders van de Dinar die het Boek van Allaah voor een geringe prijs verruilen! Wee!

05-12-2008, 15:41
Maschallah!

05-12-2008, 15:49

Citaat door mocroroosje15:
Wee de paleisgeleerden, wee de aanbidders van de Dinar die het Boek van Allaah voor een geringe prijs verruilen! Wee!



wee oh jodin wee

05-12-2008, 15:52
het saudische koningkrijk voldoet inderdaad niet aan de gehele shariah maar welk land wel??? je ziet a be3da geen monkar op straat wat men in huis doet dat is hun pakkie jan... ik zou boffen als ik in dat land zou wonen , allahuma daar dan hier dus niet zo zeuren over de koning bla bla
de koning is inderdaad niet 100% maar hij is ook niet bepaald praktiserend

je krijgt daar de gelegenheid om te bidden er is genoeg tijd en plaats , zodat mn optijd hun gebed kan verrichten ... en je ziet ook geen halfnaakte wijven opstraat wat wil je nog meer

05-12-2008, 16:03

Citaat door Thagsait:
De koning van Saudie Arabie is een ware moslimleider volgens jou? Waarom mag er in zijn land dan verschil zijn tussen moslims? Moslims van niet-Saudische afkomst zijn tweederangsburgers. Waarom mogen Amerikaanse soldaten daar legeren? Waarom is er enorme armoede in Saudie Arabie terwijl er genoeg geld is voor iedereen?

Het saoedische koningshuis is in de greep van de sekte van wahabieten, die zich als de enige 'ware' moslims zien; al de anderen zijn voor hen ketters.

05-12-2008, 16:04

Citaat door worldcitizen:
Het saoedische koningshuis is in de greep van de sekte van wahabieten, die zich als de enige 'ware' moslims zien; al de anderen zijn voor hen ketters.



wahabieten??? ga toch heen

05-12-2008, 16:04



Citaat door QaLB_NouR:
het saudische koningkrijk voldoet inderdaad niet aan de gehele shariah maar welk land wel??? je ziet a be3da geen monkar op straat wat men in huis doet dat is hun pakkie jan... [B] ik zou boffen als ik in dat land zou wonen , allahuma daar dan hier dus niet zo zeuren over de koning bla bla
de koning is inderdaad niet 100% maar hij is ook niet bepaald praktiserend

je krijgt daar de gelegenheid om te bidden er is genoeg tijd en plaats , zodat mn optijd hun gebed kan verrichten ... en je ziet ook geen halfnaakte wijven opstraat wat wil je nog meer[/B]


SA laat niet zomaar mensen toe, ook al zijn het zeer gelovigen.

05-12-2008, 16:05

Citaat door worldcitizen:
SA laat niet zomaar mensen toe, ook al zijn het zeer gelovigen.



daarom zeg ik ; ik zou boffen

05-12-2008, 23:38
oke

Pagina's : [1] 2